Fitness Seller

Liefste dagboek..

Bezoekers in dit topic

ik zou graag verder willen chatten, maar helaas.. moet werken. ciao enzo!
 
Loonslaaf zal aan je denken in het vliegtuig :cool:

*zucht* Nog 1 ding dan: jij bent zo bezig mensen te ownen, dat jij jezelf elke keer "ownt". Zo zonder leestekens (, of .. achter loonslaaf) noem je jezelf een loonslaaf.. I rest my case, you're pathetic :D
 
*zucht* Nog 1 ding dan: jij bent zo bezig mensen te ownen, dat jij jezelf elke keer "ownt". Zo zonder leestekens (, of .. achter loonslaaf) noem je jezelf een loonslaaf.. I rest my case, you're pathetic :D

Moest jij niet naar bed?
 
*zucht* Nog 1 ding dan: jij bent zo bezig mensen te ownen, dat jij jezelf elke keer "ownt". Zo zonder leestekens (, of .. achter loonslaaf) noem je jezelf een loonslaaf.. I rest my case, you're pathetic :D

:thumbs:

KARMA!!
:D
 
Dat zal wel lukken, wellicht laat ik nog van mij horen aangezien ik mijn laptop mee heb en gratis draadloos internet in het hotel.
Ik zit iig op internet om mijn site te updaten na de MotoGP ;)


ik krijg koppijn wanneer ik je postjes doorspit.............dit is de 1e in 2 uur tijd die normaal is, zonder dat je anderen de grond intrapt.

of heeft iemand anders dit gepost?
;)
 
vandaag me vriendinetje gezien
ben happy nu
sewes slapen :)
 
ik krijg koppijn wanneer ik je postjes doorspit.............dit is de 1e in 2 uur tijd die normaal is, zonder dat je anderen de grond intrapt.

of heeft iemand anders dit gepost?
;)

Ah jij voelt je verplicht om mijn posts te lezen.
En nu zou ik mij vereerd moeten voelen?

Zometeen lekker op vakantie, echter hoef ik er niet te werken en het hetgeen wat er wel aan tijd gespendeerd word om te werken gaat met heel veel passionata.
Trouwens er is nog een ander groepje dat stelselmatig mensen de grond intrapt en ervoor zorgt dat die mensen wegblijven.
Daar hoor ik je niet over!
 
Moest jij niet naar bed?

Sorry, ik heb nogal moeite jou serieus te nemen. Ik bedoel, zo'n avatar.. met een ecto-ventje in een zwart gay-pakkie.... komop! Het zal me niks verbazen als jij dat bent :D
 
Ah jij voelt je verplicht om mijn posts te lezen.
En nu zou ik mij vereerd moeten voelen?

Zometeen lekker op vakantie, echter hoef ik er niet te werken en het hetgeen wat er wel aan tijd gespendeerd word om te werken gaat met heel veel passionata.
Trouwens er is nog een ander groepje dat stelselmatig mensen de grond intrapt en ervoor zorgt dat die mensen wegblijven.
Daar hoor ik je niet over!

ik hou het liever persoonlijk.............anderen hoor ik niet zo stelselmatig over mij of mijn vrouw spreken, op de manier zoals jij dat doet!
:rolleyes:

BTW: een prettige vakantie gewenst.
:)
 
Sorry, ik heb nogal moeite jou serieus te nemen. Ik bedoel, zo'n avatar.. met een ecto-ventje in een zwart gay-pakkie.... komop! Het zal me niks verbazen als jij dat bent :D

Niet spotten met de legende Ghostrider :mad:
 
liefste dagboek
het is weer eens tijd dat ik je opzoek,
want het mooie gewoon normale leven
is mij in het bijzonder niet gegeven,
ik vind het k*t hier nog te zijn
ow god wat doet het zo een pijn,
kon ik die pijn maar even verzachten
hoe lang moet ik daarvoor nog wachten?
en elke keer opnieuw als het weer lijkt eventjes goed te gaan
ik me gelukkig voel en het leven weer lijkt te bestaan,
dan kom ik mn moeder tegen
de zon verdwijnt and all i can see is de k*ttige regen,
eindeloos en onafgebroken
met een mes diep in mn hart gestoken
wrm wil ze niet een beetje geluk voor mij
een glimlach op mn gezicht.. maakt haar dat zelfs niet blij?
ze hoeft me niets te geven NIETS maar zelfs dat is te veel
het liefst wil ik een mes pakken en zetten bij mn keel
maar ik heb het lef toch niet
dus trek ik maar aan mn piet
had ik maar een pistool
dan schoot ik mezelf naar de bloemkool
achjaah ik zal maar stoppen met zeuren
en mezelf weer door het leven sleuren..
 
liefste dagboek,
vandaag was het lekker chill
er is nix in het bijzonders gebeurd maar ik heb er echt van genoten.
De training ging deftig, ik heb ongelooflijk goed gebulkt en ik heb me nog eens kapot gelachen ook. Just how every day should be! juist jammer dat er geen coïtus in voor kwam, al waren de gedachten er wel :p
 
lief dagboek,

Ik kan eindelijk weer wat meer eten :) en ga weer werken
 
Lief dagboek,

Ik irriteer me rot aan de ziekegolf van buikgriep. Het halve kantoor.. en mijn familie heeft last van winderigheid, buiksteken, koorts en misselijkheid. Sinds het weekend heb ik ook een beetje buiksteken gekregen en wordt er met de gedachte dat ik misschien beroerd ben in mijn weekendje weg ook niet vrolijker van. Waar ik wel vrolijk van wordt is dat ik morgen ga lessen.. richting het examen gebied voor 1,5 uur :D ik ben echt benieuwd, heb er zin in.:D

slaap lekker.
 
Back
Naar boven