AndroidHealthClinic

lenigheid verdwenen bij kickboxen

casual dreamer

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik heb vroeger aan kickboxen gedaan en ik maakte een side-kickvan 1.70m hoog maar sinds ik een ongeval heb gehad kan ik niet meer trappen met mijn linkerbeen (side kick) front kick gaat wel ik kan gewoon mijn been niet indraaien en trappen waardoor resulteerde dat ik gestopt ben omdat ik niet kon . weet iemand hoe ik terug als vroeger kan worden ? stretchen helpt niets doe ik 3x per dag

ik hoor het wel greets

Je kan yoga proberen, ik doe het sinds een paar dagen en mijn leningheid gaat steeds meer omhoog! :)

Ik ben ook wel geinteresseerd in Yoga...
Doe jij het gewoon "uit een boekje" ?

grz ICE

blijven oefenen.. als je strecht moet het op zijn duur toch lukken.. mischien moet je 5x per dag proberen.. of de oefeningen doen die je ook bij je sport beoefende..

Icemanreturns zei:
Ik ben ook wel geinteresseerd in Yoga...
Doe jij het gewoon "uit een boekje" ?

grz ICE

Ik heb er helaas deze week weinig tijd voor :( maar als het even kan doe ik het! je voelt je de volgende dag goed opgewekt en je merkt dat je leningheid vooruit gaat..ik merkte ook dat de ochtend na benendag niet zo pijn doet als normaal... :D

En ja ik doe het gewoon uit een boekje..heb er 16 euro voor betaalt van bol.com

Als die side kick echt niet meer lukt, dan doe je hem toch niet meer. Er zijn genoeg andere trappen die je kan doen. Richt je meer op boksen en gebruik veel lowkicks. Side kick is toch maar bijzaak.

Een goede side-kick en het is afgelopen..probeer je lenigheid terug te krijgen en probbeer yoga het is echt goed voor je!

Wat bedoel je met een goede side kick en het is afgelopen? Ik heb echt nog nooit iemand ko zien gaan op een side kick. Of bedoel je misschien een highkick?

een high roundhouse kick is idd klote als je dit niet meer kan. maar een goed geplaceerde knie of low kick kan ook veel schade aanrichten. maar kijk anders eens of de ongeval jouw gewricht niet blijvend heeft 'aangetast' anders moet je je er bij neerleggen dat je nooit meer zo lenig zal zijn in dat gewricht..

Al de adviezen over yoga ed. zijn ongetwijfeld goed bedoelt maar ik denk dat de TS beter naar een fysiotherapeut kan gaan. Helemaal omdat het gebeurt is door een ongeval en gewoon stretchen niet helpt.

Terug
Naar boven