XXL Nutrition

Leroy Kakiay Natural bodybuilder

Tijd om de popcorn uit te kast te trekken. :popcorn:

i5rsl5.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=-CGEwnvg7v0

:thumb:

Zo lang er schrijffouten instaan mag je het blijven uitleggen hoor...

• Like
Waarderingen: mat
Klopt ik heb diep gesquat en daar last van mijn knieen van gekregen:) het is een 90 graden squat en niet dieper dat heb ik ook nooit gezegd. Miss heb je het toch niet zo goed gelezen.
./out; jij wilt duidelijk niet bijleren.

Je bent of een stevige troll die de echte Leroy erbij wilt draaien.

Of je bent echt zo, dan heb ik stilaan medelijden met je...

Stop met te doen alsof je het warm water hebt uitgevonden...

Volgens mij heeft Leroy de hele nacht wakker gelegen?! Wees eens eerlijk Leroy?

Zo lang er schrijffouten instaan mag je het blijven uitleggen hoor...

Jij doet me denken aan zo'n typisch schoolplein scenario, waarbij een groep jongens een andere jongen in elkaar slaan en als het gevecht over is, de sukkeltjes nog even komen natrappen als de jongen al op de stenen ligt.

Not a good look.

'Zo' en 'lang' moet aan elkaar en 'in' en 'staan' in deze context uit elkaar.

./out; jij wilt duidelijk niet bijleren.

Je bent of een stevige troll die de echte Leroy erbij wilt draaien.

Of je bent echt zo, dan heb ik stilaan medelijden met je...

Stop met te doen alsof je het warm water hebt uitgevonden...
Hij typt hetzelfde zoals hij doet op z'n facebook statussen dus het is wel de echte.

:D

Jij doet me denken aan zo'n typisch schoolplein scenario, waarbij een groep jongens een andere jongen in elkaar slaan en als het gevecht over is, de sukkeltjes nog even komen natrappen als de jongen al op de stenen ligt.

Not a good look.

De seksueelgefrustreerde feeks is ook wakker. :roflol:

Heb je goed geslapen, moppie? :o

Not a good look.

:popcorn:

jij doet me denken aan zo'n typisch schoolplein scenario, waarbij een groep jongens een andere jongen in elkaar slaan en als het gevecht over is, de sukkeltjes nog even komen natrappen als de jongen al op de stenen ligt.

Not a good look.

'zo' en 'lang' moet aan elkaar en 'in' en 'staan' in deze context uit elkaar.

BRAND!dat is nederlands voor burn

Not a good look.

En jij doet me de denken aan een typisch oude, verbitterde leerkracht! :trollface:

En ik ben er vrij zeker van dat ik de jongen ben die in elkaar wordt getrapt hoor :o

En ik heb toch nooit gezegd dat ik foutloos schrijf? :dunno: en ik heb kleine foutjes, hij joekels van fouten :o

Topic Hijack!

De seksueelgefrustreerde feeks is ook wakker. :roflol:

Heb je goed geslapen, moppie? :o

Feeks? Sjors is gewoon een dude die het leuk vindt zich als manwijf voor te doen.

Waar de TS mee zit is wel duidelijk: overcompensatie. Meneer is eigenlijk een onzeker mannetje dat zich ter verdediging zo tegen iedereen afzet. Hij heeft alleen niet door dat dat averechts werkt. Jezelf zo serieus nemen komt altijd voor uit onzekerheid.

Feeks? Sjors is gewoon een dude die het leuk vindt zich als manwijf voor te doen.

Waar de TS mee zit is wel duidelijk: overcompensatie. Meneer is eigenlijk een onzeker mannetje dat zich ter verdediging zo tegen iedereen afzet. Hij heeft alleen niet door dat dat averechts werkt. Jezelf zo serieus nemen komt altijd voor uit onzekerheid.
b54hnd.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook al is Leroy een beetje een clown.
Het is wel een buffe oempaloempa!

Misschien is Leroy gewoon heel DBB aan het trollen.

Terug
Naar boven