Fitness Seller

Leroy Kakiay Natural bodybuilder

Indirect zet je hier natuurlijk een hele hoop andere fanatieke sporters, powerlifters, bodybuilders weg als mindere atleten. Niet erg sportief he.

Voor rest lekker blijven doen wat voor je werkt

• Topic Starter Topic Starter
Yess het zijn voorbeelden! De mentaliteit discipline zijn hetzelfde! Dat onderscheid het kafvan het koren! De motivatie is hetzelfde ! De doelstelling is anders en de manier hoe je je doel wilt bereiken ook!Jij moet echt terug naar school want je snapt er echt geen moer van!

Gegroet

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 19:01 ----------

Leg me vooral indirecte woorden in de mond? Waar heb jij het over! ??

Je motivatie is heftig, prima, super! Maar wat kom je hier doen met deze mentaliteit: ''Al met al blijf gewoon zakken met de squats en qua houding! I'm a winner baby..'' ??? Je kreeg hier zojuist een hele waardevolle tip die betrekking heeft op de helft van het lichaam waarmee jij wedstrijden gaat winnen, doe daar wat mee!

Gast je bent gewoon een kleine, lelijke misvormde trol.

Maar ik weet niet wat het is om discipline op te brengen om hard te trainen.

Veel succes met het naast je schoenen lopen.

Dit is weer zo'n typische kerel die straks op andere fora gaat blazen hoe slecht DBB wel niet is met alle trolls en gasten die niet trainen.
Veel succes met je wedstrijden. En probeer jezelf sociaal wat te ontwikkelen (ook al is dit internet). Je attitude is om te kotsen.

Lees dit trouwens eens:

Effect of squat depth and barbell load on relative muscular effort in squatting
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?term ... +squatting

Resistance training is used to develop muscular strength and hypertrophy. Large muscle forces, in relation to the muscle's maximum force-generating ability, are required to elicit these adaptations. Previous biomechanical analyses of multi-joint resistance exercises provide estimates of muscle force but not relative muscular effort (RME). The purpose of this investigation was to determine the RME during the squat exercise. Specifically, the effects of barbell load and squat depth on hip extensor, knee extensor, and ankle plantar flexor RME were examined. Ten strength-trained women performed squats (50-90% 1 repetition maximum) in a motion analysis laboratory to determine hip extensor, knee extensor, and ankle plantar flexor net joint moment (NJM). Maximum isometric strength in relation to joint angle for these muscle groups was also determined. Relative muscular effect was determined as the ratio of NJM to maximum voluntary torque matched for joint angle. Barbell load and squat depth had significant interaction effects on hip extensor, knee extensor, and ankle plantar flexor RME (p < 0.05). Knee extensor RME increased with greater squat depth but not barbell load, whereas the opposite was found for the ankle plantar flexors. Both greater squat depth and barbell load increased hip extensor RME. These data suggest that training for the knee extensors can be performed with low relative intensities but require a deep squat depth. Heavier barbell loads are required to train the hip extensors and ankle plantar flexors. In designing resistance training programs with multi-joint exercises, how external factors influence RME of different muscle groups should be considered to meet training objectives.

Gast je bent gewoon een kleine, lelijke misvormde trol.

Maar ik weet niet wat het is om discipline op te brengen om hard te trainen.

Veel succes met het naast je schoenen lopen.
Ahh kijk en nu heb je het! Nu is ie boos! En moet ie schelde! Dit is precies de reden waarom je je negatieve reactie plaatste! Het is geen adviserende reactie wat ie plaatste waarom verdedig je hem nou zo graag? hij maakt me belachelijk! En ik hoef niet dieper te squatten!! Daar heb ik de leg presses voor!

Ik loop niet naast mijn schoenen.. Dan had ik niet eens op je gereageerd!? Ik weet hoe ik een ass to the floor squat maak? maar of het me goed doet? Iedereen is anders ? Kennen jullie mijn lichaam? Wie ken dit beter jij of ik?
90 graden werkt top voor mij ! Denken jullie dat ik nooit diep gesquat heb?? Wat een respectloze dwazen op dit forum.

Het zijn mijn poten!! Met aardig wat massa en diepe scherpe lijnen erop! Praat me geen dingen aan die ik al weet en geprobeerd heb.
Ik ben er klaar mee x en serieus het begon met een belachelijk makende reactie en geen tip! Back to school!!

Ahh kijk en nu heb je het! Nu is ie boos! En moet ie schelde! Dit is precies de reden waarom je je negatieve reactie plaatste! Het is geen adviserende reactie wat ie plaatste waarom verdedig je hem nou zo graag? hij maakt me belachelijk! En ik hoef niet dieper te squatten!! Daar heb ik de leg presses voor!

Ik loop niet naast mijn schoenen.. Dan had ik niet eens op je gereageerd!? Ik weet hoe ik een ass to the floor squat maak? maar of het me goed doet? Iedereen is anders ? Kennen jullie mijn lichaam? Wie ken dit beter jij of ik?
90 graden werkt top voor mij ! Denken jullie dat ik nooit diep gesquat heb?? Wat een respectloze dwazen op dit forum.

Het zijn mijn poten!! Met aardig wat massa en diepe scherpe lijnen erop! Praat me geen dingen aan die ik al weet en geprobeerd heb.
Ik ben er klaar mee x en serieus het begon met een belachelijk makende reactie en geen tip! Back to school!!

Legpress is idd een prima substituut voor squat.
Fok al die naaiers. Ze zijn gewoon jaloers.

Gelukkig zijn er mensen die normaal kunnen communiceren! Ik verdedig mezelf met onderbouwde woorden 90° werkt voor mij/reactie was geen tip / maar een uitdaging tot belachelijk making van mijn filmpje.. Verder met mijn houding is niets mis !

Maar laat me zeker niet belachelijk maken !door een groepje die erom bekend staan dat ze altijd wat te zeggen hebben! Ik krijg genoeg info binnen op dit moment over ze ja! Het slaat helemaal nergens op!

Dit begint grappig en zielig tegelijk te worden.

Ben je een kerel van 23 of een meisje van 13?
Actie -> reactie
Je bent niet in je eentje die strijdt tegen de hele wereld.

En waarom ga je niet inhoudelijk op mijn posts in?

Zoek toch nog maar eens op wat 90 graden is.

Maar had inderdaad niet hoeven te schelden, je houding en reacties spreken al boekdelen.

Gelukkig zijn er mensen die normaal kunnen communiceren! Ik verdedig mezelf met onderbouwde woorden 90° werkt voor mij/reactie was geen tip / maar een uitdaging tot belachelijk making van mijn filmpje.. Verder met mijn houding is niets mis !

Maar laat me zeker niet belachelijk maken !door een groepje die erom bekend staan dat ze altijd wat te zeggen hebben! Ik krijg genoeg info binnen op dit moment over ze ja! Het slaat helemaal nergens op!

Ik snap het ook niet hoor ???
Iedere debiel weet dat full squats alleen maar slecht zijn voor je knieen enzo. Ik bedoel, wat kun je met een squat nou wat je met een legpress niet kan??
Lamaar lullen hoor; ze moeten je gewoon hebben omdat jij met jouw statuur wel prijzen in de wacht sleept. Nog naturel ook!!
En wat doen zij? beetje diep zakken met een barbell in hun nek. Poeh poeh.

Jij komt tenminste met onderbouwde woorden, klaar.

Yess het zijn voorbeelden! De mentaliteit discipline zijn hetzelfde! Dat onderscheid het kafvan het koren! De motivatie is hetzelfde ! De doelstelling is anders en de manier hoe je je doel wilt bereiken ook!Jij moet echt terug naar school want je snapt er echt geen moer van!

Gegroet

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 19:01 ----------

Leg me vooral indirecte woorden in de mond? Waar heb jij het over! ??
Haha kerel, met welke leeftijd ben jij van school gegaan? :roflol:

En in welke dimensie is dat 90 graden?

En waarom ga je niet inhoudelijk op mijn posts in?
Dit.

ik vind je nog wel lief hoor.
liefs een groede vriend van ray

Ok jongens nog 1 x voor de laatste x zal ik me nog maals verlagen om het jullie uit te leggen.

Het filmpje is een filmpje voor mijn montage filmpje stoere shot!
hier word op gereageerd met 9 jaar trainen je moet je schamen?

waarop ik mij heel logisch verdedig om dat je mijn herkomst niet kent/ mijn jaren trainingstechnieken hebt bekeken of wat dan ook.

het is 90 graden kijk naar de stand van mijn heupen. inverhouding met mijn knieen. de camera staat van boven. dan verandert het zicht.

Ik moet dus klaarblijkelijk dieper zakken? van 1 of 2 powerlifters die mijn hele trainingschema kennen? wanneer ik diep zak doe ik presses. squats gebruikt ik als voorvermoeien. je weet wel compounds en iso's? aangezien het ook niet veilig is om in zo'n rek te squatten zoals ik in dat filmpje doe.. wanneer ik dieper zak voel ik alleen maar mijn knieen/onderrug/en kont.

Ook wil ik er even op benadrukken dat ik niet uit de hoogte doe of naast mijn schoenen loop.
Maar deze 2 mannen gaan mij echt niet vertellen hoe ik mijn training moet gaan doen. Aangezien ik deze stijlen al meerdere malen geprobeerd heb. van partial squats /deeps squats/ front squats etc

nu ben ik het zat om logische antwoorden te geven die ze naar alle logica niet begrijpen.
Ik ben blij dat Sjors 26 het wel allemaal begrijpt en vind het jammer dat er 2 of 3 blijven vasthouden aan hun stijl en die op mij proberen op te leggen! ik ken het al!

dus geen harde woorden aub meer. want ik snap de bedoelingen niet van jullie berichten het waren iig geen tips en anders lees je even lekker terug naar je eigen berichten kijk is in die spiegel.!

Wut? Denk dat men meer valt over de manier waarop je jezelf weet te presenteren.
Probeer eens wat relaxter joh.

• Like
Waarderingen: 88ja
Strong... strong.. Everything :o :roflol:

Klopt en zulke squats doen zeker wat met mijn training! Het enige wat op het filmpje aan te merken is dat ik hem volledig uitstoot ! Verder zak ik 90 graden en terug! Als jullie dieper willen zakken ga je gang:) ik haal die titels wel binnen met kwartjes!

Groetjes! Leroy kakiay!
Wat een eigendunk zeg als je geen powerlifter bent waarom squat je 190 met een shit rom?

Je groeit zowiezo met al dat gear in je reet vriend. Vind het ook grappig dat mensen die overal naturel zetten de grootste juicers zijn :roflol: niemand vroeg je ook wat en je post al dat je natty bent

Wat een eigendunk zeg als je geen powerlifter bent waarom squat je 190 met een shit rom?

Je groeit zowiezo met al dat gear in je reet vriend. Vind het ook grappig dat mensen die overal naturel zetten de grootste juicers zijn :roflol: niemand vroeg je ook wat en je post al dat je natty bent
zo heb ik het altijd gedaan? en ook mee gewonnen yess ! en ook mee verloren dat gebeurt helaas ook!! ik heb geen eigendunk het is de waarheid? ik heb er mee gewonnen hoe maak je daar uit op dat ik eigendunk heb? nog zo'n klap mong**l die het niet snapt

Persoonlijk zou ik me sneller zorgen maken over dat kapsel dan aan zijn squat techniek.
Maar ff serieus, voor 23 jaar zijn dat al heel mooie prestaties, een iets betere of slechtere squat gaat het verschil nu ook niet maken.

Terug
Naar boven