Fitness Seller

even voorstellen

  • Topic starter titia
  • Startdatum
  • Reacties 25
  • Weergaven 3K
  • Volgers 10

Bezoekers in dit topic

titia

Novice
Lid geworden
28 mei 2018
Berichten
12
Waardering
10
Lengte
1m67
Massa
65kg
Vetpercentage
18%
hallo lezers,

ik ben titia en ben 22 jaar oud.
ik lees al een tijdje mee met deze forum.
en heb zeker veel aan de informatie wat er gegeven word al word ik soms wel beetje gek van iedereen zijn eigen visie hihi.
maar dat is ook niet gek wegens dat ieder lichaam anders werkt.
ik sport al een tijdje de eerste jaren voelde ik me een kip zonder kop.
maar Sins 29 sep 2017 ben ik me echt in de kracht sport en voeding gaan verdiepen.
en dit gelukkig ook met resultaten.
toen ik begon had ik een overgewicht, ik woog 85 killo.
ik ben 167 lang :P
tijdens het afvallen merkte ik dat ik bij 65 killo stil stond.
helemaal prima dacht ik zo.
dus ben me gaan focussen op mijn vetpercentage. mijn vetpercentage is nu 22.5.
ik sport 4 dagen 2 dagen onderlichaam 2 dagen bovenlichaam.



dingen die ik als persoonlijke doel heb is me vetpercentage verlagen.(probleem gebied buik, neukteugels en de binnekant van me boven benen)

ik wil gespierde worden, mijn doel is om zichtbaar een gespierde v vorm te krijgen.

rug 29-5.jpg


buik 29-5.jpg
 
Hey, welkom en mijn excuses voor mijn eigen visie :(
 
Je gaat in het algemeen vet moeten verliezen wil je vet op buik, neukteugels en de binnekant van me boven benen weg krijgen.

Vet verliezen en gespierder worden tegelijk zal niet lukken vrees ik. Door vet te verliezen zullen je spieren zichtbaarder worden,hardheid van de spieren zal ook verbeteren,maar echt spiermassa winnen samen met vet verliezen zal niet gaan.
 
Je gaat in het algemeen vet moeten verliezen wil je vet op buik, neukteugels en de binnekant van me boven benen weg krijgen.

Vet verliezen en gespierder worden tegelijk zal niet lukken vrees ik. Door vet te verliezen zullen je spieren zichtbaarder worden,hardheid van de spieren zal ook verbeteren,maar echt spiermassa winnen samen met vet verliezen zal niet gaan.
Je gaat in het algemeen vet moeten verliezen wil je vet op buik, neukteugels en de binnekant van me boven benen weg krijgen.

Vet verliezen en gespierder worden tegelijk zal niet lukken vrees ik. Door vet te verliezen zullen je spieren zichtbaarder worden,hardheid van de spieren zal ook verbeteren,maar echt spiermassa winnen samen met vet verliezen zal niet gaan.

dit was mij bekend(helaas) maar wat mij dan wel is op gevallen dat ik laatste tijd 1 kilo ben aan gekomen maar me vetpercentage wel omlaag is gegaan. dan zou je toch denken dat me spieren zijn gegroeid. ik hou me nu bezig met me vetpercentage.

en mijn doel zichtbare spieren komt later wel na de zomer :P
 
dit was mij bekend(helaas) maar wat mij dan wel is op gevallen dat ik laatste tijd 1 kilo ben aan gekomen maar me vetpercentage wel omlaag is gegaan. dan zou je toch denken dat me spieren zijn gegroeid. ik hou me nu bezig met me vetpercentage.

en mijn doel zichtbare spieren komt later wel na de zomer :P

Hoe is de meting gebeurd? Deze zijn ook niet altijd betrouwbaar. Zelfs met calipers kunnen ze fout meten.

Nu ja uw en mijn definitie van spiermassa zijn mss wat anders :)

Als je je concentreerd op 1 van beiden gaat het meer opleveren ipv de 2 tegelijk. Maar als jij tevreden met hoe het nu gaat dan zou ik gewoon verder doen zo.

Op hoeveel tijd ben je die 1kg aangekomen? Als vrouw is het zeer moeilijk om spiermassa aan te maken.
 
Hoe is de meting gebeurd? Deze zijn ook niet altijd betrouwbaar. Zelfs met calipers kunnen ze fout meten.

Nu ja uw en mijn definitie van spiermassa zijn mss wat anders :)

Als je je concentreerd op 1 van beiden gaat het meer opleveren ipv de 2 tegelijk. Maar als jij tevreden met hoe het nu gaat dan zou ik gewoon verder doen zo.

Op hoeveel tijd ben je die 1kg aangekomen? Als vrouw is het zeer moeilijk om spiermassa aan te maken.

wat is joun definitie van spiermassa?
mijn metingen worden gemeten met een tang ik heb de 3 punten meting laten doen en de 4 ze verschillen met 0.2.
tevreden geen idee ene kant jah omdat ik behoorlijk veranderingen zie aan me lichaam. wat ook logische is met -20 kilo.

in 6 weken mijn vetpercentage is met 4.5 gedaald
 
Hey, welkom en mijn excuses voor mijn eigen visie :(

hey dankjewel,
ik begrijp het wel heel goed maar weet soms niet meer wat nou de juiste manier is voor me zelf .
me hersens worden gefokt door alle informatie wat ik van alle kant krijg.
 
hey dankjewel,
ik begrijp het wel heel goed maar weet soms niet meer wat nou de juiste manier is voor me zelf .
me hersens worden gefokt door alle informatie wat ik van alle kant krijg.
Zoals je zelf zegt is er niet 1 manier die altijd werkt. En de discussies hier kunnen wel eens hevig zijn maar je leert wel snel wie de meest betrouwbare info geeft ;) Ook uit eigen ervaring
 
hey dankjewel,
ik begrijp het wel heel goed maar weet soms niet meer wat nou de juiste manier is voor me zelf .
me hersens worden gefokt door alle informatie wat ik van alle kant krijg.

Jezelf hierin leren kennen neemt tijd in beslag. Zeker op gebied van trainen. Wat voor mij werkt werkt voor u mss niet.
 
Ik zou als ik jou was gewoon kijken wat voor JOU werkt. En het moet natuurlijk ook leuk blijven voor jezelf.
Zo heb ik ook mijn eigen manier gevonden met trainen. Ook met veel hulp van bijvoorbeeld marina1975

Gewoon zelf een beetje kijken wat voor jou het beste werkt, en lezen lezen lezen lezen! En er bestaan geen domme vragen ( volgens de meeste hier wel, maar daar ben ik het niet over eens )

IN!
 
Ik zou als ik jou was gewoon kijken wat voor JOU werkt. En het moet natuurlijk ook leuk blijven voor jezelf.
Zo heb ik ook mijn eigen manier gevonden met trainen. Ook met veel hulp van bijvoorbeeld marina1975

Gewoon zelf een beetje kijken wat voor jou het beste werkt, en lezen lezen lezen lezen! En er bestaan geen domme vragen ( volgens de meeste hier wel, maar daar ben ik het niet over eens )

IN!

Ik heb anders op dit forum al wel heel wat domme vragen zien passeren :)
 
Welkom hier en veel succes!
 
welkom en good luck!
 
Hoi!

Goed bezig, goed veel afgevallen al! Respect.
 
Zoals je zelf zegt is er niet 1 manier die altijd werkt. En de discussies hier kunnen wel eens hevig zijn maar je leert wel snel wie de meest betrouwbare info geeft ;) Ook uit eigen ervaring
Dat geloof ik meteen
 
Laatst bewerkt:
Jezelf hierin leren kennen neemt tijd in beslag. Zeker op gebied van trainen. Wat voor mij werkt werkt voor u mss niet.
Ooh dat heb ik al zeker ondervonden het voelt als 2de studie soms haha
 
Ik zou als ik jou was gewoon kijken wat voor JOU werkt. En het moet natuurlijk ook leuk blijven voor jezelf.
Zo heb ik ook mijn eigen manier gevonden met trainen. Ook met veel hulp van bijvoorbeeld marina1975

Gewoon zelf een beetje kijken wat voor jou het beste werkt, en lezen lezen lezen lezen! En er bestaan geen domme vragen ( volgens de meeste hier wel, maar daar ben ik het niet over eens )

IN!

Domme vragen zijn alleen vragen die je 100 x voor bij ziet komen en als nog gevraagt worden. verder ben ik er mee eens dat je van vragen niet slechter word alleen wijzer.

Leuk moet het blijven maar ook als het minder word moet ik door. en dan niet perse voor me doel maar anders krijg ik ook weer veel last van me gewrichten (2,5 jaar rolstoel gezeten)
 
Back
Naar boven