Fitness Seller

Lichtinval en abs...

Tjibbe

Competitive Bodybuilder
Waardering
4
Ik ben aan t cutten en zit nu op 9%. Als ik ergens ben waar het donker is en het licht van boven komt kan je mijn abs heel erg mooi zien. Door de schaduw zie je echt mooie definitie van mijn abs. Maar als ik ergens ben waar het heel erg licht is, en je dus geen schaduw hebt van het licht van boven, zie je ze bijna niet heb ik het gevoel. Heeft iedereen dit? of zie je ze wel als ik droger word??

Belichting is idd belangrijk ja, ik heb dat ook wel

Is denk ik wel normaal.. en heeft ook te maken met hoe bruin je bent, hoe bruiner hoe beter je de defenities ziet (daarom ***ën en bruinen die wedstrijdbodybuilders zich ook altijd)

heb precies hetzelfde!!!!Gewoon die lichte plekken vermijden en heel de dag de gordijeenn dicht met een mooi lampje bij de spiegel :P

Ik weet mn vet% niet precies (zal ergens rond de 10 liggen), maar ik heb hetzelfde. Als er fel licht is zie je het niet goed, terwijl ze met andere belichting heel duidelijk zichtbaar zijn...

Als je in het beeldscherm van je tv kijkt als die uit staat zie je je spieren ook beter

RichardV zei:
Wat je allemaal al niet probeert om jezelf te zien :D

:D :D :D

maarre.. ik heb dat ook. de belichting in de huiskamer is zwaar verrot. dus als ik daaar in me bassie sta en in de spiegel kijk, dan vraag ik me af of ik uberhaupt wel train. Maar als de belichting dan goed is.. lijk ik 2 keer zo massief. tja... tis toch allemaal wat he!

Ja, als ik op me bed zit met de tv uit, zie ik nog weleens wat :P

Of je abs zichtbaar zijn is toch ook grotendeels genetisch bepaald, m'n abs zijn goed zichbaar tot een vet percentage 15% ( aangespannen ).

En waarschijnlijk ziet het er voor andere veel beter uit dan wanneer je in de spiegel kijkt, mensen zien je uit verschillende hoeken dus die abs worden vast wel gezien op het strand deze zomer. Zonnetje van schuin boven, gebronsd lichaam en 7 % vet :P als je goed doorgaat, dat gaat vast goedkomen.

Ik heb een Bf van ongeveer 19% maar ik kan wel mijn bovenste 2 goed zien, en die daaronder wat minder goed, die daaronder weer niet :D ook genetisch dat ik ze wel wat zie bij 19%??

Terug
Naar boven