XXL Nutrition

LevroneReport.com • Death-Defying Snow Lunges, 800 yds

Bezoekers in dit topic

je post geeft aan dat je een laag IQ tot je beschikking hebt! hoor je mij zeggen dat je hem niet mag bekritiseren?? nee... fout 1 in je poging tot trollen.!

Laat mij je even quoten, in je eerste ondoordachte post:

mister levrone vertellen dat hij gewichten moet gebruiken;; LOL

Dit even in jou kinderlijke manier van redeneren uitgelegd: Het is dus kennerlijk 'Laughing Out Loud' als je 'Mr Levrone' verteld dat hij gewicht moet gebruiken. Dit suggereert dat dat grappig of vreemd is, waaruit weer af te leiden is dat dat kennerlijk ongebruikelijk is.

dat hij lunges doet op een lege maag om monsterquads te krijgen, omdat hij een genetisch wonder is? geeft duidelijk jouw gebrek aan kennis van BB weer

Als je een fatsoenlijk IQ had gehad, had je gezien dat ik helemaal niet doelde op het feit of je van lunges dikke quads krijgt of niet. Waar ik op doelde was dat het voor Levrone niks uitmaakt wat hij doet, hij groeit toch overal op. Lees mijn post nog een keer (in jou geval tien keer) en je zult het snappen.

en het raar vinden om iemand netjes mr. Levrone te noemen, geeft aan dat jij waarschijnlijk ergens uit een achterstands-tokkie wijk komt Pingggg T.K.O!!

Jij noemt dus iedereen meneer, omdat dat ervan getuigd dat je niet uit een achterstandswijk komt? Zeg je ook Meneer Rutte? Meneer de groeteboer? Mevrouw de vakkenvuller?

Nu jij weer, omhoog gevallen pubertje.
 
Laatst bewerkt:
Jongens ga lekker op de PM verder bekvechten met elkaar.

En wat een kleuterklas om een filmpje van Levrone. Als die beste man lunges wil doen in de sneeuw zonder gewicht moet ie dat toch fijn doen. Al dat betweterige gezwans altijd..
 
jongens ga lekker op de pm verder bekvechten met elkaar.

En wat een kleuterklas om een filmpje van levrone. Als die beste man lunges wil doen in de sneeuw zonder gewicht moet ie dat toch fijn doen. Al dat betweterige gezwans altijd..

+1
 
not that shit again
 
Ik ga vandaag die Dips/Push up proberen.
Mischien ook nog die Shoulder Press/Upright Row erna.

Maar dat is geen vervanging toch van de BP, maar een oefening erna?

Dus :
8x Dips - 8x Push Up
7x Dips - 7x Push Up
6x Dips - 6x Push Up
5x Dips - 5x Push Up
4x Dips - 4x Push Up
3x Dips - 3x Push Up
2x Dips - 2x Push Up
1x Dip - 1x Push Up
 
Laatst bewerkt:
Ik ga vandaag die Dips/Push up proberen.
Mischien ook nog die Shoulder Press/Upright Row erna.

Maar dat is geen vervanging toch van de BP, maar een oefening erna?

Dus :
8x Dips - 8x Push Up
7x Dips - 7x Push Up
6x Dips - 6x Push Up
5x Dips - 5x Push Up
4x Dips - 4x Push Up
3x Dips - 3x Push Up
2x Dips - 2x Push Up
1x Dip - 1x Push Up

Zou ik idd daarna doen, benchpress puur kracht gericht, vervolgens de superset op kracht-uithoudingsvermogen.
 
Ja precies, ben benieuwd of ik het red is toch een aardig aantal dips.
36keer totaal en dan zonder rust
 
Ja precies, ben benieuwd of ik het red is toch een aardig aantal dips.
36keer totaal en dan zonder rust

Anders start je vanaf 5 reps, dat zal al zwaar genoeg zijn (zelfs voor Levrone)
en weet je ook meteen wat je aankunt voor de volgende keer.
 
Laat mij je even quoten, in je eerste ondoordachte post:



Dit even in jou kinderlijke manier van redeneren uitgelegd: Het is dus kennerlijk 'Laughing Out Loud' als je 'Mr Levrone' verteld dat hij gewicht moet gebruiken. Dit suggereert dat dat grappig of vreemd is, waaruit weer af te leiden is dat dat kennerlijk ongebruikelijk is.



Als je een fatsoenlijk IQ had gehad, had je gezien dat ik helemaal niet doelde op het feit of je van lunges dikke quads krijgt of niet. Waar ik op doelde was dat het voor Levrone niks uitmaakt wat hij doet, hij groeit toch overal op. Lees mijn post nog een keer (in jou geval tien keer) en je zult het snappen.



Jij noemt dus iedereen meneer, omdat dat ervan getuigd dat je niet uit een achterstandswijk komt? Zeg je ook Meneer Rutte? Meneer de groeteboer? Mevrouw de vakkenvuller?

Nu jij weer, omhoog gevallen pubertje.

dus als ik ergens om moet lachen, betekent dit; dat er geen kritiek gegeven mag worden? epic logic. lachen om een opmerking is een vorm van kritiek

feit is dat hij die lunges (dit filmpje) niet doet voor spiergroei (cardio) en jij aanhaalt dat hij overal op groeit, wat niks met dit filmpje te maken heeft?? epic logic

en als iemand een behoorlijk stuk ouder is dan mij, zal ik hem aanspreken met meneer ja, welk beroep dan ook.
zegt meer over mijn opvoeding, dan de jouwe.

ooohhh boy

ontopic weer
 
Laatst bewerkt:
waarom dan nog lezen, filmpjes kijken en reageren in dit topic?

ik mag alsnog m'n mening geven, jammer voor jou dat ie niet positief is :dunno:

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

''mr.'' betekent meneer in het engels, een afkorting noemen ze zoiets!
het woord ''meneer'' gebruik je, als je iemand netjes aan wilt spreken.
heb je niet goed opgelet op school? je was meer bezig met de smart guy uithangen denk ik.
smart guy betekent wijsneus btw(A)

gast, denk je dat ik geen engels spreek?

smart guy die jou gewoon uitlult ja.;)
 
ik mag alsnog m'n mening geven, jammer voor jou dat ie niet positief is :dunno:

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------



gast, denk je dat ik geen engels spreek?

smart guy die jou gewoon uitlult ja.;)

oooooh boy hahhahaha facepalm
 
Bestaat het originele levrone raport topic opeens niet meer? :o
 
nix dan respect voor Levrone, al de rest oprotten uit dit topic
 
Kevin-einst-und-heute.jpg
 
je post geeft aan dat je een laag IQ tot je beschikking hebt! hoor je mij zeggen dat je hem niet mag bekritiseren?? nee... fout 1 in je poging tot trollen. dat hij lunges doet op een lege maag om monsterquads te krijgen, omdat hij een genetisch wonder is? geeft duidelijk jouw gebrek aan kennis van BB weer en het raar vinden om iemand netjes mr. Levrone te noemen, geeft aan dat jij waarschijnlijk ergens uit een achterstands-tokkie wijk komt Pingggg T.K.O!!

ik poepte in me broek van t lachen
HAHAHAHA
 
Back
Naar boven