Fitness Seller

Liefste dagboek.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jaa mn mama is jarugggggg

Feli.

Bij ons in de sportschool loopt een jongen en die gaat elke training voor de spiegel staan, en dan pakt hij zijn kraag beet van zijn tshirt, rekt deze naar voren uit, doet zijn hoofd omlaag en spant zijn borst aan om te kijken of het al gegroeid is (geen spier te bekennen), daarna flext hij zijn biceps voor de spiegel en wrijft er overheen alsof hij probeert zijn bicep te vinden.

Daarna gooit hij zijn kieeen omstebeurten richting zijn hoofd en 'springt' hij door de sportschool.

het is om te huilen.. :( zo dat wou ik even kwijt
 
liefste dagboek,
ik heb 29 episodes van my wife and kids gevonden
klaar voor te downloaden :o
dankje!!!
 
Vanwaar al die onderzoeken el smurfo?
 
jaa mn mama is jarugggggg

gratz


Lief dagboek,

ik werd vannacht wakker om een uur of 3 om te pissuhhh toen voelde mn rechter lies niet goed , ik dacht van het deadliften ofzo van gister maar het is gelukkig over :D
 
Feli.

Bij ons in de sportschool loopt een jongen en die gaat elke training voor de spiegel staan, en dan pakt hij zijn kraag beet van zijn tshirt, rekt deze naar voren uit, doet zijn hoofd omlaag en spant zijn borst aan om te kijken of het al gegroeid is (geen spier te bekennen), daarna flext hij zijn biceps voor de spiegel en wrijft er overheen alsof hij probeert zijn bicep te vinden.

Daarna gooit hij zijn kieeen omstebeurten richting zijn hoofd en 'springt' hij door de sportschool.

het is om te huilen.. :( zo dat wou ik even kwijt

:sd:
 
Feli.

Bij ons in de sportschool loopt een jongen en die gaat elke training voor de spiegel staan, en dan pakt hij zijn kraag beet van zijn tshirt, rekt deze naar voren uit, doet zijn hoofd omlaag en spant zijn borst aan om te kijken of het al gegroeid is (geen spier te bekennen), daarna flext hij zijn biceps voor de spiegel en wrijft er overheen alsof hij probeert zijn bicep te vinden.

Daarna gooit hij zijn kieeen omstebeurten richting zijn hoofd en 'springt' hij door de sportschool.

het is om te huilen.. :( zo dat wou ik even kwijt

omg :roflol:
 
Lief dagboek,

Vandaag moest ik nog aan je denken toen ik samen met mijn vriendin brak op bed lag, wachtend tot de misselijkheid te erg werd en we het eruit gooiden.. Jammer het is niet gelukt. M'n vriendin wel, beetje lastig was dat om vanmiddag de kotsbak naar beneden te smokkelen met de handoek.. En vervolgens 'nuchter' doen als iedere stap al missellijkmakend was.. Ik verafschuwde het mooie weer, het was alles hoe ik me niet voelde, het had van mij grauw middelmatig weer mogen zijn, met een hoop wind en regen. Die zin van pas
Drank, het excuus om dingen te zeggen waar je anders het lef niet voor heb, al vaak genoeg mijn excuus geweest.
Vannacht was het het excuus van mijn vriendin!! Maar de dingen die ze heeft gedaan komen in ons book of secrets, een hoofdstuk dat niet in het bijzijn van anderen besproken zal worden. Tijdens het op bed uitbrakken van half 10 's ochtends tot 5u 's middags.. heb je een zee van tijd om dood erbij te liggen en te gaan mijmeren over alles wat je dwars zit en je plannen en alles. De meest brilliante ideeën komen dan boven: We hebben een goed idee voor "het beste idee van nederland", een kotsbak waarin je haar niet als dweil word gebruikt en het makkelijk op te ruimen is. Waarvan je iig niet geconfronteerd word met de stank ook. Dit idee zal ik later uitwerken. We dachten aan een soort maskervorm, met een slang aan de mond gehecht waarvan het uiteinde dicht is, en dat je dan na gebruik de slang gewoon weggooid. Een ander prachtig concept is EHBD , met als beeltenis een groen kruis.. Eerste Hulp Bij Dronkenschappen, goed plan.. aangezien er maar al te vaak mensen bij mij op de bank crashen omdat mijn huis kruipbaar is van het uitgaanscentrum. Tja als EHBD-er moet je het toch wel serieus gaan aanpakken en we vonden ook maar dat er T-shirts gedrukt moeten worden.. In het kader van ons recent geopend 'book of secrets' hebben we ook een 2-do-list gemaakt en een not-2-do-list tijdens het hangen. Ben hem momenteel kwijtgeraakt in de puinhoop die 'slaapkamer' heet, en hoop ook niet dat mijn moeder er per ongeluk op stuit..Verder ga ik morgen na het ziekenhuis.. vrij confronterend was dat.. Moest een vragenlijst invullen, was erg trots dat k kon invullen dat ik 2/3x p week sport en een keuring gewicht bij mijn lengte in kon vullen.. maar het haalde het gemiddelde dan wel weer omlaag met de vraag;
4. Gebruikt u alcohol ? Zo ja, hoeveel / hoe vaak ? .. Na een tijdje te hebben nagedacht heb ik dit erneer gezet; Ja, 4 drankjes per week met uitschieters (15-20). Verder besloten de vraag maar mondeling toe te lichten voor het geval dat je een verkeerde verdoving krijg. Nee voorlopig maar weer nuchter stappen, zal wel moeten.. want vandaag ook maar eens moeite genomen om mijn post te openen.. met een rekening van 2200,- die binnen 4 weken betaald moet zijn maakte ik mijn dag compleet.
sophie!!! beetje onze wilde verhalen vastleggen:eek:
 
liefste dagboek,
zoals steeds train ik 1 keer per week in mijn rood trainingstshirt al draag ik dat tshirt ook gewoon soms doordeweeks 1-2 dagen en gaat het dan de was in op een trainingsdag. Op zich nix bijzonders en op een keer kwam ik een mooi meisje tegen in de gym met een rood tshirt en dat schepte meteen een visuele band.. helaas lijkt het wel vanaf enkele weken later of rood nu de vertegenwoordigde kleur is waar ik train....
gisteren baalde ik dan ook enorm toen er een gast was met een rood tshirt en zo goed als exact dezelfde blauwe adidasbroek als mij!!!!!!! buiten hem waren er nog 4 andere mannen/gasten met een rood tshirt WTFUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!!
ik draag graag mijn rood tshirt, niet omdat het zo een mooi tshirt is maar met die kleur lijk ik gespierder en dat motiveert me tijdens het trainen en het voelde ook wel goed dat er lekker niemand anders in een rood tshirt trainde maar dat is dus nu om zeep. Waar is de tijd dat iedereen er in een tanktop rond liep? Ik weet dat je me begrijpt dagboek, wij begrijpen elkaar!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Feli.

Bij ons in de sportschool loopt een jongen en die gaat elke training voor de spiegel staan, en dan pakt hij zijn kraag beet van zijn tshirt, rekt deze naar voren uit, doet zijn hoofd omlaag en spant zijn borst aan om te kijken of het al gegroeid is (geen spier te bekennen), daarna flext hij zijn biceps voor de spiegel en wrijft er overheen alsof hij probeert zijn bicep te vinden.

Daarna gooit hij zijn kieeen omstebeurten richting zijn hoofd en 'springt' hij door de sportschool.

het is om te huilen.. :( zo dat wou ik even kwijt

:roflol:
 
:roflol:

Checklist voor de meeste boysss

1. Heeft het doelwit een vagina
2. Heeft het doelwit geen penis.

Heeft u op vraag 1. "ja" beantwoord en op vraag 2. "nee" , dan kan het doelwit geclassificeerd worden als "lekker"

:d
 
liefste dagboek,

vandaag had ik een pomp van hier tot tokyo tijdens het trainen. ik vind dat fijn. aders enzo jwtz

tot de volgende keer!
 
lief dagboek,

ik keek vanmiddag in de spiegel en dacht; jezus wat ben jij sexy!:D
ik ga zo eten en daarna benen en schouders trainen.
was trouwens afgelopen week bij 1 of ander jaarlijks evenement. was verbaasd over het feit hoeveel vrouwen daar aanwezig waren. heb het zeker gezellig gehad:D. nou dat wilde ik ff kwijt.
 
lief dagboek,

ik keek vanmiddag in de spiegel en dacht; jezus wat ben jij sexy!:D

ik ga zo eten en daarna benen en schouders trainen.
was trouwens afgelopen week bij 1 of ander jaarlijks evenement. was verbaasd over het feit hoeveel vrouwen daar aanwezig waren. heb het zeker gezellig gehad:D. nou dat wilde ik ff kwijt.

Hans Teeuwen :roflol:

En toen keek ik zo naar mezelf in die spiegel en toen dacht
ik: “Jezus Hans, wat ben je nou aan het doen?” Maar toen keek ik nog eens goed en toen dacht ik: “Nou, nou Hans, eigenlijk ben jij best een lekker geil tijgertje, dacht ik! Ooooh, man!”
 
Vandaag en gister is iemand gemeen tegen me geweest zonder reden. Diegene heeft er nog steeds meer moeite mee dan ik. Ahja, ik kan't hebben.
 
Back
Naar boven