MuscleMeat

Legt de lat wat hoger

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
"Ik begrijp best dat je jezelf groot wil voordoen maar ik heb liever dat je mij niet meer irriteerd als je niks zinnigs te melden hebt, wat bij jou nooit het geval zal zijn."

Feyoso het leugenaartje wordt moedig.
Als er hier ééntje is die zich groter voordoet dan hij in z´n garnalenleventje werkelijk is, dan ben jij het wel.Ik lieg niet over m´n stats zoals jij, sneuerd.En verzin volgende keer zelf eens wat als je persé iets wil posten.

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------

Tsjonge jonge royal sadness +100

:rolleyes:

Gast laat hem lekker loggen, jij hebt geen enkel bewijs dat hij liegt dus houd je mond er maar over.

Ik ben bang dat jij daar helemaal niks over te vertellen hebt en...oh, nee...wacht even....verkeerde start.

Nee, sorry man. Ik had nooit zo mogen regeren op jouw goede, weloverwogen en doordachte post. Mijn reactie was zwaar overtrokken en zeker niet zo bedoelt als dat het over kwam.
Ik beloof plechtig dat ik voortaan eerst aan u zal vragen of mijn post niets onzinnigs bevat en/of elementen bevat die u tegen de borst kunnen stuiten, koning r*tard.

Altijd als ik een post van jou tegenkom moet ik hier aan denken en schiet ik in de lach...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen wonder dat ik je niet serieus kan nemen toch?

• Topic Starter Topic Starter
marcel3000 , origineel toch ?
Grappig hoe je blijft door gaan , Ik heb er geen moment spijt van dat ik geen video maak van mijn benchpress , het is niet nodig want Ik weet dat ik het kan , grappig hoe hij zijn tijd verspeeld

Is 10x80 zo speciaal dan ???

Wel voor iemand met zo´n garnalenfysiekje en zulke stats.
In een paar weken tijd van 10x65 naar- voor hem dan- utopische 10x80?
Zonder ´hulpmiddelen´?:nope:
Bovendien heeft hij al vaker gelogen over zijn stats, in een ander topic, heeft ie ook zelf toegegeven btw.

marcel3000 , origineel toch ?
Grappig hoe je blijft door gaan , Ik heb er geen moment spijt van dat ik geen video maak van mijn benchpress , het is niet nodig want Ik weet dat ik het kan , grappig hoe hij zijn tijd verspeeld

Leer toch eens fatsoenlijk nederlands.
Als ik mijn tijd verspil, dan verspil jij je tijd dus ook want je blijft reageren.
Daarbij blijf je ook maar liegen, maar goed als je een paar posts terugleest had je kunnen weten dat de lol er voor mij inmiddels af is.
Ik heb mijn punt gemaakt, mijn conclusie is dat je een zielig leugenaartje bent-hetgeen je ook keer op keer met overtuiging bewijst- en dat je nog niet de moeite van het in de bek schijten waard bent.

Dit is niet de sectie Allerlei of Post je foto's, laat hem lekker loggen je komt echt heel triest over.

Altijd als ik een post van jou tegenkom moet ik hier aan denken en schiet ik in de lach...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen wonder dat ik je niet serieus kan nemen toch?

Bovendien heeft hij al vaker gelogen over zijn stats, in een ander topic, heeft ie ook zelf toegegeven btw.

Leer toch eens fatsoenlijk nederlands.
Als ik mijn tijd verspil, dan verspil jij je tijd dus ook want je blijft reageren.
Daarbij blijf je ook maar liegen, maar goed als je een paar posts terugleest had je kunnen weten dat de lol er voor mij inmiddels af is.
Ik heb mijn punt gemaakt, mijn conclusie is dat je een zielig leugenaartje bent-hetgeen je ook keer op keer met overtuiging bewijst- en dat je nog niet de moeite van het in de bek schijten waard bent.

Ik weet dat je niet mag lachen om geestelijk gehandicapten maar ik kon een glimlach toch niet onderdrukken.

You fail @ life.

Trainingslog of rel-log?

Feyoso, contact even een admin, laat die log even schonen of laat het sluiten en begin even een nieuwe, dit rellen heb je ook niets aan en ik heb eigenlijk ook nog geen trainingen gezien, wat toch een pre is voor een trainingslog.....

Beginnersgroei misschien? Snap trouwens niet waarom je moet rellen om een bench van 80. Als hij nou kickbacked op reps met 65 kilo of dumbbell rowed met 80 kilo zou ik er ook vraagtekens bijzetten.

Er lopen hier twee dingen fout:

Teveel gebitch!
te weinig trainingen!

Trainingslog vandaag :

Benen :
Squatten :
8 x 60KG
8 x 70KG
8 x 80KG
8 x 85KG
Legpress :
8 x 100KG
8 x 120KG
8 x 150KG
8 x 160KG
Legextentions :
8 x 30KG
8 x 40KG
8 x 45KG
8 x 50KG
Calf raises :
12 x 30KG
12 x 40KG
12 x 45KG
12 x 50KG

Schouders :
Military press : (Halters)
8 x 18KG
8 x 20KG
8 x 22KG
8 x 24KG
Front raises :
8 x 8KG
8 x 9KG
8 x 10KG
8 x 12KG

Trapezius :
Barbell shrugs :
10 x 35KG
10 x 40KG
10 x 45KG
10 x 50KG

Geen gezeik meer en eindelijk een training hier. Goeie zaak!

Je achterkant/middelste gedeelte van de schouders zijn ook belangrijk vergeet die niet.

Er komen binnenkort meer trainingschema's op nu ik meer tijd heb :)!
Na de zomer post ik een fiti , time to go hardcore!
eat a whole day !
and train like a mtf beast :D!

gegaind van 64,6 kg naar 67,1KG :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven