AndroidHealthClinic

Lengtegroei (15 jaar)

beginnertje123

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
62kg
Hallo,

Ik zit al jaren met een probleem, ik ben vrij lang. Zelf ben ik sportmodel en moet ik m'n lengte 1.82 behouden en niet of niet zo veel meer te groeien, en ik kreeg vandaag een opmerking van mijn moeder dat ik ben gegroeid.. Maar ik moet tussen de 1.82 en 1.89 blijven met mijn lengte.

Ik heb maandenlang informatie opgezocht, maar kan niks vinden. En ja, ik weet dat het genetisch bepaald is, maar zijn er middelen die je groei kan remmen? En hebben jullie ervaringen?

Ik ben nu ook met verschillende oefeningen bezig op gewoon de goeie manier 4x per week, misschien een rare vraag maar belemmert dit de groei? Speelt voeding een rol? Of misschien naar de dokter?

sportmodel?
mss groei je niet meer hoor. ik sta ook al een jaar stil.
mss vind je dat nu leuk, maar je verdoet echt je leven niet als je 190 word.
moet je daar niet gespierd voor zijn? 182 bij 60kg is ****ing mager man

• Topic Starter Topic Starter
sportmodel?
mss groei je niet meer hoor. ik sta ook al een jaar stil.
mss vind je dat nu leuk, maar je verdoet echt je leven niet als je 190 word.
moet je daar niet gespierd voor zijn? 182 bij 60kg is ****ing mager man

Sportmodel inderdaad, voor voetbal.
Nee maar ik wil dit écht heel graag, dus dan verneuk ik hem toch wel, ik heb een mooi koppie en een mooie houding, en foto's worden ook nog eens bewerkt.

Maar je was dus toen je 15 was 1.88?

Laatst bewerkt:
en als je langer word wat dan?

waarschijnlijk als je stopt met eten zul je niet meer groeien. Alleen niet echt aan te raden ;)
Voor de rest kan je er niks aan doen.

nee genetische bepaald en ik d8 echt dat je gespierd moes zijn voor model
maar ja tegenwoordig kan iedereen model worden bewerkingsprogramma ftw xd

Mij wilden ze ooit 'groei remmers' geven. Dit is alleen verkrijgbaar op dokters recept. Denk alleen niet dat je dat gaat krijgen met die lengte.

Ik ben wel benieuwd naar een shoot-fototje aangezien ik zelf fotografeer en mediavormgever van beroep ben :)

sportmodel voor voetbal Epic E-shiit

dat er mensen nu intrappen

Edit: ik heb een tijdje voor Abercrombie & Fitch gewerkt als model geen sprake van te lang zijn Integendeel ...

Nouja ik verwacht er niet zo veel van, wie wordt er nou op zijn 15de vanwegen een cute gezichtje gevraagd om te poseren voor voetbal foto's? /no-offense

Ik wil wel 7cm van je overnemen :D
Alleen AAS remt t volgensmij maar dat lijkt me geen goed plan he.

foto laten maken van je hand in het ziekenhuis als je het zeker wilt weten, daaraan kunnen ze zien hoeveel je eventueel nog groeid

Zelf ben ik na mijn 15de nog maar 3cm gegroeid helaas

• Topic Starter Topic Starter
foto laten maken van je hand in het ziekenhuis als je het zeker wilt weten, daaraan kunnen ze zien hoeveel je eventueel nog groeid

Zelf ben ik na mijn 15de nog maar 3cm gegroeid helaas

Ben naar die site gegaan en heb hetzelfde gelezen als wat jij nu zegt, dat van naar het ziekenhuis gaan en foto van je hand laten maken.

Thanks all :)

Hoe kun je model zijn met 60 kg? Moet je daar niet een goed lichaam voor hebben?

Terug
Naar boven