- Waardering
- 357
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 140kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom moeten honderdduizenden allochtonen en hun kinderen gebukt blijven gaan onder het wangedrag van een kleine meerderheid?
omdat ze hier te gast zijn?vaak gevlucht voor hun gevaarlijke thuis situatie en dan hier de samenleving komen vernken.
Daar komt bij dat ze vaak stinken en hun muziek slecht is.
Bovendien is er genoeg overlast van de originele Nederlanders..
Zou veel geld schelen denk ik als er niet meer aan allochtonen hulp zou worden gegeven.
Je vergeet alleen dat voor een groot deel van de mensen die jij met deze reden zou willen aanpakken Nederland meer het eigen huis is dan waar dan ook, zowel wettelijk als gevoelsmatig.
Net zoals die stinkende Friezen. Niet te verstaan, altijd drammen over hun 'taal'rechten (ik bedoel; sinds wanneer gaan we een spraakgebrek als een taal bestempelen?). Ze voelen zich boven god en alles verheven en hebben ondertussen een k*tprovincietje.
Ohwja, heb ik al gezegd dat Friezen vaak stinken? Wat de gemiddelde Fries aan muziek luistert wil ik helemaal niet weten. (hoe heet dat groepje ook weer dat er vandaan komt? Iets met 'een neije dei'. Maar het zegt genoeg lijkt me zo; langharig rotvolk uit dat klote Friesland) Afgraven en afdrijven; scheelt een bult geld voor nederland.
Ik vind persoonlijk dat dat ingaat tegen fundamentele rechten van de mens in het algemeen.
En neigt sterk naar racisme.
Niet aanpassen? Je niet gedragen? Donder dan gewoon op! Als je dan zelf niet wil gaan dan er maar uitflikkeren.
Niet aanpassen? Je niet gedragen? Donder dan gewoon op! Als je dan zelf niet wil gaan dan er maar uitflikkeren. Die mogelijkheid is er overigens gewoon, verblijfsvergunning behoort niet verlengd te worden bij structureel of zwaar crimineel gedrag. Intrekken verblijfsrecht bij zwaar crimineel gedrag is niet zo'n grote stap daar vandaan en wordt volgens mij ook al toegepast.
Niet aanpassen? Je niet gedragen? Donder dan gewoon op! Als je dan zelf niet wil gaan dan er maar uitflikkeren. Die mogelijkheid is er overigens gewoon, verblijfsvergunning behoort niet verlengd te worden bij structureel of zwaar crimineel gedrag. Intrekken verblijfsrecht bij zwaar crimineel gedrag is niet zo'n grote stap daar vandaan en wordt volgens mij ook al toegepast.
)Ik zie niet in hoe hiermee de problemen worden opgelost zoals die beleefd worden door een groot deel van de bevolking. Ik neem aan dat jij dit ook beseft maar dit soort kreten worden wel als zaligmakend gezien door een aardig deel van de bevolking.
Straattuig kan je met die kwalificaties niet uitzetten, dit zijn vaak hier geboren (vaak minderjarige) kinderen van Islamitische ouders.
Inderdaad een goed signaal; bouw op een positieve manier mee aan Nederland (of België) of je mag weer gaan. Zie niet in wat daar tegen kan zijn. Over dat soort zaken moet men duidelijk zijn, zal alleen bijdragen aan de samenleving. Studies hebben trouwens aangetoond dat tweede en derde generatie allochtonen ook niet wensen dat er maar immigratie is zonder omkijken. Ook zij ondervinden hinder van criminaliteit en verpaupering en wensen dat de overheid de immigratie en integratie correct reguleert.Als je geen permanente verblijfsvergunning hebt zie ik niet in waarom dat verblijfsrecht wel verleend zou moeten worden aan degenen die zich zwaar hebben misdragen.
Dat je personen met permanent verblijfsrecht niet zomaar kan uitzetten begrijp ik ook wel en dat soort uitzettingen zijn ook niet wenselijk. In zo'n geval moeten we de ellende zelf oplossen.
Tweede generatie allochtonen zijn dus amper tot niet uit te zetten maar het gedeelte van de eerste generatie die nog geen permanent verblijfsrecht heeft kan je zonder blikken of blozen uitzetten bij wangedrag. De wet heeft daar gewoon in voorzien, verblijfsrecht is mede afhankelijk van goed gedrag in de samenleving
Dat eeuwige gajnk wat je hierboven neerkalkt word ik ook moe van. Ooit gehoord dat deze heren dit land niet als hun eigen land beschouwen? Nee heh....je wilt alleen maar dingen zien zodat je politiek correct overkomt. Een eigen mening heb je niet. Je moest je schamen.