XXL Nutrition

Lekkerste kwark?

Dat geleuter altijd over die grammen eiwitten.... Hoe dikker je kwark is, hoe meer eiwit er sowieso in zit. Simpelweg omdat er minder vocht in zit. Dat wil nog niet zeggen dat je kh/eiwit verhouding beter is, of je prijs per eiwit voordeliger is

Laatste tijd smaakt de €0,65 kwark van de appie regelmatig naar slagroom om een of andere manier:D

Zaanse hoeve is idd goed, maar mijn favoriet blijft toch die van de Aldi.

Dus

Laatst bewerkt:
Waarom zou je iets wat je (misschien wel meerdere keren per dag) elke dag eet bij de duurste super van nederland kopen? Ik weet trouwens niet wat het daar kost hoor.

Maar je ziet bv ook best vaak dat mensen die dagelijks havermout eten het bij de boardsponsers halen terwijl je daar de hoofdprijs betaald. Haal het dan gewoon bij de c1000 op voor nog geen 1 euro de kilo en fl**ker het in de blender.

OT aldi kwark, 0,65 cent met 10,3 gram eiwit 2 bakjes op een dag.

Mwa Prijs van Albert heijn kwark kost dacht ik 85 eurocent. Aldi zit niet in de buurt. Lidl wel. Ik heb dan liever van de appie:). Had eerst van de deen maar die smaakte de laatste keren naar kaas. :kots:

Degene die ik bij AH kocht (sinds kort niet meer) is 0.65 euro voor 500 gram. Dit is dan de zaanse hoeve inderdaad.

AHI_434d50303430353530?dRevLabel=1&Rendition=LowRes_JPG.jpg

Ik pak de gene die het dichts in me buurt staat (wel goede kwark dan)...
moeilijke gedoe...

Ik heb die ook wel is geprobeerd of ik had een verkeerde batch of het is net boter smaak ?
of het was iets wat er op leek , wel kwark...

Ik merk wel dat de meningen erover verdeeld zijn over deze :o Een veel gehoorde opmerking is ook dat hij ranzig is en niet is te eten zonder iets erdoorheen. Ik kan hem prima eten zonder iets erdoorheen. Wellicht verschilt het per winkel of zo?

Voor mijn part is het griekse yoghurt met melk, dat maakt toch niet uit? Volgens mij eet de gemiddelde bodybuilder het voor de E/K/V verhouding en die is OK.

Haha, als dat zo is, zullen we dan met z'n allen magere yoghurt gaan eten ipv kwark? ;) Minder eiwitten, meer suikers

Het is magere kwark, boeiend dat er ook magere yoghurt doorheen zit? Er staat toch MAGERE KWARK. Beter lezen.

JA en eronder staat toch 49% magere yoghurt

Haha, als dat zo is, zullen we dan met z'n allen magere yoghurt gaan eten ipv kwark? ;) Minder eiwitten, meer suikers

Niet iedereen heeft altijd het hoogste in eiwitten nodig.
Niet iedereen heeft geen koolhydraten/suikers nodig.
Niet alles draait om hoogst aantal eiwitten..

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

JA en eronder staat toch 49% magere yoghurt

-_-

Ben jij nou echt zo dom?
Het is magere kwark.
Hoe maken ze het anders mager? TUURLIJK met magere yoghurt.
t*ring hee

Magere franse kwark van de jumbo

Terug
Naar boven