MuscleMeat

lichaam bijtrimmen

jan ne man

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
70kg
Vetpercentage
15%
Hallo iedereen!

Ik ben een jongeman van 22 jaar, weeg 70 kg. en meet 1.86m.

Ik zou graag mijn bovenlichaam willen bijtrimmen. wegens geldgebrek heb ik me slechts 1 hand-dumbbell kunnen aanschaffen.

Zou iemand mij kunnen helpen door oefeningen voor te stellen (met uitleg) om -armen, rug, schouders en borst te kunnen trainen?
ik wil niet keihard gespierd worden, maar toch wel zichtbare spieren kweken en ook op kracht kweken (goed voor mijn werk)

Dank je voor elke post!
Het zou me heel hard helpen!! :D

Jan ne man

grapje zeker ??

maar nog ff 1x, wat heeft dat trimmen er mee te maken?

Volgens mij wordt dit een Epic Quote :D... ik dacht trouwens met trimmen meer aan het verwijderen van haren :D

epic story

Kijk uit hoor, straks wordt je veel te gespierd!

ik stel de volgende oefening voor:

ga liggen op een bankje met je armen wijd. dan pak je in de ene hand je enige dumbbell en in de andere hand je tondeuse. doe zo je flyes. iedere keer als je ze naar je borst brengt scheer je een klein beetje borsthaar af. wel omwisselen per set!

Al zou je 100% hardcore gaan met dat dumbbelletje van je, 'keihard' gespierd wordt je echt niet zomaar.

ach ja.
Is toch een veelgemaakte beginnersfout. Denken dat je wel even een pak spieren aanzet in een paar weken.
Blame men's health en tell sell for that shit

aha.
Ben niet zo vaak in deze sectie van dbb, haha

M'n portie lachen heb ik er weer op zitten :D:D

Wat is dit voor tendens dat iedereen hier aankomt met de vraag: Ik wil gespierd worden, kunnen jullie zeggen wat ik moet eten en hoe ik moet trainen? Zou verboden moeten worden.

Wat is dit voor tendens dat iedereen hier aankomt met de vraag: Ik wil gespierd worden, kunnen jullie zeggen wat ik moet eten en hoe ik moet trainen? Zou verboden moeten worden.
Hoe irritant dat ook is, stoor ik me meer aan mensen met de vraag: "ik wil niet gespierd worden hoe doe ik dit?" Dit is een bodybuilding forum!

Terug
Naar boven