Fitness Seller

Leg in dit topic uit waarom jij vind dat...

Peiling Peiling Criminele allochtonen het land uit ?

• ja

Stemmen: 77 67,0%
  • nee

Stemmen: 13 11,3%
  • ik ben sniper X

Stemmen: 25 21,7%

• Totaal stemmers
    115
  • Peiling gesloten .
en criminele autochtonen dan?

'Nee' is mijn antwoord. Mensen wiens opa en oma niet in Nederland zijn geboren, zijn ook 'allochtoon'. Op het moment dat je Nederlands staatsburger bent ben je Nederlands staatsburger, dan kan je iemand moeilijk gaan uitzetten naar het land van herkomst dan wel het land van herkomst van (groot)ouders.

Waarom moeten honderdduizenden allochtonen en hun kinderen gebukt blijven gaan onder het wangedrag van een kleine meerderheid?

Daar lijkt een vrij simpele verklaring voor: stigmatisering. Vrij menselijke eigenschap. Net als criminaliteit.
Dat een grote groep onschuldige mensen en kinderen gebukt gaan onder het wangedrag van een kleine meerderheid is niet de schuld van de kleine meerderheid, maar de mensen die de grote groep onschuldige mensen gebukt laten gaan onder het wangedrag van een kleine meerderheid.

Om even het een en ander voor te zijn: nee. ik zeg niet dat die kleine meerderheid poeslief is, of dat we er maar niets op uit moeten doen. Maar de vraag waarom de grote groep gebukt gaat onder het wangedrag van een kleine groep is imo heel makkelijk te beantwoorden.

Ter illustratie: vervang in je gedachten allochtoon door autochtoon in het kleine en grote groep verhaal. Waarom gaat een grote groep autochtonen niet gebukt onder het stigma van een kleine groep losgeslagen randebielen? (let op; ik stel met nadruk stigma en niet de gevolgen van criminaliteit; die directe negatieve uitwerking is natuurlijk altijd bij criminaliteit aanwezig, maar het gaat hier om het stigma)

omdat ze hier te gast zijn?vaak gevlucht voor hun gevaarlijke thuis situatie en dan hier de samenleving komen vernken.
Daar komt bij dat ze vaak stinken en hun muziek slecht is.
Bovendien is er genoeg overlast van de originele Nederlanders..
Zou veel geld schelen denk ik als er niet meer aan allochtonen hulp zou worden gegeven.

omdat ze hier te gast zijn?vaak gevlucht voor hun gevaarlijke thuis situatie en dan hier de samenleving komen vernken.
Daar komt bij dat ze vaak stinken en hun muziek slecht is.
Bovendien is er genoeg overlast van de originele Nederlanders..
Zou veel geld schelen denk ik als er niet meer aan allochtonen hulp zou worden gegeven.

Net zoals die stinkende Friezen. Niet te verstaan, altijd drammen over hun 'taal'rechten (ik bedoel; sinds wanneer gaan we een spraakgebrek als een taal bestempelen?). Ze voelen zich boven god en alles verheven en hebben ondertussen een k*tprovincietje.
Ohwja, heb ik al gezegd dat Friezen vaak stinken? Wat de gemiddelde Fries aan muziek luistert wil ik helemaal niet weten. (hoe heet dat groepje ook weer dat er vandaan komt? Iets met 'een neije dei'. Maar het zegt genoeg lijkt me zo; langharig rotvolk uit dat klote Friesland) Afgraven en afdrijven; scheelt een bult geld voor nederland.

...Criminele allochtonen het land moeten verlaten.

Van mij hoeven ze het land niet uit, maar ze krijgen hier niet de behandeling die ze nodig hebben. Vandaar dat ik zeg: doe dezelfde handelingen die je hier doet in Marokko en we zullen zien wie er heropgevoed gaat worden.

Je vergeet alleen dat voor een groot deel van de mensen die jij met deze reden zou willen aanpakken Nederland meer het eigen huis is dan waar dan ook, zowel wettelijk als gevoelsmatig.

Dat eeuwige gajnk wat je hierboven neerkalkt word ik ook moe van. Ooit gehoord dat deze heren dit land niet als hun eigen land beschouwen? Nee heh....je wilt alleen maar dingen zien zodat je politiek correct overkomt. Een eigen mening heb je niet. Je moest je schamen.

Net zoals die stinkende Friezen. Niet te verstaan, altijd drammen over hun 'taal'rechten (ik bedoel; sinds wanneer gaan we een spraakgebrek als een taal bestempelen?). Ze voelen zich boven god en alles verheven en hebben ondertussen een k*tprovincietje.
Ohwja, heb ik al gezegd dat Friezen vaak stinken? Wat de gemiddelde Fries aan muziek luistert wil ik helemaal niet weten. (hoe heet dat groepje ook weer dat er vandaan komt? Iets met 'een neije dei'. Maar het zegt genoeg lijkt me zo; langharig rotvolk uit dat klote Friesland) Afgraven en afdrijven; scheelt een bult geld voor nederland.

100% mee eensch!
Ik spreek dan ook geen fries,en vind de band van die langharige heumeau al helemaal verschrikkelijk.
Ik douch mij 1x per week,en heb laatst ook een deo roller gekocht dus ik stink ook niet!

http://www.youtube.com/watch?v=oe0fxaOOXm4

Haha, oké touché :D

Dan ook criminele autochtonen het land uit zetten?
Heb geen probleem met allochtonen en ook niet met autochtonen, maar wel met criminelen.

Neem aan dat je daar tegen bent Arnoldfan?

Niet aanpassen? Je niet gedragen? Donder dan gewoon op! Als je dan zelf niet wil gaan dan er maar uitflikkeren. Die mogelijkheid is er overigens gewoon, verblijfsvergunning behoort niet verlengd te worden bij structureel of zwaar crimineel gedrag. Intrekken verblijfsrecht bij zwaar crimineel gedrag is niet zo'n grote stap daar vandaan en wordt volgens mij ook al toegepast.

Als ze niet hier geboren zijn mogen ze zeker terug. Mensen die hier geboren zijn beschouw ik als nederlander, maar als hij/zij zichzelf een marokkaan of turk noemt mogen ze even hard terug als die hier niet geboren zijn.

Ik vind persoonlijk dat dat ingaat tegen fundamentele rechten van de mens in het algemeen.
En neigt sterk naar racisme.

Helemaal eens met beginnerbb.

Als je allochtonen uit gaat zetten voor criminaliteit, dan zou je datzelfde moeten doen met autochtonen. Zo niet, dan is dat discriminatie op etnische achtergrond en dus in tegenspraak met Artikel 1 van de grondwet.

Ofwel, het gaat nooit gebeuren.

Niet aanpassen? Je niet gedragen? Donder dan gewoon op! Als je dan zelf niet wil gaan dan er maar uitflikkeren.

Ik zie niet in hoe hiermee de problemen worden opgelost zoals die beleefd worden door een groot deel van de bevolking. Ik neem aan dat jij dit ook beseft maar dit soort kreten worden wel als zaligmakend gezien door een aardig deel van de bevolking.

Straattuig kan je met die kwalificaties niet uitzetten, dit zijn vaak hier geboren (vaak minderjarige) kinderen van Islamitische ouders.

Niet aanpassen? Je niet gedragen? Donder dan gewoon op! Als je dan zelf niet wil gaan dan er maar uitflikkeren. Die mogelijkheid is er overigens gewoon, verblijfsvergunning behoort niet verlengd te worden bij structureel of zwaar crimineel gedrag. Intrekken verblijfsrecht bij zwaar crimineel gedrag is niet zo'n grote stap daar vandaan en wordt volgens mij ook al toegepast.

Je kan niet zomaar iedereen die niet binnen jouw maatschappij hoort er buiten zetten.
het gaat hier trouwens over alle allochtonen. Niet alleen over allochtonen met een verblijfsvergunning. Veel er van zijn gewoon Nederlander.

wow eric, zijn we niet gewend van je :thumbup: (moest er helemaal van schrikken :o )

Ik zie niet in hoe hiermee de problemen worden opgelost zoals die beleefd worden door een groot deel van de bevolking. Ik neem aan dat jij dit ook beseft maar dit soort kreten worden wel als zaligmakend gezien door een aardig deel van de bevolking.

Straattuig kan je met die kwalificaties niet uitzetten, dit zijn vaak hier geboren (vaak minderjarige) kinderen van Islamitische ouders.

Als je geen permanente verblijfsvergunning hebt zie ik niet in waarom dat verblijfsrecht wel verleend zou moeten worden aan degenen die zich zwaar hebben misdragen.

Dat je personen met permanent verblijfsrecht niet zomaar kan uitzetten begrijp ik ook wel en dat soort uitzettingen zijn ook niet wenselijk. In zo'n geval moeten we de ellende zelf oplossen.

Tweede generatie allochtonen zijn dus amper tot niet uit te zetten maar het gedeelte van de eerste generatie die nog geen permanent verblijfsrecht heeft kan je zonder blikken of blozen uitzetten bij wangedrag. De wet heeft daar gewoon in voorzien, verblijfsrecht is mede afhankelijk van goed gedrag in de samenleving

Ze mogen hier zijn en dan ook nog eens de crimineel uithangen?

Als je geen permanente verblijfsvergunning hebt zie ik niet in waarom dat verblijfsrecht wel verleend zou moeten worden aan degenen die zich zwaar hebben misdragen.

Dat je personen met permanent verblijfsrecht niet zomaar kan uitzetten begrijp ik ook wel en dat soort uitzettingen zijn ook niet wenselijk. In zo'n geval moeten we de ellende zelf oplossen.

Tweede generatie allochtonen zijn dus amper tot niet uit te zetten maar het gedeelte van de eerste generatie die nog geen permanent verblijfsrecht heeft kan je zonder blikken of blozen uitzetten bij wangedrag. De wet heeft daar gewoon in voorzien, verblijfsrecht is mede afhankelijk van goed gedrag in de samenleving
Inderdaad een goed signaal; bouw op een positieve manier mee aan Nederland (of België) of je mag weer gaan. Zie niet in wat daar tegen kan zijn. Over dat soort zaken moet men duidelijk zijn, zal alleen bijdragen aan de samenleving. Studies hebben trouwens aangetoond dat tweede en derde generatie allochtonen ook niet wensen dat er maar immigratie is zonder omkijken. Ook zij ondervinden hinder van criminaliteit en verpaupering en wensen dat de overheid de immigratie en integratie correct reguleert.

Dat eeuwige gajnk wat je hierboven neerkalkt word ik ook moe van. Ooit gehoord dat deze heren dit land niet als hun eigen land beschouwen? Nee heh....je wilt alleen maar dingen zien zodat je politiek correct overkomt. Een eigen mening heb je niet. Je moest je schamen.

Hahahaha je lult ook gewoon maar wat raak he? :roflol:

Ik zie niet in in hoeverre mijn mening over Europa, binnenlandse politiek en Marokaans straattuig minder 'eigen' of 'uniek' is als het geraaskal van jou.

Ik heb nieuws voor je, niets komt puur uit jezelf. Alles wat je doet, zegt of vind is het resultaat van voortdurende blootstelling aan externe invloeden. De reden dat jij vooral overkomt als een raaskallende klapmongool (oeps, niet bepaald politiek correct) komt in de kern door het ontbreken van dit besef.

Terug
Naar boven