MuscleMeat

leuke info over het gebruik van IGF-1

pipo

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Beste lezers,

Ik ben zoals jullie weten geen fan van het knippen/plakken, maar kwam op een amerikaanse site toch wel erg leuke info tegen over het gebruik van IGF-1 waar nu op het board veel over te doen is.
In deze thread/post kun je lezen dat het gebruik van reeds gemends igf-1 niet zo bijster schijnt te werken en dat de gemengde versie wat problemen met zich mee brengt.
IGF-1 schijnt volgens deze post niet zo goed meer te werken als alle poeder reeds is aangemaakt, een mening die ik deel maar aangezien ik geen medici ben weet ook ik niet alles maar voor de handliggend is het wel.

Ik weet niet of dit zo werkt met die link die ik er neer gezet heb, maar hoop dat het werkt.

http://www.ironmagazineforums.com/archive/index.php/t-29920.html

groetjes,

Pipo

Ik heb igtropin gebruikt en heb ook de gemengde versie(Nutral)gebruikt en vind dat Nutral prima werkte.....ik durf zelfs te zeggen dat ik die Nutral BETER vond werken maar dat is persoonlijk.

Dus dit onderzoek zegt me eigenlijk niks.

Word moe van al die onderzoekjes die elkaar tegenspreken en ga gewoon af op mn eigen ervaringen en wat een ander daarvan vindt zal me een rotzorg zijn.

Interessant. :thumb:

Op de usboards gebruikt bijna iedereen een gereconstitueerde versie en de ervaringen zijn allemaal positief..

• Topic Starter Topic Starter
@ testo, ben ik het helemaal mee eens dat je doet wat voor jou het beste lijkt want dat doe ik zelf nml ook, maar wilde de lezers toch even deze info geven.
Zelf kan ik niet oordelen over hoe NUTRAL werkt daar ik het product totaal niet ken, maar wel geloof ik dat aangemaakte igf-1 deel van zijn werking verliest.
Het zou mooi zijn als er eens een echt duidelijk verhaal zou komen van een goede instantie die voor de lezers voor 100% duidelijkheid zou kunnen geven hoe het nu daadwerkelijk zit met reeds aangemaakte igf-1 en hgh qua houdbaarheid e.d. , maar vrees dat dat eigenlijk onmogelijk is.
In iedergeval hoop ik dat sommigen lezers wat aan deze knip/plak aktie van mij hebben.
Zo nu zelf maar eens gaan snuffelen of ik Nutral kan vinden want wil zelf graag weten hoe de werking van dat soort igf-1 is dan weet ik nog beter hoe of wat.
Gezien de post van diverse mensen op het board is het redelijk grij.

Pipo

testo toch de l3 protein gebonden versie ? wat heb je er mee gewonnen want ik overweeg een igf-1 l3 only kuur van 60 mcg pow voor 4 weken

nutral is volgens mij ook in AA opgelost(azijnzuur)....hgh moet in een omgeving van rond de PH=7 zitten....en igf1lr3 rond de 3.5-4 vandaar dat die shit in AA of hcl of andere bla is opgelost...

bij temperatuur stijging veranderd ph van AA nauwelijk ...weet niet hoe dit met water zit?!..

Ik krijg morgen ook mijn "natural" binnen. Zal het dan even testen.
Dan heb ik "igtropin", "MR" en "Natural" gehad dus kan ik wel een aardig beeld geven over de verschillende merken. Tot nu toe wint MR van igtropin bij mijn ervaring. Nu nog Natural beoordelen

kijk dat is goeie shit...al veel gelezen dat igtopin minder is dan al die adnere...

IKKE zei:
Ik krijg morgen ook mijn "natural" binnen. Zal het dan even testen.
Dan heb ik "igtropin", "MR" en "Natural" gehad dus kan ik wel een aardig beeld geven over de verschillende merken. Tot nu toe wint MR van igtropin bij mijn ervaring. Nu nog Natural beoordelen

mr veel beter als igtropin!! ga nutral volgende week proberen.

ik had mr op 75mcg genomen en igtropin op 50mcg in een kuur.

merkte meer van de 75mcg only, dus dat zegt genoeg

Dit bericht is oud en gaat over BA, dus niet verwarren met de huidige AA. Lees de recente studies van AA er maar op na. Groot verschil dus.
Nutral en MR zitten in AA en werken toppie.

Ik zal naar alle waarschijnlijkheid op zeer korte termijn met de Nutral IGF aan de slag gaan. Aangezien ik nog nooit met IGF gewerkt heb, zal ik moeilijk iets over verschillen kunnen vertellen. Maar desalniettemin zal ik daardoor wel een prima oordeel over de werking kunnen geven.

seeker zei:
mr veel beter als igtropin!! ga nutral volgende week proberen.

ik had mr op 75mcg genomen en igtropin op 50mcg in een kuur.

merkte meer van de 75mcg only, dus dat zegt genoeg

nou ik denk niet dat het echt te verglijken is....

de werking van igf-1 is gewoon heel anders als die van a.s. en ik denk niet dat je dus van een merkt kunt zeggen dat die beter werkt terwijl je wel de helft meer heb gezet....

grt eddy

eddycaminos zei:
nou ik denk niet dat het echt te verglijken is....

de werking van igf-1 is gewoon heel anders als die van a.s. en ik denk niet dat je dus van een merkt kunt zeggen dat die beter werkt terwijl je wel de helft meer heb gezet....

grt eddy

maar omdat het nogal synergetisch werkt samen met as en het je ook overal wordt afgeraden het zonder as te nemen, zegt dat toch wel iets ;)

Terug
Naar boven