Fitness Seller

Leroy Kakiay Natural bodybuilder

Volgens mij heeft Leroy de hele nacht wakker gelegen?! Wees eens eerlijk Leroy?

Jij doet me denken aan zo'n typisch schoolplein scenario, waarbij een groep jongens een andere jongen in elkaar slaan en als het gevecht over is, de sukkeltjes nog even komen natrappen als de jongen al op de stenen ligt.

Not a good look.

'Zo' en 'lang' moet aan elkaar en 'in' en 'staan' in deze context uit elkaar.

Ook al is Leroy een beetje een clown.
Het is wel een buffe oempaloempa!

judy-oompa-loompa.jpg

Heerlijk die reacties. :D:D:D

Laatst bewerkt:
Ik hou van mensen die sarcasme niet snappen.

Misschien is Leroy gewoon heel DBB aan het trollen.

Zou wel prachtig zijn als dit een troll account is, als iemand Leroy @ fb eens een privé bericht stuurt

Vraag gewoon met hoeveel graden hij squat, als hij raged weet je dat we met de echte te maken hebben @ dbb

Ik vind de uitvoering van zijn oefeningen toch erg goed en mooi gecontroleerd. Ik heb het idee dat ik nog veel kan leren van zijn filmpjes. Leroy laat je niet gek maken. Zou het fijn vinden als je meer van je kennis hier post, komt het niveau van dbb ten goede. Ga zo door man!

Fijne vent is het toch ook.

u like that huh
of8xab.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Gruwelijk! Zet er anders nog wat trainings videos op!en die met die gieter moet erop komop!! Doe het!!:D

hs2bmt.jpg

2sadnk3.jpg

Bedankt man ga ik ook zeker doen! De haters blijven haten ! De volgers weten beter.. Gelukkig plaatsen ze heel veel van mijn fb! Alsof het geime fotos zijn ofzo haha voeg me meteen toe volgers. Je vind me onder mijn naam en woonplaats is huizen. Bedankt:)

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 10:53 ----------

Dit heb je echt meesterlijk gedaan geweldig hahaha die zet ik in mijn portfolio! Hahahaha x

Misschien zie ik het als gratis reclame! Aardig bekekem topic en iedereen weet dat ik 1 december in belgie sta!
Ze maken me beroemd! Altijd goed:)

Misschien zie ik het als gratis reclame! Aardig bekekem topic en iedereen weet dat ik 1 december in belgie sta!
Ze maken me beroemd! Altijd goed:)

Beroemd!

Beroemd!

Beroemd!

Beroemd!

Beroemd!

Beroemd!

Beroemd!

Is this real life?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon doorgaan! Niet opgeven jongens vooral eentonig worden:)

Terug
Naar boven