MuscleMeat

Leroy Kakiay Natural bodybuilder

Waar zijn nou eigenlijk de foto's???
Wat een k*ttopic :mad:

Zal over paar maanden weer iets plaatsen als ik 86 kg weeg! Lange weg aangezien ik op plateau zit. Wat aanpassingen maken en gaan!
Voor de personen die geen kudde dieren zijn ! Tot dan:) xxx

Kijk uit dat je geen gewicht in je nek legt als je op dat plateau zit. Misschien kun je wat aanpassen aan je squat, volgens mij heb ik een aantal tips in dit topic voorbij zien komen.

• Topic Starter Topic Starter
Kijk uit dat je geen gewicht in je nek legt als je op dat plateau zit. Misschien kun je wat aanpassen aan je squat, volgens mij heb ik een aantal tips in dit topic voorbij zien komen.
31 jr en dan zo laag en dom ontwikkeld echt waar? Waar is jou iq op geschat ? 20?
Echt zo stoer om aandacht te zoeken van je vriendjes door mij constant negatief te benaderen.

Gedraag je is naar je leeftijd man

31 jr en dan zo laag en dom ontwikkeld echt waar? Waar is jou iq op geschat ? 20?
Echt zo stoer om aandacht te zoeken van je vriendjes door mij constant negatief te benaderen.

Het verschil tussen jou en mij is dat ik doorheb van mezelf dat ik krankzinnig ben.

Je bent niet krankzinnig je bent gewoon echt een dom wicht

Wel grappig om te zien dat je meent dat alles aan andere mensen ligt. je zegt wel elke keer dat het je allemaal niks doet, maar toch ga je er keihard tegenin. Als je had gewild dat ze op zouden houden had je gewoon helemaal niet moeten reageren. maarja daar is het nu te laat voor.

Jij bent zelf schuldig aan deze situatie.

Ohja en nog een tip. Verkondig nooit dat je goed bent in communiceren, als je zinnen voor geen meter kloppen. just my 2 cents :)

Iemand proberen te dissen om zijn iq, maar dan schrijf je nog zelf fouten in diezelfde zin. Ow boy..... :o

Jullie hebben niet inde gaten dat ik deze post aanhoud! En dat mensen deze post massaal lezen? En zo nu en dan komt er een leuke reactie uit daar doe ik het voor! Terwijl ze proberen te zieken? Word ik juist veel bekeken! Dat heet strategie. Ga gewoon door met reageren!:) make me famous meer dan 3000 x bekeken!

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 07:50 ----------

Type fouten boeiend!!:) blijf gewoon zoeken naar tiepfouten

Je reacties zijn wat jammerlijk Leroy, het zou je juist sieren mocht je (ondanks je jaren ervaring) openstaan voor de ervaringen en wijsheden van anderen.

Je haalt Arnold als voorbeeld aan, lees zijn boeken eens. Arnold is groot geworden door naar andere mensen te luisteren en te leren van hen. Hij heeft zelf alles gevormd naar zijn goeddunken, maar hij heeft eerst geleerd van mensen.

Bodybuilding is trouwens een sport, waar je imo NOOIT genoeg kan bijleren. Dus waarom je direct aangevallen voelen?

Je hebt al meerdere 'excuses' opgegeven als reden waarom je niet diep squat:

Eerst was het omdat 90 graden genoeg voor je werkt, dan ging je dieper maar lag het aan de camera, ik heb ook iets zien passeren over slechte knieën.

Kijk, proficiat met wat je al hebt behaald, en veel succes nog met je verdere prestaties. Maar stop met te denken dat je alles al weet.

EN stop zeker met te denken dat je niet moet trainen als een powerlifter. Als er 1 ding is dat ik heb geleerd, dan is het dat powerlifting, zowel hun ervaring als hun trainingen enkel maar voordelig zijn voor een bodybuilder!

jammer idd

AttentionWhore.jpg

Gewoon blijven aanhouden deze post Leroy!

Jullie hebben niet inde gaten dat ik deze post aanhoud! En dat mensen deze post massaal lezen? En zo nu en dan komt er een leuke reactie uit daar doe ik het voor! Terwijl ze proberen te zieken? Word ik juist veel bekeken! Dat heet strategie. Ga gewoon door met reageren!:) make me famous meer dan 3000 x bekeken!

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 07:50 ----------

Type fouten boeiend!!:) blijf gewoon zoeken naar tiepfouten
Shit son, ben je ooit van de trap gevallen en is er een treden voor je kop blijven steken fzo?

http://www.youtube.com/watch?v=Yy8MUnlT9Oo

Klopt ik heb diep gesquat en daar last van mijn knieen van gekregen:) het is een 90 graden squat en niet dieper dat heb ik ook nooit gezegd. Miss heb je het toch niet zo goed gelezen.

Klopt ik heb diep gesquat en daar last van mijn knieen van gekregen:) het is een 90 graden squat en niet dieper dat heb ik ook nooit gezegd. Miss heb je het toch niet zo goed gelezen.

90 graden is de hoek van je geodriehoek, dit is daar ongeveer de helft van.

---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 10:08 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=STAeUphWTxE&feature=youtu.be

Goed dat je je riem omhoud bij optrekken en al die andere assistentie oefeningen, dat voorkomt een hoop problemen!

Sorry hoor maar op dat filmpje doe jij echt geen 90 graden squatten. Wees nou eens ff oprecht man.

Wist je trouwens dat loco spaans is voor gekkie?

Tot 90 graden squatten zorgt juist voor knie problemen bij zware loads (kracht op de knie schijf is dan belachelijk hoog). Al je dieper gaat heb je dat probleem niet.

Maar dat weet jij toch al als sportmasseur?

Tot 90 graden squatten zorgt juist voor knie problemen bij zware loads (kracht op de knie schijf is dan belachelijk hoog). Al je dieper gaat heb je dat probleem niet.

Maar dat weet jij toch al als sportmasseur?

Je leest zijn posts niet goed prutser!

Lees mijn laatste zin maar goed hoor ! En miss de eerste andere 30 reacies. daar staat dat ik veel deep gesquat heb gedaan daar maar nu niet meer kan en wil vanwege mijn knieen yess.. Ten 1ste heb ik geen tip gehad voor de 13de x ik moest me schamen dat ik zo squat. en heb dit nogmaals voor de 13de x uitgelegd. Dat ik dit een smit of press wel kan omdat ik mijn voeten dan hoger kan plaatsen. zonder klachten op te lopen!

Zo weer iets voor de 13de x uitgelegd. Word hier een beetje moe van

Terug
Naar boven