Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatste tijd smaakt de €0,65 kwark van de appie regelmatig naar slagroom om een of andere manier![]()
Waarom zou je iets wat je (misschien wel meerdere keren per dag) elke dag eet bij de duurste super van nederland kopen? Ik weet trouwens niet wat het daar kost hoor.
Maar je ziet bv ook best vaak dat mensen die dagelijks havermout eten het bij de boardsponsers halen terwijl je daar de hoofdprijs betaald. Haal het dan gewoon bij de c1000 op voor nog geen 1 euro de kilo en fl**ker het in de blender.
OT aldi kwark, 0,65 cent met 10,3 gram eiwit 2 bakjes op een dag.
. Had eerst van de deen maar die smaakte de laatste keren naar kaas. 
Degene die ik bij AH kocht (sinds kort niet meer) is 0.65 euro voor 500 gram. Dit is dan de zaanse hoeve inderdaad.
![]()
Dit is 50/50 kwark met magere yoghurt. Beter lezen!
Degene die ik bij AH kocht (sinds kort niet meer) is 0.65 euro voor 500 gram. Dit is dan de zaanse hoeve inderdaad.
![]()
Dit is 50/50 kwark met magere yoghurt. Beter lezen!
Ik heb die ook wel is geprobeerd of ik had een verkeerde batch of het is net boter smaak ?Degene die ik bij AH kocht (sinds kort niet meer) is 0.65 euro voor 500 gram. Dit is dan de zaanse hoeve inderdaad.
http://beeldbank.ahold.com.kpnis.nl/getimage/AHI_434d50303430353530?dRevLabel=1&Rendition=LowRes_JPG
Ik heb die ook wel is geprobeerd of ik had een verkeerde batch of het is net boter smaak ?
of het was iets wat er op leek , wel kwark...
Een veel gehoorde opmerking is ook dat hij ranzig is en niet is te eten zonder iets erdoorheen. Ik kan hem prima eten zonder iets erdoorheen. Wellicht verschilt het per winkel of zo?Voor mijn part is het griekse yoghurt met melk, dat maakt toch niet uit? Volgens mij eet de gemiddelde bodybuilder het voor de E/K/V verhouding en die is OK.
Minder eiwitten, meer suikersHet is magere kwark, boeiend dat er ook magere yoghurt doorheen zit? Er staat toch MAGERE KWARK. Beter lezen.
Haha, als dat zo is, zullen we dan met z'n allen magere yoghurt gaan eten ipv kwark?Minder eiwitten, meer suikers
Haha, als dat zo is, zullen we dan met z'n allen magere yoghurt gaan eten ipv kwark?Minder eiwitten, meer suikers
JA en eronder staat toch 49% magere yoghurt