AndroidHealthClinic

300 test 500 tren cut kuur

Bezoekers in dit topic

Hmm ik zie het net staan-_- wist niet dat ig deze doseringen aanhield

Is idd ig . Motivatie is momenteel 0. Met of zonder gear vet had ik allang verloren moeten zijn....
 
3 tabs clen en 3 tabs t3 er in hartslag na een uurtje op 130 , hartslag bonkt door me hele kop haha . Zweet me ook de tering .
 
3 tabs clen en 3 tabs t3 er in hartslag na een uurtje op 130 , hartslag bonkt door me hele kop haha . Zweet me ook de tering .
Waarom verdeel je de t3 en clen niet? Of is dit een typfout
 
Klopt zeker. Maar dat zal wel voor een piek zorgen. Vandaar die idiote hartslag. Probeer gewoon 1 dag te verdelen en kijk hoe dat voor je werkt
 
vanaf zondag mijn kcals met 200 verlagen iets uit kh Ik heb mijn onderhoud opnieuw berekend met de volgende site (http://www.fitsociety.nl/afvallen/bereken-jouw-caloriebehoefte/) met de activiteitsniveaus. Ik bereken de training dit keer niet mee. Doe voor de rest hele dag soort kantoor werk :P in die 8 uur dat ik "werk" train ik ook 1/1,5 uur dus zit zoizo 7uur stil. kom dan uit op afgerond op 2300.

Met mijn aangepaste schema zit ik dan 600 kcal onder onderhoud + ga 4x half uur cardio "2200kcals+-" . 6x 600 is 3600+2200=5800 kcals onder onderhoud. moet dus ruim een halve kilo per week zijn. ik hoop dat dit werkt anders weet ik echt niet meer goed wat ik kan doen. zit dan al eind week 4 met "bijna" geen resultaat. nu al zin om te bulken haha kilo's vliegen er aan dan.
 
Klopt zeker. Maar dat zal wel voor een piek zorgen. Vandaar die idiote hartslag. Probeer gewoon 1 dag te verdelen en kijk hoe dat voor je werkt

hartslag word al weer rustiger attans heb er geen last meer van is altijd even half uurtje ofzo
 
Pff wat een nacht. Gister uit het werk heel opgefockt op de weg . Reden allemaal als idiote :p was klaat schelden toen ik thuis was attans dat dacht. Ook hele avond heel onrustig kon niet stil ztitten. Slaap altijd redelijk vroeg 11 uur. Sliep nu 2 uur a half 3 vanaf toen om de ur wakker en half 7 klaat wakker. Tussen door zo geil als een hond:roflol: was me vriendin niet zo blij maar blijkbaar ben ik dan in mijn slaap en als ik wakker ben heel vervelend:ds:.

Ook warm en zwete maar geen zeik nat bed ofzo. Hopelijk slaap ik vanacht beter anders toch maar slaap pilletje nemen.dst slecht slapen heb ik al aantal dagen...
 
Hehe ik ben ooit eens om 24 u terug opgestaan om naar de gym te gaan want anders had ik ongelukken begaan toen ik op tren zat. Was toen oorlog in men kop. Heb me toen helemaal gesloopt in de gym en toen kon ik wel slapen. Alles 4 uurtjes toch haha

Eens de tren inkickt dan weet je het wel...
 
Hehe ik ben ooit eens om 24 u terug opgestaan om naar de gym te gaan want anders had ik ongelukken begaan toen ik op tren zat. Was toen oorlog in men kop. Heb me toen helemaal gesloopt in de gym en toen kon ik wel slapen. Alles 4 uurtjes toch haha

Eens de tren inkickt dan weet je het wel...
Ben vanmorgen maar om 6 uur na de gym gegaan(heb sleutel) ff cardio . Werd daarna wel stuk rustiger haha. Maar nu weer opgejaagd gevoel iedereen kijkt ook zo arogant hahah. Hartslag is nu wel hoog 110-115 neem alleen t3 nu iemand eerder gehad heb dan meestal gewoon rustig rond 80
 
1800 kcal daar valt een vrouw zelfs van af en jij dus niet? Als dit zo is dan eet je hoogstwaarschijnlijk meer dan je denkt.
 
1800 kcal daar valt een vrouw zelfs van af en jij dus niet? Als dit zo is dan eet je hoogstwaarschijnlijk meer dan je denkt.
Nee ik eet niet meer dan ik denk . Weeg alles precies af. Eet niets meer of minder. Mijn onderhoud lig blijkbaar niet zo hoog als iedereen.
 
Ben vanmorgen maar om 6 uur na de gym gegaan(heb sleutel) ff cardio . Werd daarna wel stuk rustiger haha. Maar nu weer opgejaagd gevoel iedereen kijkt ook zo arogant hahah. Hartslag is nu wel hoog 110-115 neem alleen t3 nu iemand eerder gehad heb dan meestal gewoon rustig rond 80

mijne is met alleen t3 al hoog (110-130) :p
 
Bruh hoe gaat het nu dan? Nog steeds geen vet verloren?

Op 1800 en je gear, mn tren en t3 moet er wel wat gebeuren lijkt me. Op hoeveel % sta je nu? Trage schildklier daar kan het niet aan liggen ivm t3, toch?

Ben benieuwd!
 
mijne is met alleen t3 al hoog (110-130) :p
Haha op hoeveel zit je dan?
Bruh hoe gaat het nu dan? Nog steeds geen vet verloren?

Op 1800 en je gear, mn tren en t3 moet er wel wat gebeuren lijkt me. Op hoeveel % sta je nu? Trage schildklier daar kan het niet aan liggen ivm t3, toch?

Ben benieuwd!
Heb het iedee dat ik de tren nu heel licht begin te voelen.(agressie/iets zweten/vainz komen wat meer na boven) heb ook het iedee dat mijn buik wat strakker staat. Gewicht het zelfde zaterdag laatst gewogen. Ik ga pas zaterdag weer alles meten. Vanaf morgen iets lagers zoals ik laatst gepost had +4x half uurtje cardio. Dat mijn buik wat strakker staat kan ook zijn omdat ik nu cardio toevoeg dus meer zweet? Hou ook denk ik op dat gebied veel vocht vast heb daar namelijk loshuid(niet exstreem.)

Deze week 3x gecardio gedaan en bevalt me eigelijk goed. Filmpje of muziek op en gaan haha
 
Ga je jouw bloedwaardes laten checken op de "Realness" van je gear of heb je eerdere ervaringen met IG? Je zou toch verwachten dat je meer effect zou moeten hebben van test/tren.

Edit: K zie nu pas dat je Tren-E doet, vandaar.
 
Ga je jouw bloedwaardes laten checken op de "Realness" van je gear of heb je eerdere ervaringen met IG? Je zou toch verwachten dat je meer effect zou moeten hebben van test/tren.

Edit: K zie nu pas dat je Tren-E doet, vandaar.

nog geen eerdere ervaring maar klopt duurt nog wel een weekje denk ik dit word week 4
 
Vandaag rug en biceps gepakt. Heb dit keer getraint op Dexamfetamine tering ik vloog door de gym heen haha:roflol: rug en biceps geknalt.ging natuurlijk super goed energy voor 10 afgesloten met 45 min cardio ik fietste sneller dan anders en anders ben ik na 30min helemaal kapot. Na die 45min kon ik easy verder gaan maar ik ben toch maar gegaan haha.
zometeen lekkere shotje zetten.​
 
Haha mooi verhaaltje heb je neergezet. Wat is die dexa precies?
 
Dus als ik het goed begrijp doe je een cut kuurtje maar ben je tot nu toe enkel zwaarder geworden en niet droger?
Dit terwijl je op 1800kcal zit + 30/45min cardio doet?
 
Back
Naar boven