- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal over paar maanden weer iets plaatsen als ik 86 kg weeg! Lange weg aangezien ik op plateau zit. Wat aanpassingen maken en gaan!
Voor de personen die geen kudde dieren zijn ! Tot danxxx
31 jr en dan zo laag en dom ontwikkeld echt waar? Waar is jou iq op geschat ? 20?Kijk uit dat je geen gewicht in je nek legt als je op dat plateau zit. Misschien kun je wat aanpassen aan je squat, volgens mij heb ik een aantal tips in dit topic voorbij zien komen.
31 jr en dan zo laag en dom ontwikkeld echt waar? Waar is jou iq op geschat ? 20?
Echt zo stoer om aandacht te zoeken van je vriendjes door mij constant negatief te benaderen.
Gedraag je is naar je leeftijd man

je bent niet krankzinnig je bent gewoon echt een dom wicht
31 jr en dan zo laag en dom ontwikkeld echt waar? Waar is jou iq op geschat ? 20?
Echt zo stoer om aandacht te zoeken van je vriendjes door mij constant negatief te benaderen.
Gedraag je is naar je leeftijd man

make me famous meer dan 3000 x bekeken!
blijf gewoon zoeken naar tiepfoutenShit son, ben je ooit van de trap gevallen en is er een treden voor je kop blijven steken fzo?Jullie hebben niet inde gaten dat ik deze post aanhoud! En dat mensen deze post massaal lezen? En zo nu en dan komt er een leuke reactie uit daar doe ik het voor! Terwijl ze proberen te zieken? Word ik juist veel bekeken! Dat heet strategie. Ga gewoon door met reageren!make me famous meer dan 3000 x bekeken!
---------- Post toegevoegd 25 May 2013 om 07:50 ----------
Type fouten boeiend!!blijf gewoon zoeken naar tiepfouten
Klopt ik heb diep gesquat en daar last van mijn knieen van gekregenhet is een 90 graden squat en niet dieper dat heb ik ook nooit gezegd. Miss heb je het toch niet zo goed gelezen.
Sorry hoor maar op dat filmpje doe jij echt geen 90 graden squatten. Wees nou eens ff oprecht man.Klopt ik heb diep gesquat en daar last van mijn knieen van gekregenhet is een 90 graden squat en niet dieper dat heb ik ook nooit gezegd. Miss heb je het toch niet zo goed gelezen.
Tot 90 graden squatten zorgt juist voor knie problemen bij zware loads (kracht op de knie schijf is dan belachelijk hoog). Al je dieper gaat heb je dat probleem niet.
Maar dat weet jij toch al als sportmasseur?