Fitness Seller

lichaam bijtrimmen

2 volle bierkratjes stevige ijzeren (of houten) bar zoeken. En voila, benchpress, deadlift en squat in 1 :D

Hoe irritant dat ook is, stoor ik me meer aan mensen met de vraag: "ik wil niet gespierd worden hoe doe ik dit?" Dit is een bodybuilding forum!

Niet helemaal mee eens... je kan hier altijd terecht met voedingsvragen om b.v. af te vallen zonder zichtbaar gespierd te worden... of meer op kracht doelen of uithoudingsvermogen etc...

Alleen zijn hier al zo veel stickies van zodat het onnodig is om uberhaupt daarover nog een topic te openen... alleen misschien nog gerichte voedingsvragen kunnen waarde toevoegen.

niet helemaal mee eens... Je kan hier altijd terecht met voedingsvragen om b.v. Af te vallen zonder zichtbaar gespierd te worden... Of meer op kracht doelen of uithoudingsvermogen etc...

Alleen zijn hier al zo veel stickies van zodat het onnodig is om uberhaupt daarover nog een topic te openen... Alleen misschien nog gerichte voedingsvragen kunnen waarde toevoegen.

+1

trimmen? oke...

Misschien was het verstandiger geweest een scheerapparaat aan te schaffen inplaats van die ene dumbbell?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Behalve trimmen kan je er ook mee scheren en stylen.

ja die heb ik ook. scheren en trimmen doe hij helaas niet goed:mad:
:D

Denk dat jij beter kunt gaan rimmen!

Met rukken bouw je nog meer spieren op als met 1 dumbbell

Inderdaad

su6!

Koop gewoon de ab circle pro van telsell.
Je krijgt er meer biceps, borst en ripped abs van! En volgens de voor en na foto's ook nog een bruin kleurtje!

• Topic Starter Topic Starter
Sjonge jonge..
zeg ik ook eens trimmen...
:) ok allemaal goed gelachen?
toch bedankt voor de reacties, alleen jammer dat niemand het meent..
weer eens bevestigd dat nederlanders niet erg hulpzaam zijn..

Sjonge jonge..
zeg ik ook eens trimmen...
:) ok allemaal goed gelachen?
toch bedankt voor de reacties, alleen jammer dat niemand het meent..
weer eens bevestigd dat nederlanders niet erg hulpzaam zijn..

Probeer je hier nou serieus een nederland/belgie discussie te starten?
Dan heb ik er hier nog één voor je:
Mensen als jij bevestigen met zulke uitspraken het heersende vooroordeel dat belgen dom zijn.

Dit is niet mijn mening uiteraard.:)

1 dumbbell?? gast er zijn sportscholen van 2.50 per week, ga s werken ofzo. trimmen, kun je bij de trimsalon

Terug
Naar boven