XXL Nutrition

Leroy Kakiay Natural bodybuilder

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee maar daarom is het wel een vet filmpje, moeilijk kijken en geluiden maken enzo en dan vergeten te zakken.

Had gelukkig het geluid uit.
 
Eindelijk nog eens een echte!
 
Wuhaha haters yess! ! 90 graden is genoeg voor mij! Jullie moeten waarschijnlijk dieper zakken om resultaat te krijgen? Helaas ik niet ! I'm blessed! Gewoon naar de grond zakken jongens! k hoor jullie over 30 jaar!
 
Wuhaha haters yess! ! 90 graden is genoeg voor mij! Jullie moeten waarschijnlijk dieper zakken om resultaat te krijgen? Helaas ik niet ! I'm blessed! Gewoon naar de grond zakken jongens! k hoor jullie over 30 jaar!


Shitstorm in
3
2
1
Rape-Ewok-PREPARE-YOUR-ANUS.jpg
 
Ik ben geen powerlifter! Die 260 squat 165 benched of 260 DL ! Wat niet echt indrukwekkend is by the way.. Aangezien voor mijn gewichtsklasse het record al op 200 bench staat en 210 dl 200 squat.. Dit was een filmpje dat ik in een compilatie filmpje ga verwerken.
Ik train 9 jaar yess! En daar ben ik heel trots op ! Het is jammer dat er altijd haters op deze forums zijn! Omdat ze een bepaalde afgunst op gedisciplineerde hard werkende naturals hebben!

Al met al blijf gewoon zakken met de squats en qua houding! I'm a winner baby..
 
Laatst bewerkt:
Ik ben geen powerlifter! Die 260 squat 165 benched of 260 DL ! Wat niet echt indrukwekkend is by the way.. Aangezien voor mijn gewichtsklasse het record al op 200 bench staat en 210 dl 200 squat.. Dit was een filmpje dat ik in een compilatie filmpje ga verwerken.
Ik train 9 jaar yess! En daar ben ik heel trots op ! Het is jammer dat er altijd haters op deze forums zijn! Omdat ze een bepaalde afgunst op gedisciplineerde hard werkende naturals hebben!

Al met al blijf gewoon zakken met de squats en qua houding! I'm a winner baby..

Niet om te haten, maar wat heeft commentaar op je squats te maken met afgunst op discipline, hard werk en naturel zijn? De meeste mensen hier zijn naturel, werken hard en hebben in hun mate discipline. Zo bijzonder is dat niet.

Kan me sowieso niet echt voorstellen wat zulke squats nou toevoegen aan een training. Voordat je je afvraagt of dit ook afgunst is, zeg ik alvast nee.
En iemand anders z'n prestaties "niet echt indrukwekkend" noemen terwijl hij niks zegt over jouw prestaties is ook wel behoorlijk triest.

(btw respect voor wedstrijdvoorbereiding is er altijd, lijkt me 3x niks)
 
Je kan iets melden of belachelijk maken? Kies jij maar uit wat voor reactie hij geplaatst heeft!
 
Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo!
Piep-piep-hoi, piep-piep-hoi!

Je gaat er wel goed inhoudelijk op in, dat moet ik je nageven.
 
Klopt en zulke squats doen zeker wat met mijn training! Het enige wat op het filmpje aan te merken is dat ik hem volledig uitstoot ! Verder zak ik 90 graden en terug! Als jullie dieper willen zakken ga je gang:) ik haal die titels wel binnen met kwartjes!

Groetjes! Leroy kakiay!
 
Wuhaha haters yess! ! 90 graden is genoeg voor mij! Jullie moeten waarschijnlijk dieper zakken om resultaat te krijgen? Helaas ik niet ! I'm blessed! Gewoon naar de grond zakken jongens! k hoor jullie over 30 jaar!

Misschien toch nog eens terug naar de middelbare school, in dat filmpje kom je nog niet eens op 45 graden.

Maar gelukkig ben je helemaal vol van jezelf!
 
Je bent echt vermoeiend maar je bent wel stoer dat geef ik je mee !
Ik ben niet vol van mezelf maar ben een natural bodybuilder met een missie..
Arnold was zeker niet vol van zichzelf? Ronnie colemn ook niet? Sjonge ! Verdiep je er in je moet de wedstrijd mentaal al overwinnen voor je er staat! Dat zijn winnaars! Niet kwakzalvers zoals jij die na vele positieve reacties opeens iemand belachelijk probeert te maken!
Met welke reden dan ook?

Ga jij terug naar school! En volg een jaartje communicatie deal? Dan doe ik een jaartje wiskunde waar ik overigens heel goed in ben!

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 18:41 ----------

Al met al het is jammer en jullie gaan meer van me zien! Dit jaar xxx
 
Dus je gaat jezelf al vergelijken met Arnold en Ronnie? Zijn dat jouw naturel voorbeelden?

Maar hoe hoger jij van de toren blaast hoe harder jij straks op je bek gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven