Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kreeg hier zojuist een hele waardevolle tip die betrekking heeft op de helft van het lichaam waarmee jij wedstrijden gaat winnen, doe daar wat mee!Effect of squat depth and barbell load on relative muscular effort in squatting
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?term ... +squatting
Resistance training is used to develop muscular strength and hypertrophy. Large muscle forces, in relation to the muscle's maximum force-generating ability, are required to elicit these adaptations. Previous biomechanical analyses of multi-joint resistance exercises provide estimates of muscle force but not relative muscular effort (RME). The purpose of this investigation was to determine the RME during the squat exercise. Specifically, the effects of barbell load and squat depth on hip extensor, knee extensor, and ankle plantar flexor RME were examined. Ten strength-trained women performed squats (50-90% 1 repetition maximum) in a motion analysis laboratory to determine hip extensor, knee extensor, and ankle plantar flexor net joint moment (NJM). Maximum isometric strength in relation to joint angle for these muscle groups was also determined. Relative muscular effect was determined as the ratio of NJM to maximum voluntary torque matched for joint angle. Barbell load and squat depth had significant interaction effects on hip extensor, knee extensor, and ankle plantar flexor RME (p < 0.05). Knee extensor RME increased with greater squat depth but not barbell load, whereas the opposite was found for the ankle plantar flexors. Both greater squat depth and barbell load increased hip extensor RME. These data suggest that training for the knee extensors can be performed with low relative intensities but require a deep squat depth. Heavier barbell loads are required to train the hip extensors and ankle plantar flexors. In designing resistance training programs with multi-joint exercises, how external factors influence RME of different muscle groups should be considered to meet training objectives.
Ahh kijk en nu heb je het! Nu is ie boos! En moet ie schelde! Dit is precies de reden waarom je je negatieve reactie plaatste! Het is geen adviserende reactie wat ie plaatste waarom verdedig je hem nou zo graag? hij maakt me belachelijk! En ik hoef niet dieper te squatten!! Daar heb ik de leg presses voor!Gast je bent gewoon een kleine, lelijke misvormde trol.
Maar ik weet niet wat het is om discipline op te brengen om hard te trainen.
Veel succes met het naast je schoenen lopen.
Ahh kijk en nu heb je het! Nu is ie boos! En moet ie schelde! Dit is precies de reden waarom je je negatieve reactie plaatste! Het is geen adviserende reactie wat ie plaatste waarom verdedig je hem nou zo graag? hij maakt me belachelijk! En ik hoef niet dieper te squatten!! Daar heb ik de leg presses voor!
Ik loop niet naast mijn schoenen.. Dan had ik niet eens op je gereageerd!? Ik weet hoe ik een ass to the floor squat maak? maar of het me goed doet? Iedereen is anders ? Kennen jullie mijn lichaam? Wie ken dit beter jij of ik?
90 graden werkt top voor mij ! Denken jullie dat ik nooit diep gesquat heb?? Wat een respectloze dwazen op dit forum.
Het zijn mijn poten!! Met aardig wat massa en diepe scherpe lijnen erop! Praat me geen dingen aan die ik al weet en geprobeerd heb.
Ik ben er klaar mee x en serieus het begon met een belachelijk makende reactie en geen tip! Back to school!!
Gelukkig zijn er mensen die normaal kunnen communiceren! Ik verdedig mezelf met onderbouwde woorden 90° werkt voor mij/reactie was geen tip / maar een uitdaging tot belachelijk making van mijn filmpje.. Verder met mijn houding is niets mis !
Maar laat me zeker niet belachelijk maken !door een groepje die erom bekend staan dat ze altijd wat te zeggen hebben! Ik krijg genoeg info binnen op dit moment over ze ja! Het slaat helemaal nergens op!

Haha kerel, met welke leeftijd ben jij van school gegaan?Yess het zijn voorbeelden! De mentaliteit discipline zijn hetzelfde! Dat onderscheid het kafvan het koren! De motivatie is hetzelfde ! De doelstelling is anders en de manier hoe je je doel wilt bereiken ook!Jij moet echt terug naar school want je snapt er echt geen moer van!
Gegroet
---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 19:01 ----------
Leg me vooral indirecte woorden in de mond? Waar heb jij het over! ??

Dit.
Wat een eigendunk zeg als je geen powerlifter bent waarom squat je 190 met een shit rom?Klopt en zulke squats doen zeker wat met mijn training! Het enige wat op het filmpje aan te merken is dat ik hem volledig uitstoot ! Verder zak ik 90 graden en terug! Als jullie dieper willen zakken ga je gangik haal die titels wel binnen met kwartjes!
Groetjes! Leroy kakiay!
niemand vroeg je ook wat en je post al dat je natty bentzo heb ik het altijd gedaan? en ook mee gewonnen yess ! en ook mee verloren dat gebeurt helaas ook!! ik heb geen eigendunk het is de waarheid? ik heb er mee gewonnen hoe maak je daar uit op dat ik eigendunk heb? nog zo'n klap mong**l die het niet snaptWat een eigendunk zeg als je geen powerlifter bent waarom squat je 190 met een shit rom?
Je groeit zowiezo met al dat gear in je reet vriend. Vind het ook grappig dat mensen die overal naturel zetten de grootste juicers zijnniemand vroeg je ook wat en je post al dat je natty bent
Al dat tren heeft je dommer gemaakt blijkbaarzo heb ik het altijd gedaan? en ook mee gewonnen yess ! en ook mee verloren dat gebeurt helaas ook!! ik heb geen eigendunk het is de waarheid? ik heb er mee gewonnen hoe maak je daar uit op dat ik eigendunk heb? nog zo'n klap mong**l die het niet snapt