Fitness Seller

LGD 4030 - s4 of Mk 677?

Bezoekers in dit topic

is daar aan nederland uberhaupt zomaar an te komen kan het echt nergens vinden..
 
is daar aan nederland uberhaupt zomaar an te komen kan het echt nergens vinden..
Doe geen moeite, denk je dat hier iemand zo onnozel gaat zijn om op het forum te zetten (en al zeker niet aan iemand die pas 19 geworden is) waar je sarms kan kopen.
 
Doe geen moeite, denk je dat hier iemand zo onnozel gaat zijn om op het forum te zetten (en al zeker niet aan iemand die pas 19 geworden is) waar je sarms kan kopen.
was ook maar een algemene vraag.. had geen bron nodig gewoon een ja of nee.
 
Gewoon lekker natural gaan op je 19e, ik kan het weten.... ;)
 
Met al die vragen die jij hebt, komt het op mij over dat je er de ballen verstand van hebt. Lees je eens in, zorg is dat je weet hoe je trainen en eten moet.

Ik ben zelf begonnen op 21 met een sarm kuur en vond dit al vrij vroeg. Het werkt alleen wanneer voeding en training on point zijn. Ik stond zelf al zo lang still rond 90kg met mijn ecto bouw was dit ook we richting mijn max denk ik. Zorg eerst eens datje 85kg weegt en een beetje kracht hebt en kijk dan naar deze dingen. Overigens vind ik het als je gewoon een goed getrainde atleet wilt worden echt nergens voor nodig.
 
Back
Naar boven