MuscleMeat

Lekker luchtje

a-man, hele candy shop bij elkaar, zwarte fles blauwe ster.

Ik gebruik nu Gucci Pour Homme, die is redelijk zoet.
M'n vorige was Diesel Only The Brave, echt lekker, heel fris ook.

Diesel Fuel For Life :cool:

Intense - Dior Homme

(eau de parfum, Christian Dior) Goed luchtje voor in de winter, kost wat, heb je ook wat.
bazen geur !

http://www.unlimitedperfumes.com/images/dior-homme-intense.jpg
+1
jaipur van Boucheron parfum is ok mega!

---------- Post toegevoegd Sat 26 Nov 2011 om 21:56 ----------

BTW Jean Paul Gaultier imo het ultieme paupergeurtje.
+3
beetje het luchtje van voor het internet idd! Denk dat Mozes dit nog op heeft gehad, kan hier alleen geen bron van vinden sorry!

Heeft iemand ervaring met Sculpture Homme? Is vrij goedkoop, maar werd mij aangeraden.

Over welke parfum van jean paul gaultier hebben jullie het dan? Classique, le male, fragile?

Heb nog nooit een luchtje opgehad, ken ook niemand die dat doet. Beetje gay is oke?

Over welke parfum van jean paul gaultier hebben jullie het dan? Classique, le male, fragile?
fragille nooitecht geroken volgens mij, maar die 2 andere vind ik echt niet lekker meer....!
[Link niet meer beschikbaar]
deze is wel mega lekker!!!!
(is parfum voor heren en dames maar echt heeeeeeeeeeeeeel lekker!)

Een mooie klassieker is Joop! homme die vind ik goed.

iemand nog suggesties voor lekker luchtje?
zit te twijfelen van een van volgende (heb ik al maar is bijna op en veel goede reacties ;))

-Jean paul gaultier
-Armani code
-boss bottled.

Als het om de vrouwtjes te doen is gewoon je eigen kleding onder farten, vinden de vrouwtjes tegenwoordig lkkr!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iemand een goedkope website voor die geurtjes? (is al 1 gelinked en page terug maar stonden mijn favo's niet bij)

Vind het een beetje te veel van het goede worden, elke keer de volle mep betalen in de winkel.

Heeft iemand ervaring met Sculpture Homme? Is vrij goedkoop, maar werd mij aangeraden.

jaa gebruik ik al jaren, super lekker geurtje

---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 14:26 ----------

Iemand een goedkope website voor die geurtjes? (is al 1 gelinked en page terug maar stonden mijn favo's niet bij)

Vind het een beetje te veel van het goede worden, elke keer de volle mep betalen in de winkel.

kan je zelf niet googlen.

Op de misc gebruiken ze allemaal BOD. Die zwarte schijnt hetzelfde te ruiken als Armani Code. Kost maar iets van 7 dollar en dan krijg je 200 ml LOL

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

p*ssy juice

Terug
Naar boven