AndroidHealthClinic

300 test 500 tren cut kuur

Bezoekers in dit topic

Haha mooi verhaaltje heb je neergezet. Wat is die dexa precies?

amfetamine (pep,speed,spat) kreeg het zelf ook voorgeschreven voor me add ben blij dat ik ze niet meer slik vooral cardio was een ramp voor me hart
 
Haha mooi verhaaltje heb je neergezet. Wat is die dexa precies?

Krijgen mensen met adhd . Als je het niet heb krijg je soort energy en bent stuk vrolijker . Las op het internet dat het zelfde gevoel is als speed? Maar dat weet ik niet.

Dus als ik het goed begrijp doe je een cut kuurtje maar ben je tot nu toe enkel zwaarder geworden en niet droger?
Dit terwijl je op 1800kcal zit + 30/45min cardio doet?

Ben nu wel iets droger aan het worden ga zaterdag meten. Zit nog wel op 85 kilo. Vet rondom mijn buik begint wel weg te trekken. Ben benieuwt zaterdag of mijn vp gezakt is. Ik zit deze week 1600 kcals . Ja het is laag dat weet ik maar ik bulk ook op 2500. Ik heb blijkbaar een lichaam dat niet het zelfde werk als de meeste hier helaas. Nu ik cardio sinds vorig week toegevoegd heb begin ik resultaat te zien in de spiegel . Ook andere zegen het. Blijkbaar kom ik iets in spier aan en zakt vet?
 
Krijgen mensen met adhd . Als je het niet heb krijg je soort energy en bent stuk vrolijker . Las op het internet dat het zelfde gevoel is als speed? Maar dat weet ik niet.



Ben nu wel iets droger aan het worden ga zaterdag meten. Zit nog wel op 85 kilo. Vet rondom mijn buik begint wel weg te trekken. Ben benieuwt zaterdag of mijn vp gezakt is. Ik zit deze week 1600 kcals . Ja het is laag dat weet ik maar ik bulk ook op 2500. Ik heb blijkbaar een lichaam dat niet het zelfde werk als de meeste hier helaas. Nu ik cardio sinds vorig week toegevoegd heb begin ik resultaat te zien in de spiegel . Ook andere zegen het. Blijkbaar kom ik iets in spier aan en zakt vet?

Klinkt goed! Dat wil iedereen ;)
 
amfetamine (pep,speed,spat) kreeg het zelf ook voorgeschreven voor me add ben blij dat ik ze niet meer slik vooral cardio was een ramp voor me hart

Ja las net ook dat het daar mee te vergelijken is . Over spierafbraak kon ik niet veel vinden in tegenstelling tot speed ect. Hartslag was niet abnormaal hoog met clen is die veel hoger.
 
Klinkt goed! Dat wil iedereen ;)
Haha nag wel 1e weken nauwelijks resultaat oke 1e week -3kg daarna stil. Ik hoop dat de metingen mij niet teleur stellen.
 
het is niet te vergelijken met speed want het is speed een echte pepjunk zal altijd het liefst dex willen ipv straatpep


Levo-, Dex-, Racemisch mengsel
Straatkwaliteit amfetamine is doorgaans een racemische mix van levo- en dexamfetamine. "Levo" en "Dex" zijn afgeleid van de latijnse woorden "Laevus" (links) en "Dexter" (rechts), welke aanduidingen zijn voor de draairichting van de moleculen, net zoals links en rechtsdraaiend melkzuur.

Beide moleculen zijn stereoisomeren, oftewel spiegelbeelden van elkaar, en bestaan uit dezelfde atomen met dezelfde verbindingen tussen die atomen. Alleen de driedimensionale rangschikking verschilt, en daardoor zitten er ook kleine verschillen in de farmacologische werking.

Dextroamfetamine wordt ook wel voorgeschreven als medicatie bij ad(h)d.
 
het is niet te vergelijken met speed want het is speed een echte pepjunk zal altijd het liefst dex willen ipv straatpep


Levo-, Dex-, Racemisch mengsel
Straatkwaliteit amfetamine is doorgaans een racemische mix van levo- en dexamfetamine. "Levo" en "Dex" zijn afgeleid van de latijnse woorden "Laevus" (links) en "Dexter" (rechts), welke aanduidingen zijn voor de draairichting van de moleculen, net zoals links en rechtsdraaiend melkzuur.

Beide moleculen zijn stereoisomeren, oftewel spiegelbeelden van elkaar, en bestaan uit dezelfde atomen met dezelfde verbindingen tussen die atomen. Alleen de driedimensionale rangschikking verschilt, en daardoor zitten er ook kleine verschillen in de farmacologische werking.

Dextroamfetamine wordt ook wel voorgeschreven als medicatie bij ad(h)d.
Thx bro dat wist ik niet. Niet echt gunstig voor je spieren dus. Heb wel veel bcaa genomen zal het mee vallen. Enig iedee hoeveel mg die dingen zijn?
 
zolang je on bent zullen je spieren er niet zo snel last van krijgen :P
 
zolang je on bent zullen je spieren er niet zo snel last van krijgen :P
Haha wist echt niet dat speed haha. Is dus gewoon hele lichte dosis speed:p je gaat er wel lekker op dat dan weer wel
 
kreeg 80mg per dag voorgeschreven wist niet wat ik mee maakte toen
 
Gisteren keer in mijn glute gezet, naja mijn vriendin haha. Kunnen benen beetje rusten, toch vind ik in benen zetten veel fijner voel je bijna niet. Nu ik met t3 op 100mcg zit merk ik wel echt meer honger gevoel. Bij 75 nog niet echt last van. Straks borst triceps daarna half uurtje cardio.
 
T3 op 100mcg is niet nodig brah. 50mcg = zat.
 
Hehe ik ben ooit eens om 24 u terug opgestaan om naar de gym te gaan want anders had ik ongelukken begaan toen ik op tren zat. Was toen oorlog in men kop. Heb me toen helemaal gesloopt in de gym en toen kon ik wel slapen. Alles 4 uurtjes toch haha

Eens de tren inkickt dan weet je het wel...

vraagje he , is mij 1e x tren e , wel tren a gehad , hoelang duurt het voor die sides komen? heb nog niet bepaalt tren veinz ofzo. bij 50mg ed had ik dikke aderen op mijn onderarm. De night sweets niet te vergeten. nu heel af en toe iets zweten ofzo. dat is het wel (niet dat ik op de sides geil:o maar toch die agressie en veinz tijdens trainen waren wel ziek toen. )
 
T3 op 100mcg is niet nodig brah. 50mcg = zat.
kan het nadelig uitpakken op 100mcg?heb genoeg liggen. zit nu tijdje op 75 en merkte niet echt iets. misschien licht onder gedoseerd , blijft UG volgende keer wil ik HG t3.
 
kan het nadelig uitpakken op 100mcg?heb genoeg liggen. zit nu tijdje op 75 en merkte niet echt iets. misschien licht onder gedoseerd , blijft UG volgende keer wil ik HG t3.

Ik merk op 125mcg ook niets. Maar doet zn werk wel. 50mcg = zat.
Uitkijken met T3 & te weinig gear/kcals. Gaat wel spieren vreten indien je te hoog gaat in mcg.
 
Ik merk op 125mcg ook niets. Maar doet zn werk wel. 50mcg = zat.
Uitkijken met T3 & te weinig gear/kcals. Gaat wel spieren vreten indien je te hoog gaat in mcg.
ow bedankt voor de tip tot nu toe niets van spier verloren als goed is. vet is laatste week ineens weg gesmolten heel appart. Ik hoop dat het zo blijft gaan.
 
ow bedankt voor de tip tot nu toe niets van spier verloren als goed is. vet is laatste week ineens weg gesmolten heel appart. Ik hoop dat het zo blijft gaan.

Beter je dieet perfectioneren dan T3 in grote hoeveelheden gebruiken, maar dat is mijn mening :thumb:
 
Beter je dieet perfectioneren dan T3 in grote hoeveelheden gebruiken, maar dat is mijn mening :thumb:
heb je ook gelijk in :P heb mijn voeding ook aangescherpt + cardio wat ik eigenlijk wou uitstellen maar geen spijt dat ik het toch gedaan heb, wereld van verscheel.
 
Vandaag schouders getraind met buik. Begin nu eindelijk heel licht een ader op mijn delts te zien:o whoehoe. Ben echt benieuwt wat ik zaterdag meet. Morgen weer cardio + benen. En niet te vergeten shotjes zetten. Aders op mijn onderarm beginnen nu ook op te komen. En kan ook iets minder hebben attans dat zeg mijn vriendin merk er zelf niets van.

Libido is niet echt super ofzo het lijkt lager dan voor de kuur. In het begin was mijn libido stuk hoger lijkt af te zwakken... bij mijn vorige kuur test tren had ik het ook niet zo en was ik zo geil als een hond
 
Back
Naar boven