XXL Nutrition

LGD of Ostarine?

Bezoekers in dit topic

Angelo1994

Novice
Lid geworden
28 jun 2015
Berichten
22
Waardering
6
Lengte
1m79
Massa
71kg
Vetpercentage
14%
Beste,

na veel lezen heb ik besloten om toch maar een de SARMS te proberen. Echter lees ik meer positieve dingen over de LGD (meer spiermassa en body fat loss). Maar ben er nog niet helemaal uit... Iemand die tips kan geven waarom en waarom niet?

En graag pm waar ik goed spul kan bestellen en leveren in BE (douane?)
 
Ik gebruik beide, 20mg osta en 15mg lgd. Nu een weekje dus valt nog niet veel over te zeggen buiten de pomp .
 
Ik gebruik beide, 20mg osta en 15mg lgd. Nu een weekje dus valt nog niet veel over te zeggen buiten de pomp .
Dat vind ik wat veel voor mijn eerste keer... aangezien ik rap acne krijg. Denk dat de keuze zal vallen tussen GW en LGD maar weet nog niet welke nemen. Kan je mij een PM sturen waar ik kan bestellen?
 
Dat vind ik wat veel voor mijn eerste keer... aangezien ik rap acne krijg. Denk dat de keuze zal vallen tussen GW en LGD maar weet nog niet welke nemen. Kan je mij een PM sturen waar ik kan bestellen?

Gw heb ik nog geen ervaring. Maar ga ik binnenkort ook uit testen.
Bronnen mogen spijtig genoeg niet gedeeld worden.
 
Gw heb ik nog geen ervaring. Maar ga ik binnenkort ook uit testen.
Bronnen mogen spijtig genoeg niet gedeeld worden.
via PM wel hoor ;) En wat denk je dat het voor mij best van toepassing is qua spiermassa bijkomen / body fat verliezen?
 
Gw / osta / lgd goede stack!
 
Gw / osta / lgd goede stack!
Ik vind dat wat "extreem". Ik voetbal ook nog dus zou het liever bij 1 houden. Peter van buildmoremuscle raad mij 20mg ostarine aan 8 weken lang.
 
Ik vind dat wat "extreem". Ik voetbal ook nog dus zou het liever bij 1 houden. Peter van buildmoremuscle raad mij 20mg ostarine aan 8 weken lang.
Ja en wat doet GW met je? Krijgen de meeste een uithoudingsvermogen van waar je u tegen zegt...
 
Ja en wat doet GW met je? Krijgen de meeste een uithoudingsvermogen van waar je u tegen zegt...
las dat GW het slechtst uit de tests kwam (naar gezondheid toe dan) en ja inderdaad beter uithoudingsvermogen maar die heb ik zowieso al van mezelf. Heb nu de ostarine besteld 8 weken 20mg per dag. Kan erna nog altijd veranderen
 
En al resultaten van de ostarine?
Loopt erg goed, voel sowieso een enorme krachttoename de laatste week (na 10 dagen). Bijwerkingen voel ik niet echt, alleen wat extra moe soms. Training kan ik blijven doorgaan (1u30 met gemak) en geweldige pomp. Ben van 69kg naar 74.3 (ochtendgewicht nuchter) gegaan op bijna 2 maanden. Vooral door de ostarine is het de lucht ingeschoten heb ik het gevoel.
 
Back
Naar boven