Fitness Seller

Lenen IB Groep + aanvullende beurs

De komende tig jaar elke maand zo'n 100 tot 200 euro afbetalen naar gelang je schuld, is echt wel ff slikken hoor.

Dus hoe lager je je schuld kunt houden, hoe beter. Als je maximaal leent ga je er ook naar leven, terwijl je het met de helft minder ook wel gered had.

De komende tig jaar elke maand zo'n 100 tot 200 euro afbetalen naar gelang je schuld, is echt wel ff slikken hoor.

Dus hoe lager je je schuld kunt houden, hoe beter. Als je maximaal leent ga je er ook naar leven, terwijl je het met de helft minder ook wel gered had.

Jep precies.

Elke student denkt bij lenen. Ajoh kan ik straks makkelijk aflossen. Maar valt vies tegen.

En bijna niemand weet hoe het werkt met aflossen en wat het kost.

je kan ook het inkomen van je ouders buiten beschouwing laten
Dit is echt een superlang proces. Ben er nu al zo'n 9 maanden mee bezig, eerste verzoek afgewezen (kreeg bericht na drie maanden, toen bezwaarschrift ingediend en hebben ze weer 4 maanden de tijd om te beslissen. Pff.

Lenen is verandert, volgens mij kan je nu een maximaal bedrag van 500 per maand bijlenen. Niet meer zoals eerder 900euro etc.

Jep precies.

Elke student denkt bij lenen. Ajoh kan ik straks makkelijk aflossen. Maar valt vies tegen.

En bijna niemand weet hoe het werkt met aflossen en wat het kost.
Als je het een beetje naleest allemaal, staat er precies hoe het werkt, dit doen de meeste studenten inderdaad niet. Ken een paar mensen die even drie maanden maximaal bijlenen,zodat ze hun zuipvakanties kunnen betalen,gekken.

Er hangt veel van de studie af. Met de Pabo, of hbo verpleegkunde is 10.000 euro heel wat anders dan wanneer je registeraccountant bent dadelijk.

Als je een stage in London kan doen in de zomer en daardoor 3000 euro misloopt omdat je geen bijbaantje in de zomer kan nemen, of mss wel 4000 euro omdat je in september en oktober als je weer terug bent niet direct een nieuw bijbaantje vind dan zou ik dat er zeker bijlenen. Het doet wel pijn dat terugbetalen maar uiteindelijk gaat het er om dat je, niet over 3/4 jaar, maar over 10 jaar meer dan genoeg verdient.

Die rente is laag, en wat je aflost is gebaseerd op je inkomen. En de schuld telt ook niet mee bij een hypotheek.

Beter later wat aflossen dan geen leuke dingen kunnen doen tijdens je studententijd. Dus lekker bijlenen joh

Die rente is laag, en wat je aflost is gebaseerd op je inkomen. En de schuld telt ook niet mee bij een hypotheek.

Beter later wat aflossen dan geen leuke dingen kunnen doen tijdens je studententijd. Dus lekker bijlenen joh

:roflol::roflol::roflol::roflol:

Lenen gaat hard, ik studeer nu ook weer voltijd maar moet ook me huis ed. betalen. Als ik straks met mijn studie klaar ben zal de schuld ongeveer 25-30k zijn. Op zich vind ik dat geen probleem als je het echt niet kan redden zonder bijlenen.

Lenen gaat hard, ik studeer nu ook weer voltijd maar moet ook me huis ed. betalen. Als ik straks met mijn studie klaar ben zal de schuld ongeveer 25-30k zijn. Op zich vind ik dat geen probleem als je het echt niet kan redden zonder bijlenen.

Wat studeer je?

Bouwkunde, eerst MBO omscholing gedaan maar er is geen werk in de bouw. Toen IB-groep gebeld en kreeg nog stufi, dus ingeschreven voor HBO. Ik had geen zin om weer van die k*tbaantjes te gaan doen.

Lenen om te zuipen is nooit verkeerd. De kater komt later.

Studieschuld is trouwens tegenwoordig wel van belang voor hypotheek.

Terug
Naar boven