XXL Nutrition

Leukste opmerkingen over je lichaam en spieren !

Hey was maar een geintje ! Wist niet dat je boos werd hoor :(

Ben niet boos! ;) Ziet het alleen zo vaak op dit forum dat als iemand iets zegt dat er vervolgens alleen maar negatief op geantwoord wordt. Kon er ook niet zo uithalen of je nou serieus was of niet ;) :o

"Ik wil er niet zoals jou uitzien hoor, maar gewoon wat gespierder" :D

'hoeveel kilo til je'

In een gym tijdens een vakantie een breedlopend 20-jarig ecto jongetje..."Meneer bent u een bodybuilder off season?"
Vond ik wel een mooie eigenlijk.:)

Tijdens zelfde vakantie, na een ruime week bijna dagelijks naast dezelfde, 18-jarige leuke jonge dame, op een crosstrainer gestaan te hebben..."Mag ik met je op de foto? Kan ik thuis laten zien dat er toch nog gespierde mannen waren hier.

''Wauw! wat heb jij gedaan dan! Toen ik je voor het laatst zag, was je 1 grote dikz*k''

:o

mijn mama zegt dat ik een negerinnen ass heb

f**k,you look like a brick wall.

In engeland bij de subway haha

• Like
Waarderingen: LM
Laatst liep ik door de stad komt er een dronken wijf aan fietsen met een groep en wijst naar mij en zegt jij bent breed....net of ik dat zelf nog niet wist. hahaha

Het is soms gewoon wel irritant als je ergens bent en mensen beginnen erover. En die opmerking van ik wil ook trainen maar niet zoals jou worden hoor ik ook weleens. Zeg ik wees maar niet bang zul je nooit worden al zou je willen

Wow, mag ik jou aanraken pol?

Laatst liep ik door de stad komt er een dronken wijf aan fietsen met een groep en wijst naar mij en zegt jij bent breed....net of ik dat zelf nog niet wist. hahaha

Het is soms gewoon wel irritant als je ergens bent en mensen beginnen erover. En die opmerking van ik wil ook trainen maar niet zoals jou worden hoor ik ook weleens. Zeg ik wees maar niet bang zul je nooit worden al zou je willen

Deel je ook handtekeningen uit?

tegen mij zeggen ze helemaal niets, ze zijn bang

"Goeie chest"

Kuiten als meloenen. Zo groot zijn ze ook weer niet :o

"hey anabooltje" zeer motiverend.

Terug
Naar boven