AndroidHealthClinic

Leerling filmt hoe jongen (15) wordt mishandeld in volle kantine Helicon College in Eindhoven

Wederom is de dader in de beelden onduidelijk gemaakt ivm privacy.

Ik neem echt nooit kinderen :') Zoiets zal je kind toch gebeuren en dan moet de school zeggen : ja ventje, blijf maar even 2 weekjes na. Ik zou 'm opknopen :)

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Als ik dat slachtoffer zo zie dan denk ik wel bij mezelf: irl zou ik jou ook stompen geven.

Zo raar ziet ie er niet uit.

Ik neem echt nooit kinderen :') Zoiets zal je kind toch gebeuren en dan moet de school zeggen : ja ventje, blijf maar even 2 weekjes na. Ik zou 'm opknopen :)

Hallo?! We hebben het wel over 2 hele weken nablijven hoor! Dat maakt echt een impact! Na die 2 weken gaat die jongen een tour door nl beginnen langs middelbare scholen om over zijn schaamtevolle verleden te vertellen en andere kids (ja hij zegt kids want dat is cool) te vertellen dat pesten en geweld niet goed is. En dan gaan ze van die teambuilding spelletjes doen en dan is heel Nederland pest vrij en zijn er zonnetjes en regenbogen (L)

Hallo?! We hebben het wel over 2 hele weken nablijven hoor! Dat maakt echt een impact! Na die 2 weken gaat die jongen een tour door nl beginnen langs middelbare scholen om over zijn schaamtevolle verleden te vertellen en andere kids (ja hij zegt kids want dat is cool) te vertellen dat pesten en geweld niet goed is. En dan gaan ze van die teambuilding spelletjes doen en dan is heel Nederland pest vrij en zijn er zonnetjes en regenbogen (L)

Ik vind mijn idee beter. :(

Gebeurde bij ons vroegah toch ook of wat. Was toen gewoon nog pesten/vechtpartijtje/strafwerk.
Tegenwoordig is het gelijk mishandeling en geweld en weet ik wat. Erg doorgeslagen. Snap je hem. Hihi.

Holy shit joh.. dat je je als pa dan in kan houden.

Wat is er mis met vechten? Mannen moeten laten zien wie dominant is en wie niet.

Tijd om dat joch op Krav Maga te gooien :D

Ik las net verontrustende info in je log dus voor deze keer moet ik declinen, sorry :(

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Wat is er mis met vechten? Mannen moeten laten zien wie dominant is en wie niet.

Met vechten is niks mis, iemand in z'n rug aanvallen omdat je de stoere boy wilt uithangen is zielig en dan verdien je gewoon een bezemsteel in je reet.

Minder, minder, minder!!

Als ik dat slachtoffer zo zie dan denk ik wel bij mezelf: irl zou ik jou ook stompen geven.

Omdat ie niks terug doet?

Tijd dat ze met over de streep een x bij die school langs gaan.

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

Ik las net verontrustende info in je log dus voor deze keer moet ik declinen, sorry :(

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Met vechten is niks mis, iemand in z'n rug aanvallen omdat je de stoere boy wilt uithangen is zielig en dan verdien je gewoon een bezemsteel in je reet.

Erg stoer idd om iemand aan te vallen die het niet verwacht en niks terug doet.

Wees dan op zijn minst mans genoeg om hem face to face to slaan :roflol:
Dit is gewoon triest van achter meppen op een zittend persoon nog wel :roflol:

dit is niet oke

En dat doe je door een of andere ''zwakkeling'' aan te pakken vanuit zijn rug? Als je zo graag wilt laten zien hoe stoer je bent pak je een of andere vechtersbaas aan die een kop groter is.

En dat doe je door een of andere ''zwakkeling'' aan te pakken vanuit zijn rug? Als je zo graag wilt laten zien hoe stoer je bent pak je een of andere vechtersbaas aan die een kop groter is.

waarom nou weer een kop groter?
kleinere mensen kunnen ook sterker zijn

Kop groter of kleiner, irrelevant. Gaat erom dat als je zo graag wilt bewijzen dat je de alpha dog bent je dit niet doet door een zwakker iemand te pakken aangezien je hier alleen maar mee laat zien hoe laf je eigenlijk bent.

Hiermee wil ik niet zeggen dat ik pro geweld bent obv, doet me alleen denken aan het dierenrijk waar de alpha's juist de sterkste pakken om te laten zien hoe dominant zijzelf zijn.

Terug
Naar boven