MuscleMeat

Legt de lat wat hoger

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Before ( Skinny me haha)
Update !
Pose mislukt , biceps lijkt small erop doordat ik die phone nog eens moest vasthouden + had hem niet goed opgespannen maar goed , ik vond het best geen slechte dus wou ik hem posten ;)..
Borst en biceps zijn ook niet gepumpt , heb ze al niet getraind van maandag ..

Cheers

100 LP..? en 60 SQ? ik squatte de eerste keer al meer dan jou. en die legg press is ook wel een beetje zielig..Ik wil filmpje zien van 80 kg full rom.

Ik zal het eens zeggen.. Ik heb nu nog maar voor de 5de keer mijn benen getraind omdat ik mijn benen niet trainden in het begin. Ik zit nu aan legpress van 165KG en Ik heb 105KG gesquat vandaag :).. En wat bedoel je met squatten , ik voer de squat uit zoals het moet en geen 1/2 squat. En als je het topic terug leest , als je het niet geloofd , I dont care .. Het is mijn log en ik ga er geen leugens bij gaan vertellen.

Cheers

100 LP..? en 60 SQ? ik squatte de eerste keer al meer dan jou. en die legg press is ook wel een beetje zielig..Ik wil filmpje zien van 80 kg full rom.

stoer man en hoe was je diepte? let me guess: "prima!!!" :rolleyes:. het is "meer dan jij" trouwens, even op blijven letten nu je nog op school zit, kom je verder mee in het leven dan je eerste keer zwaarder squatten dan feyoso.

leg press valt niet te vergelijken, allemaal anders, dus daar faal je sowieso al.

dat filmpje van een 80 bench zal er nooit komen, get over it.

Misschien weten jullie nog niet maar wat er tussen mij en marcel was is uitgepraat en we zijn nu gewoon vrienden.. Ik vond het best een zielige reactie van bel112.. Ik kan niet geloven dat iemand voor zijn eerste keer zoveel kan .. en zeker niet als je ze goed uitvoert, mijn eerste training heb ik maximum intotaal 40KG genomen..

Ik vond het best een zielige reactie van bel112.. Ik kan niet geloven dat iemand voor zijn eerste keer zoveel kan .. en zeker niet als je ze goed uitvoert, mijn eerste training heb ik maximum intotaal 40KG genomen..

het kan prima, men ex trainingspartner deed de eerste keer 5x85 op diepte, victormor deed de eerste keer iets van 120 op diepte... chreiz deed ook 100+ eerste training.... chopperbob deed 205 de eerste keer. het siert em alleen niet dat hij dat zelf even komt vertellen. dat maakt het een pathetic actie

Ik squat meer dan jij ooit zal squatten.

tell him girlfriend!!!

haters.gif

:roflol: epic log blijft dit

Trainingslog Benen/Schouders/Traps

Squat :
8 x 70KG
8 x 85KG
8 x 95KG
6 x 105KG

Legpress :
8 x 120KG
8 x 140KG
8 x 150KG
8 x 165KG

Legextensions :
8 x 40KG
8 x 50KG
8 x 55KG
8 x 60KG

Standing calf raises :
8 x 40KG
8 x 50KG
8 x 60KG
8 x 60KG

Front raises :
8 x 9KG
8 x 10KG
8 x 10KG
8 x 12KG

Side raises :
8 x 6KG
8 x 7KG
8 x 8KG
8 x 8KG

Barbell shrugs :
12 x 40KG
12 x 50KG
12 x 55KG
12 x 60KG

Upright row :
8 x 25KG
8 x 30KG
8 x 40KG
8 x 45KG

Misschien weten jullie nog niet maar wat er tussen mij en marcel was is uitgepraat en we zijn nu gewoon vrienden.. Ik vond het best een zielige reactie van bel112.. Ik kan niet geloven dat iemand voor zijn eerste keer zoveel kan .. en zeker niet als je ze goed uitvoert, mijn eerste training heb ik maximum intotaal 40KG genomen..

True!;)

Schema update.

Trainingslog Borst/Biceps

Incline dumbbell press: (Gewicht = 1 Halter)
10 x 18KG
8 x 20KG
6 x 22KG
6 x 24KG

Incline Flyes: (Gewicht = 1 Halter)
10 x 8KG
8 x 10KG
6 x 12KG
6 x 14KG

Superset cable raises vs Docti pecto!
8 x 15KG elke kant(Cable raises)
8 x 35KG(Docti pecto)
8 x 20KG elke kant(Cable raises)
8 x 40KG(Docti pecto)
8 x 25KG elke kant(Cable raises)
8 x 45KG(Docti pecto)

Geen rust ertussen , kapot!

Barbell curl: (Totaal gewicht)
10 x 30KG
8 x 35KG
6 x 40KG
6 x 45KG

Seated hammer curl : (Gewicht = 1 Halter)
10 x 8KG
8 x 9KG
6 x 10KG
6 x 12KG

Standing cable curl :
10 x 15KG elke kant
8 x 20KG elke kant
6 x 25KG elke kant
6 x 30KG elke kant

Traininglog van gisteren dus nog mijn oud schema met hier en daar eens nieuwe oefening geprobeerd om zo een nieuw schema te bedenken , en doordat mijn onderkant borst niet optimaal is en ik al een tijd Incline train ga ik nu focusen op Decline!

Cheers

Laatst bewerkt:
Campicture!
K*t quality maargoed

Gaat de goeie kant op met je, bradda!:)

JoranX ;O

Ja gaat de goeie kant op..stevige gewichten ook..alle oef correct?? zo ja..dan applaus! goed bezig!

Ik probeer de oefeningen zo goed mogelijk uit de voeren , bij barbell curls cheat ik wel wat om zo de biceps sneller te laten groeien. Ik had in een topic gelezen dat cheat curls de biceps sneller laten groeien .. Dus ik ga het maar eens proberen :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven