- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
GroenLinks en D66
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GroenLinks en D66
Wat ik mij eigenlijk afvraag, Steks. Je bent vrij kritisch op partijen als de PVV en FVD, toch zeg je dat deze in sommige gevallen wel enigszins in lijn zijn met je onderbuikgevoel. Je grootste kritiekpunt lijkt op het moment dat je vindt dat deze partijen niet in staat zijn daadwerkelijk iets te veranderen en enkel staan te schreeuwen.Dan moet je eerst de echte problemen goed benoemen.
hihhihi ,hoe dom kun je zijn ,een "arbeiders partij " die poept op zijn eigen achterban

Wat een debiel is lavendel boy en de volgers die zelf niet na kunnen denken. Waarom denk je dat de energie rekening voor de burger gaat stijgen? Omdat rechts aan het roer staat (bijna 1 decennium) en de rekening niet bij bedrijven wordt neergelegd. Kortom blijf rechts stemmen en als het geld gaat kosten links de schuld geven.![]()
Oh wacht ja klimaat verandering bestaat niet. Was even vergeten me in je bubbel te verplaatsen, excuses.Er had niet eens een rekening hoeven zijn slimpie.
Blijf rechts (FvD) stemmen en het gaat geen geld kosten, voor niemand. Zo simpel kan het zijn.
Wat een debiel is lavendel boy en de volgers die zelf niet na kunnen denken. Waarom denk je dat de energie rekening voor de burger gaat stijgen? Omdat rechts aan het roer staat (bijna 1 decennium) en de rekening niet bij bedrijven wordt neergelegd. Kortom blijf rechts stemmen en als het geld gaat kosten links de schuld geven.![]()
Oh wacht ja klimaat verandering bestaat niet. Was even vergeten me in je bubbel te verplaatsen, excuses.
Gewoon doorgaan met alle fossiele brandstof en schijt aan de mensen in Groningen, toch?