MuscleMeat

300 test 500 tren cut kuur

Bezoekers in dit topic

gisteren geen benen kunnen doen dus maar beetje snel armen gepakt + half uurtje cardio met dex omdat ik echt gesloopt was geen energie. De dag verliep anders dan ik gepland had. Vanacht ook echt slecht geslapen , voor dat ik eindelijk sliep was het 12 uur en 3 uur wakker had tering honger dus half bakje kwark gegeten met wat noten omdat ik dat die avond vergeten was (druk in mijn kop):o daarna gelukkig door geslapen tot half 7. Merk dat ik niet veel meer kan hebben maak sneller een probleem en maak me druk om dringen wat ik anders niet zou doen. Soms ben ik net zo emotioneel wijf.. ene moment plak ik tegen me vriendin aan en ander moment kan ze beter de mond dicht houden... gisteren heeft mijn vriendin in mijn andere gluten geïnjecteerd ging probleem loos zonder kuchtje :bow:.

Het weinig slapen begint wel goed in te hakken. heb wel slaap tabletten thuis van de doc maar wil dat zolang mogelijk wegleggen wel 1 tje op.. heb een een shitload aan dex voor een prikkie kunnen kopen, bedoeling is 2 weken clen 2 weken dex:o ben anders niet vooruit te branden. Als ik mij goed voel neem ik uiteraard geen dex.

Kracht is ook beter geworden. voelde me laaste weken futloos dumbel curl bijvoorbeeld 18 en ging kapot gisteren 24 kg , vet vp toch stiekem gemeten en is gelukkig gezakt is ook wel te zien lijnen beginnen meer te komen.
 
Tijdje geen update gehad. Sinds dinsdag weer begonnen met clen heb het iedee dat niet elke pil de zelfde hoeveelheid stof heeft. Ene keer gaat me hartslag na 110+- bij 80 mcg en nu 140? Heb het nu ook kapot warm en word ook gelijk moe, ik ben ook sinds ma super moe kan mijn ogen niet open houden. Ik ging even op kantoor zitten en viel zo inslaap.... Soms beginnen dan ook mij ogen te branden.

voor mij volgende keer geen clen meer, t3 neem ik veel liever.

Heb overgens nog geen sides. (vettehuid/agressie/acne/enz) kan het zijn omdat test op de helft staat van tren dat de sides veeel minder zijn? bij tren a van ander merk had ik veel meer sides..
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven