XXL Nutrition

Liefste dagboek.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

oh het volgzame type dan ?:D
 
Had weinig in te brengen, m'n vriend wou weer naar zijn oude stek waar hij was opgegroeid, heimwee je weet wel.:rolleyes:

Volgens mij heeft je vriend een alcoholverslaving vandaar de keuze..
 
Had weinig in te brengen, m'n vriend wou weer naar zijn oude stek waar hij was opgegroeid, heimwee je weet wel.:rolleyes:

Was er maar 1 huis te koop in die regio? Het lijkt mij dat je eerst rondkijkt of er in de buurt/straat geen school/sportclub-kantine/café/voetbalveld zit. Zo niet ben je dom bezig.
 
Sommige mensen overleggen in een relatie.
Tuurlijk overleggen we, maar ja je kan natuurlijk niet verwachten dat je in een buurt terecht komt waar alles rozengeur en maneschijn is, er is altijd wel iets wat in je nadeel is, helaas.
Volgens mij heeft je vriend een alcoholverslaving vandaar de keuze..
Denk dat hij een hele andere verslaving heeft.:D
 
Was er maar 1 huis te koop in die regio? Het lijkt mij dat je eerst rondkijkt of er in de buurt/straat geen school/sportclub-kantine/café/voetbalveld zit. Zo niet ben je dom bezig.
Dom bezig?
Je kan niet alles voor zijn hoor, mooie avatar btw, doe je aan hongerstaking?
 
Denk dat hij een hele andere verslaving heeft.:D

Kun je hier even iets dieper op in gaan.
Heeft het iets te maken met hem en jou samen, iets doen?:D
 
Ja lijkt mij wel. Je denkt toch wel na over zo'n grote aankoop als een huis?
Goh, zou je denken, zoals ik al zei er zijn altijd wel dingen die een mens niet zint, het zal met de tijd wel wennen, I hope.
 
Goh, zou je denken, zoals ik al zei er zijn altijd wel dingen die een mens niet zint, het zal met de tijd wel wennen, I hope.

Loop dan niet te zeuren dat je een café aan de overkant hebt.

Oh en trouwens, ja ik ben een ecto van 15 jaar dat hoef je me niet te vertellen.
 
Loop dan niet te zeuren dat je een café aan de overkant hebt.

Oh en trouwens, ja ik ben een ecto van 15 jaar dat hoef je me niet te vertellen.
Moest me even van het hart, en ja ik zeur een beetje, sorry.:p
 
Haha Michael, daar werd je weer even genadeloos geownd :D
 
Back
Naar boven