Fitness Seller

Leroy Kakiay Natural bodybuilder

• Topic Starter Topic Starter
Al dat tren heeft je dommer gemaakt blijkbaar
uuhhm monstrous giant komop? grow the fock up? waar kom jij opeens vandaan? lees eerst alles goed door.
een beetje meepraten heeft geen zin want ik heb me heel goed onderbouwd en dat kan je van die 2 niet zeggen.

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 20:24 ----------

Persoonlijk zou ik me sneller zorgen maken over dat kapsel dan aan zijn squat techniek.
Maar ff serieus, voor 23 jaar zijn dat al heel mooie prestaties, een iets betere of slechtere squat gaat het verschil nu ook niet maken.
kijk dat zijn nou leuk reacties hahaha;)

Wut? Denk dat men meer valt over de manier waarop je jezelf weet te presenteren.
Probeer eens wat relaxter joh.
Ik presenteer mij heel professioneel, wie kaatst kan de bal terug verwachten zo werkt het ik heb me heel goed onderbouwd. duidelijk aangegeven hoe ik werk/train en waarom ik dit doe.

verder valt er nix te zeggen over mijn houding aangezien die nix anders was dan defensief op een beledigende reactie.

Dan zal het vast aan ons liggen

Welkom op het internet!

nee miss aan de 2 gasten die niet normaal kunnen communiceren? en die geen reet van mij weten? thanks

Als je goed leest heb ik helemaal geen commentaar op je schema, mister knowitall. En ik post nog redelijk tot zeer beschaafd in tegenstelling tot iemand een klapmongool noemen. Ga jij maar lekker intelligent en professioneel doen en anderen voor dom uitmaken...

Als je alleen maar je ass gelikt wil hebben kan je beter een hitsige hond kopen.

Yess het zijn voorbeelden! De mentaliteit discipline zijn hetzelfde! Dat onderscheid het kafvan het koren! De motivatie is hetzelfde ! De doelstelling is anders en de manier hoe je je doel wilt bereiken ook!Jij moet echt terug naar school want je snapt er echt geen moer van!

Gegroet

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 19:01 ----------

Leg me vooral indirecte woorden in de mond? Waar heb jij het over! ??

Volgens mij ben jij degene hier met de rare zinnen en kapotte geodriehoek?

Mister know it all? Zoals ik mijn lijf ken .. Ken jij de mijne inderdaad niet..

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 06:18 ----------

Ik reageer soms op 2 reacties tegelijk vandaar. Ook al heel ingewikkeld voor je!
Kapotte driehoek yess en het bevalt me prima! Daarna vol maken met partials smalls in de smith en in de legpresses! Super!

En daat is nou het punt waarom jij een je ander powerlift vriendje gewoon niet moeten reageren.. Omdat ik mijzelf onderbouw. En jullie iets wat groeiend is proberen naar beneden te halen.. En kom nou niet met dat ik een waardevolle tip kreeg want dat is het niet! Hoevaak moet ik logische antwoorden geven? En jullie eigen woorden terughalen.

Maak jezelf niet zo speciaal want ik heb jullie niet nodig. Mijn ex coach was een powerlifter sterkste man van noord holland alle stijlen van geprobeerd.. En ik heb me daar gericht op bodybuilding! Omdat dat me meer trok.

Ik hoef mijn ass niet gelikt te hebben. Hij had ook gewoom kunnen reageren met: ik zou de squats volgende x wat dieper doen ipv me te vertellen dat ik me moet schamen? Echt waar lees dit 10x !! Dit is het laatste wat ik post want het lampje begint maar niet te branden bij je.

En daat is nou het punt waarom jij een je ander powerlift vriendje gewoon niet moeten reageren.. Omdat ik mijzelf onderbouw. En jullie iets wat groeiend is proberen naar beneden te halen.. En kom nou niet met dat ik een waardevolle tip kreeg want dat is het niet! Hoevaak moet ik logische antwoorden geven? En jullie eigen woorden terughalen.

Maak jezelf niet zo speciaal want ik heb jullie niet nodig. Mijn ex coach was een powerlifter sterkste man van noord holland alle stijlen van geprobeerd.. En ik heb me daar gericht op bodybuilding! Omdat dat me meer trok.

Ik hoef mijn ass niet gelikt te hebben. Hij had ook gewoom kunnen reageren met: ik zou ze volgende x wat dieper ze gelijk tipv me te vertellen dat ik me moet schamen? Echt waar lees dit 10x !! Dit is het laatste wat ik post want het lampje begint maar niet te branden bij je.

WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAA

Misschien is het een idee om je eigen verhaal is heel rustig door te lezen en op jezelf toe te passen?
Succes man!

Heb me weer heerlijk vermaakt hier. :D

Heb me weer heerlijk vermaakt hier. :D
Dus ik voel me speciaal? Jullie zijn narsistisch op alles wat ik type..
Leuk vrienden groepje zijn jullie! Heel cool! Bahh!:)
Jullie zoeken in alles wat ik doe iets slechts! Wees wat positiever!
Want mij doe je er geen pijn mee!

En de reden waarom ik die gast een klap mong**l noem!
Omdat ie bijdehand reageerd op wat ik 3 x uitgelegd heb.

En voor je vermaak daar doe ik het toch echt niet voor!;)

Laatst bewerkt:
Dus ik voel me speciaal? Jullie zijn narsistisch op alles wat ik type..
Leuk vrienden groepje zijn jullie! Heel cool! Bahh!:)
Jullie zoeken in alles wat ik doe iets slechts! Wees wat positiever!
Want mij doe je er geen pijn mee!

En de reden waarom ik die gast een klap mong**l noem!
Omdat ie reageerd wat ik 3 x uitgelegd heb.

En voor je vermaak daar doe ik het toch echt niet voor!;)

Oke kritiek had wat opbouwender gekund. Niets dan respect dat je natural bezig bent in een sport waar doping bijna vanzelfsprekend is.
Je squat is echter lang geen 90 graden en je schiet daarna enorm in de verdediging. Ik heb niet alles doorgelezen, maar volgens mij is er nooit een goede reden om niet tot een normale diepte te zakken.
Succes met je wedstrijden enzo. Misschien is het een idee om de tips nog is door te lezen en wat te googlen om er achter te komen wie er gelijk heeft.

Ok nogmaals als je niet weet waarover je praat niet reageren.
Ik heb jaren last van mijn knieen gehad door te diep zakken.

Ik heb overal een reden voor en ik gaf al aan dat ik diep zak in leg pressen omdat de hoek dan gecorrigeerd is. Dus ik weet precies wie gelijk heeft. De vraag is gewoon simpelweg! Wat werkt voor mij??

Ken ik mijn lichaam dan zeg ik ja!! het blijft negatief zoeken wat jullie doen. Ik heb er redenen voor die ik ook nog is uitleg en onderbouw.
En toch! Volhouden dat ik iets verkeerds doe...

Jongen jongen, wat zet je jezelf toch voor paal.

Lees nou eens iets goed voordat je gaat blazen. Ik heb geen hekel aan je, geen afgunst, geen jaloezie. Helemaal niks. Ik heb het volgens mij ook helemaal nergens over powerliften gehad? Plaatste alleen een onderzoek waarin diepe en ondiepe squats vergeleken worden.

En je zegt dat je niet komt voor de asslickers maar iedereen met enigszins kritiek mag niet posten?

P.s. ik zou wat minder uitroeptekens gebruiken, komt wat intelligenter over.

Jij wilt het laatste woord hebben wat je wil! Kritiek en beledigen zijn 2 verschillende dingen.
Je plaatst iets over squatten wat ik al ken en weet.
Ik heb daarmee dan ook beperkingen.
Misschien dat jij intelligenter over wil komen door iets te plaatsen wat ik al ken en ervaren heb?

Als ik benen zo voorvermoei wat is nou je probleem?

P.s lees mijn laatste reacties even door want je begint weer opnieuw over hetzelfde wat ik allang aangegeven heb!

Ben je trouwens echt 23? Je ziet er een stuk ouder uit.

Terug
Naar boven