XXL Nutrition

Liefste dagboek..

Bezoekers in dit topic

en was ze blij met haar magnetron ?:D

jaaaa mooi ding hoor :D Ik ga zo ff een cake testen :D Dan waag ik me aan een poging appelkruimel en dan the real deal.. appeltaart MMMMM :heart:
 
jaaaa mooi ding hoor :D Ik ga zo ff een cake testen :D Dan waag ik me aan een poging appelkruimel en dan the real deal.. appeltaart MMMMM :heart:

eigenlijk heb je dat ding dus gewoon voor jezelf gekocht :roflol:
 
Vandaag en gister is iemand gemeen tegen me geweest zonder reden. Diegene heeft er nog steeds meer moeite mee dan ik. Ahja, ik kan't hebben.

gisteren zat je toch wel naar emotionele muziek te luiteren dus het deed je wel "iets" :p
wat is er gebeurd dan :o
dagboeken vertellen niets door!!
 
jaaaa mooi ding hoor :D Ik ga zo ff een cake testen :D Dan waag ik me aan een poging appelkruimel en dan the real deal.. appeltaart MMMMM :heart:

stuur je even een stukje op of mag ik gewoon even langskomen op de koffie:D
 
lief dagboek,

ik zit nou al 4 uur op 1 locatie met mn werk...overmacht :( ik haat verkopers :(
 
lief dagboek,

eten gaat lekker, trainen ook en ga straks weer los:)
 
Liefste dagboek,

ik stink naar mest en ga me wassen...
 
Liefste dagboek,

vannacht slecht geslapen, toch zwaar getraind. nu ben ik dood op.

vandaag had ik vlinders in mijn buik, ik ben verliefd.. ze heet NOX Pump. door haar laat ik scheten, ga ik trippen, spatten de aders zowat m'n lichaam uit en ben ik zo hitsig dat ik helemaal opzwel.

sterker nog, ik denk dat ik van haar hou.
 
eigenlijk heb je dat ding dus gewoon voor jezelf gekocht :roflol:
Als ik thuis kook, lijkt het me logisch dat ik hem dan gebruikt als mijn moeder dat niet kan. ;) Nu kan ze tenminste genieten van mijn culinair hoogstandje; lasagna:D

cake bakken ging trouwens bagger, de cake lukte mooi, maar had een nieuw papieren wegwerpbakvorm gehaald... krijg je zo'n cake er van z'n leven noog heel uit :mad:

Liefste dagboek,

vannacht slecht geslapen, toch zwaar getraind. nu ben ik dood op.

vandaag had ik vlinders in mijn buik, ik ben verliefd.. ze heet NOX Pump. door haar laat ik scheten, ga ik trippen, spatten de aders zowat m'n lichaam uit en ben ik zo hitsig dat ik helemaal opzwel.

sterker nog, ik denk dat ik van haar hou.
:eek: haha nou ik zal mn deo meenemen vanavond --"
 
gaat dat niet net gemakkelijker zo'n papieren vorm ? dat zou ik toch denken ...
 
Liefste dagboek, ik word gek van die pub bij ons aan de overkant, 's nachts doe ik geen oog meer dicht, doe er wat aan.:mad:
 
Als ik thuis kook, lijkt het me logisch dat ik hem dan gebruikt als mijn moeder dat niet kan. ;) Nu kan ze tenminste genieten van mijn culinair hoogstandje; lasagna:D

cake bakken ging trouwens bagger, de cake lukte mooi, maar had een nieuw papieren wegwerpbakvorm gehaald... krijg je zo'n cake er van z'n leven noog heel uit :mad:


:eek: haha nou ik zal mn deo meenemen vanavond --"

Had je honger???
 
Had je honger???
nee koken en bakken enzo is leuk :D

maar die cake blijft kleven, dus ik scheurde t papier ervanaf.. en de cake scheurde mee...--"
 
Liefste dagboek, ik word gek van die pub bij ons aan de overkant, 's nachts doe ik geen oog meer dicht, doe er wat aan.:mad:
heb je al eens met de eigenaars gepraat ? Politie langgestuurd ?
Je kan natuurlijk zelf op die pub gaan tot sluitenstijd :D



nee koken en bakken enzo is leuk :D

maar die cake blijft kleven, dus ik scheurde t papier ervanaf.. en de cake scheurde mee...--"

dan kan je het toch nog lekker wild opeten :D
 
Back
Naar boven