AndroidHealthClinic

Le petit cutlog von el sjekoog

ben bij nog geeneen gym geweest in breda, maar sjap(die tarzan van axis) sport nou bij enjoy en die is er erg over te spreken.. Waar zit dat keepfit dan ergens?

haa, ja dat heb ik ook eens geklokt na een episch wokbezoek :) ontspannen plusmin 93cm denk ik.

Oranjeboomstraat dacht ik, ze hebben een site.
Ben er 1 keer geweest, wel echt gericht op krachttraining, dummbells tot 60kg etc

• Topic Starter Topic Starter
Oranjeboomstraat dacht ik, ze hebben een site.
Ben er 1 keer geweest, wel echt gericht op krachttraining, dummbells tot 60kg etc

Had de site nog bekeken, ziet er wel relaxt uit ja... iets van 30 onbep. elke maand en als student nog 30% korting, plusmin 20€ is niet veel....

Was rustig in breda zeker vannacht :D?

Had de site nog bekeken, ziet er wel relaxt uit ja... iets van 30 onbep. elke maand en als student nog 30% korting, plusmin 20€ is niet veel....

Was rustig in breda zeker vannacht ?

naar mijn idee was keepfit een beetje de hardcore gym van Breda, maar ken Enjoy dan ook niet.

Was niet zoveel nee maar ik ben/was hondsberoerd dus voor mij was het een zware nacht ;)

naar mijn idee was keepfit een beetje de hardcore gym van Breda, maar ken Enjoy dan ook niet.

Was niet zoveel nee maar ik ben/was hondsberoerd dus voor mij was het een zware nacht ;)

Carnaval hakt erin :D

Even weinig updates, ben aan het verhuizen naar breda en zal dus niet al te veel loggen...

Succes met de verhuizing dan maar :)

En toen trof ik iets aan wat ik niet verwachtte van een healtcenter...
dumbbells tot 45kilo, een hoop plate loaded beenmachientjes, rubberen matten om te DL'en...ik werd er gewoon euforisch van...wat niet heel raar is als je 3 jaar aan een pannenkoekenhuis gebonden bent geweest.

Ik had maar 35 min dus aardig doorgetraind.

Incline bench press los.
10x60
10x70
8x80
4x90
2x90

EZ stang barbell curl.
15x27.5
10x37.5
8x47.5

Seated dumbbell curl
10x14
8x16
8x18

Incline dumbbell press
10x26
10x32
8x35
6x40 pr'etje

Nog 1 set gebankdrukt
20x60

Vandaag alles bij elkaar wel een kilometer of 10 door de stad gelopen. Was fietssleutel vergeten in owijk..fuuu..maar wel goeie cardio :D

Hopen dat er wat roffe trainingen gepost gaan worden in de toekomst.

BF is geclipt op 15.4, vier weken geleden was dat nog 16.7....het begin is gemaakt..:d

Wow! Een enigzins fatsoenlijk healthcenter, een pr'tje en ruim 1% kwijt! :thumb:

Doe mij ook zo'n healthcenter:eek:

Gisteren deadlift-triceps.

DL
opwarmen met 70k

10x120
6x170
4x190
2x205
1x215
6x170

Dips
4x10xbodyweight

Seated row, plate loaded.
4 sets,geen idee meer van de opbouw. Eindigde met 65k per kant.

Dumbbell tricep extension
10x26
10x32
10x35
10x40

Pulldown machine, ook plateloaded. Geen idee meer van het opbouw..op het laatst 65k per kant..wel goed kapot gegaan....

Cable extensions.
10x30
10x35
8x40

2 sets rope extensions, lekker pompen 10x25k

Vond het een lekkere training, hoop datr ik door de beschikbare zwaardere gewichten alles een beetje bij kan trekken. Zo heb ik in oisterwijk nooit fatsoenlijk bovenkant borst kunnen trainen omdat een smith het enige was waar je incline in kon pressen en de dumbbells maar tot 22k gingen...er waren wel schroefdumbbells maar dan ben je ook 100jaar bezig om die krengen elke keer op te bouwen.

Ik ga binnenkort 's ochtends er weer wat cardio in gooien op 10gr bcaa...

Keep u posted!

nice, was was je 1RM op deadlift tijdens je bulk eigenlijk?
klinkt als aardig wat hammer strength toestellen daaro

nice, was was je 1RM op deadlift tijdens je bulk eigenlijk?
klinkt als aardig wat hammer strength toestellen daaro

Het rara is dat ik dat heb gezet tijdens de cut. 232kilo zonder straps.

Is een hardcore line van technogym....verbaasde me ook dat dat bestond...

Het rara is dat ik dat heb gezet tijdens de cut. 232kilo zonder straps.

Is een hardcore line van technogym....verbaasde me ook dat dat bestond...
mijn gym heeft ook een hardcore line van technogym, ongeveer 11 apparaten hebben wij daarvan.
*mijn gym is ook een healthcenter:o

232 is niet niks!

Nice!
Hoe is je huis / kamer / etc in Breda?

Nice!
Hoe is je huis / kamer / etc in Breda?

ja, is echt super. Het is niet groot maar overal dichtbij. Twee min vanaf de hogeschool, 5 min naary station en de appie en aldi zitten om de hoek. Sportcentum is 2 min fietsen. Heb het er maar druk mee deze week dus veel loggen zit er niet in...

ja, is echt super. Het is niet groot maar overal dichtbij. Twee min vanaf de hogeschool, 5 min naary station en de appie en aldi zitten om de hoek. Sportcentum is 2 min fietsen. Heb het er maar druk mee deze week dus veel loggen zit er niet in...

No prob - klinkt iig ideaal!
Doe maar een flinke update over 10 dagen dan ;)

Pff 232 raw in de cut:eek:

Mijn training van gisteren:

MP
10x20w.up
10x40
8x50
6x60
4x70
1x80
1x90

Dips:
4x10xbw

Schoulder dumbbell press
10x20
10x26
8x28
8x28

Cable extensions
10x25
10x35
10x35

Pompset 25k 20x
Rope extensions
2x10x20k
pompset 20x15k

Nosebreaker
2x27.5
2x32.5

Geen cardio gedaan, eergisteren rugby gespeeld hier in breda, beentjes zijn best zuur ervan.

vanwaar de 2 reps op de nose-breakers? of zijn het 2 setjes met 27,5
hoe verloopt de cut zover? ben benieuwd naar je voeding

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven