Fitness Seller

libido problem trenbolone ace vs trenbolone enantate

Bezoekers in dit topic

jere

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2004
Berichten
1.220
Waardering
16
Vetpercentage
10%
HOI

Hier en daar hoor ik dat trenbolone libido verlies kan veroorzaken omdat het een zogenaamde 19 nor variant is (zoals deca bv) en dus ereug onderdrukken is voor je axis.

Maar als ik redeneer denk ik dat trenbolone ace een mindere libidokiller is dan trenbolone e


MIjn redenen waarom ik dit denk

-is snel uit het bloed na de kuur 48 uur is de halfwaarde tijd (kortere onderdrukking dan trenbolone e duurd 3 weken tot halfwaarde tijd)
-korte kuurtje 6 weekjes van trenbolone ace tegenover trenbolone e meestal 10 weken of meer.

Hoe zijn jullie bevindingen omtrent de onderdrukking van de axis trenbolone ace ten opzichte van trenbolone e?
Van welk middel herstel je het beste ?(liefst GEBRUIKERSERVARINGEN en geen papagaaipraat)

breek los :p


groeten ;)
 
hier gebruikservaring, TOTAAAL niet vergelijkbaar met deca, toch bij mij niet, deca kills dick, tren merk ik niks qua libido daling, ben nu weer 8 weken uit de kuur en libido is zelfde als voor de kuur begon, dus gewoon goed als een normale gast...

geen bang hebben, ken er weinig die last hadden na 8 weekjes tren E probs hebben, ik heb de test wel weekje langer laten doorlopen das alles.
 
HOI

Hier en daar hoor ik dat trenbolone libido verlies kan veroorzaken omdat het een zogenaamde 19 nor variant is (zoals deca bv) en dus ereug onderdrukken is voor je axis.

Maar als ik redeneer denk ik dat trenbolone ace een mindere libidokiller is dan trenbolone e


MIjn redenen waarom ik dit denk

-is snel uit het bloed na de kuur 48 uur is de halfwaarde tijd (kortere onderdrukking dan trenbolone e duurd 3 weken tot halfwaarde tijd)
-korte kuurtje 6 weekjes van trenbolone ace tegenover trenbolone e meestal 10 weken of meer.

Hoe zijn jullie bevindingen omtrent de onderdrukking van de axis trenbolone ace ten opzichte van trenbolone e?
Van welk middel herstel je het beste ?(liefst GEBRUIKERSERVARINGEN en geen papagaaipraat)

breek los :p


groeten ;)

Grappig van die papegaaiepraat want wat doe jij hier dan ? Ik begrijp echt geen lul van al die libido bullshit. Als je geen zin hebt heb je toch ook geen zin, dus wat maalt het ? Door te gebruiken krijgt je lichaam slaag en dat wreekt zich op vanalles.

Ik heb al van 150mg ed trenbolone a tot 600mg deca per week gedaan, met test zonder test vanalles. Ik heb nog nooit 1 keer een erectieprobleem gehad (wat trouwens niks met libido te maken heeft).

op dit forum krijgt iedereen vanalles en hebben jullie overal last van, en altijd dat theoretische gelul van 19-nor etc etc, wat betekent dat nou ? Vanalles blijkbaar als ik alles hier lees.

Enige advies dat ik kan geven is spuit het en ervaar het alle andere raad uitleg en verklaringen zijn onzin.
 
de meeste zijn hier inderdaad veel te theoretisch bezig...
iedereen hier word impotent door deca terwijl mensen die ik allemaal ken en deca gebruikt hebben nergens last van... misschien omdat zij normale doseringen gebruiken????
iedereen neemt hier 600 mg deca per week alsof het niks is en daarna klagen over hun libido...of erectie!???
na elke steroid krijg je een dippie...je hormoon huishouding gaat weer een normale hoogte aannemen dat is normaal...of je nou 100 mg AS neemt of 2000 mg maakt niet uit...
iedereen geeft deca overal de schuld van maar niemand denkt aan de hoeveelheid testosteron die ze erin douwen die hun eigen aanmaak platlegt...dat gebeurt met elke AS..sommige wat minder dan de rest sommige wat meer
 
Ik heb ze pas voor het eerst op mijn 34e geprobeerd en ze waren allebei voor mij een erectiekiller!
 
de meeste zijn hier inderdaad veel te theoretisch bezig...
iedereen hier word impotent door deca terwijl mensen die ik allemaal ken en deca gebruikt hebben nergens last van... misschien omdat zij normale doseringen gebruiken????
iedereen neemt hier 600 mg deca per week alsof het niks is en daarna klagen over hun libido...of erectie!???
na elke steroid krijg je een dippie...je hormoon huishouding gaat weer een normale hoogte aannemen dat is normaal...of je nou 100 mg AS neemt of 2000 mg maakt niet uit...iedereen geeft deca overal de schuld van maar niemand denkt aan de hoeveelheid testosteron die ze erin douwen die hun eigen aanmaak platlegt...dat gebeurt met elke AS..sommige wat minder dan de rest sommige wat meer

:rolleyes:
 
we kunnen de vraagstelling misschien opentrekken en zien of NPP ook minder libido-problemen teweegbrengt dan deca?

of gewoon de vraag verruimen : zijn de snelle esthers van de 19 nor varianten minder libido-killers dan de lange esthers ervan.

zelf weinig ervaring op dat vlak: heb praktisch alles gebruikt tot dusver behalve juist die 19 nor varianten,( precies om een mogelijk libidoprobleem). Maar ga nu toch bnkort van start met tren:p. Dus ben ik ook benieuwd naar persoonlijke ervaringen!
 
we kunnen de vraagstelling misschien opentrekken en zien of NPP ook minder libido-problemen teweegbrengt dan deca?

Interessante vraag!! Wil ik ook wel antwoord op hebben
 
Maar als ik redeneer denk ik dat trenbolone ace een mindere libidokiller is dan trenbolone e

ik heb bij de beide (zowel lange of korte ester) na een tijdje in dezelfde mate heel eventjes een kleine onderdrukking gewaar geworden.
kleinere erecties en weinig zaad :p
imo geen echt verschil dus.

gewoon de test hoog genoeg zetten en minstens 2 weken voorbij de tren laten lopen.

deca heb ik 1 keer gebruikt en heb er achteraf niets van onderdrukking van ondervonden, was 10 weken op 400mg/week, geloof ik.
 
trenE kan je neit vergelijken met trenA..
TrenE doet bij mij niks qua libido verlies, trenA maakt wel alles dood na 8+weken...
 
Lekker spul Trenbolone a...
 
Laatst bewerkt:
Uit ervaring kan ik zeggen dat bij mij de tren e net zo heftig leek te onderdrukken als de acethaat versie van tren.
Dit was al te merken TIJDENS de kuur.
Kan zijn dat ik er wat minder last van had bij de tren a omdat ik er mast p naast zette maar men herstel duurde bij beide weer evenlang als anders
 
Hier zijn ook mensen die na 4 weken kuren niks merken, normaal dat jullie geen problemen ondervinden als je alleen maar wat notenolie inspuit.
 
Hier zijn ook mensen die na 4 weken kuren niks merken, normaal dat jullie geen problemen ondervinden als je alleen maar wat notenolie inspuit.

denk dat er een beetje notenolie door jouw aders loopt :rolleyes:
 
Na 3 weken enathaat kreeg ik geen goede erecties meer, of tijdens de daad werd ie slap ondanks dat ik opgewonden was. Met deca nooit problemen gehad, naast deca zette i k een beetje test (gemiddeld 250mg in de 2 a 3 weken) en naast de tren een gelijke of iets grotere hoeveelheid.
Met acetaat nog geen ervaring.
 
Na 3 weken enathaat kreeg ik geen goede erecties meer, of tijdens de daad werd ie slap ondanks dat ik opgewonden was. Met deca nooit problemen gehad, naast deca zette i k een beetje test (gemiddeld 250mg in de 2 a 3 weken) en naast de trenbolone een gelijke of iets grotere hoeveelheid.
Met acetaat nog geen ervaring.

weird shit...

ik kan echt zeggen dat deca men libido killt, geen twijfel aan, tzal ook weer afhankelijk van persoon tot persoon zijn hè.
 
vroeger eens een deca only gedaan was wel een echte libido killer maar ja na elke kuur valt je libido wel terug natuurlijk
 
ik heb alleen ervaring met de enanthaat en ik heb nergens last van gehad ....tja bedoel dan het normale tijdens de kuur veel meer zin en na de kuur weer terug naar het normale maar niet minder als voorheen.....dus gewoon weer in het ritme van 1 keer per maand:D
 
vroeger eens een deca only gedaan was wel een echte libido killer maar ja na elke kuur valt je libido wel terug natuurlijk


Ik heb nog nooit met deca last gehad van een deca dick...

Met tren-a daarentegen wel....
 
Back
Naar boven