XXL Nutrition

Liefste dagboek..

Bezoekers in dit topic

3alcohol41.gif

COOL!!
:thumbs:
 
Dagboek,

Ik dacht ik kijk ook eens in dit topic en dacht toen bij mezelf wat zitten er toch eigenlijk een stel verwijfde flikkers hier op DBB. Zo dat is wel weer genoeg voor vandaag.
 
dagboek,

ik dacht ik kijk ook eens in dit topic en dacht toen bij mezelf wat zitten er toch eigenlijk een stel verwijfde flikkers hier op dbb. Zo dat is wel weer genoeg voor vandaag.

:d
 
liefste dagboek
ik moet 3 oktober onder het mes en moet onder volledige verdoving :o:o
hiervoor mag ik van smorgens vroeg al nix meer eten en de operatie begint pas smiddags
wtfuuuuuck how will i survive? mijn maag rommelt al na 2.30-3 uur. Weet iemand trouwens of je na een volledige verdoving nog die avond kan gaan trainen of is dit niet aan te raden?
 
liefste dagboek
ik moet 3 oktober onder het mes en moet onder volledige verdoving :o:o
hiervoor mag ik van smorgens vroeg al nix meer eten en de operatie begint pas smiddags
wtfuuuuuck how will i survive? mijn maag rommelt al na 2.30-3 uur. Weet iemand trouwens of je na een volledige verdoving nog die avond kan gaan trainen of is dit niet aan te raden?

Volledige verdoving? Narcose dus..? Wat voor operatie? En nee, ik zou niet gaan trainen diezelfde avond, waarschijnlijk kun je dat niet eens.
 
mijn lieve lieve dag boek

men benen doen al 2 dagen pijn, lekker
mischien vandaag beetje cardio doen dan, als ik er niet te lui voor ben :p
ain't nothing but a peanut, yeah buddy!
 
Volledige verdoving? Narcose dus..? Wat voor operatie? En nee, ik zou niet gaan trainen diezelfde avond, waarschijnlijk kun je dat niet eens.

shit, hoe ga ik ooit spiertjes krijgen :(
ja narcose :s
hopelijk krijg ik wat nachtmerries als ik aan het slapen ben want met die erectiedromen van tegenwoordig...
ik hoop dat het sneetje geen litteken wordt achteraf, niet dat ik het erg zou vinden maar ik heb er al zoveel dus liever niet als het moet :p
 
shit, hoe ga ik ooit spiertjes krijgen :(
ja narcose :s
hopelijk krijg ik wat nachtmerries als ik aan het slapen ben want met die erectiedromen van tegenwoordig...
ik hoop dat het sneetje geen litteken wordt achteraf, niet dat ik het erg zou vinden maar ik heb er al zoveel dus liever niet als het moet :p

Word je besneden???
 
shit, hoe ga ik ooit spiertjes krijgen :(
ja narcose :s
hopelijk krijg ik wat nachtmerries als ik aan het slapen ben want met die erectiedromen van tegenwoordig...
ik hoop dat het sneetje geen litteken wordt achteraf, niet dat ik het erg zou vinden maar ik heb er al zoveel dus liever niet als het moet :p

Arme jij... En op mijn verjaardag. :p

Edit: 3 oktober dus.
 
Laatst bewerkt:
Arme jij... En op mijn verjaardag. :p

Edit: 3 oktober dus.

tegen dat ik weer bij mijn positieven ben is de taart al op :(
wel leuk op een vrijdag verjaren :p
ready for the weekend :D
 
tegen dat ik weer bij mijn positieven ben is de taart al op :(
wel leuk op een vrijdag verjaren :p
ready for the weekend :D

Voor jou is er altijd wel een stukje taart over. :p Ik zal aan je denken.
 
liefste dagboek
ik moet 3 oktober onder het mes en moet onder volledige verdoving :o:o
hiervoor mag ik van smorgens vroeg al nix meer eten en de operatie begint pas smiddags
wtfuuuuuck how will i survive? mijn maag rommelt al na 2.30-3 uur. Weet iemand trouwens of je na een volledige verdoving nog die avond kan gaan trainen of is dit niet aan te raden?
suc6 alvast!
:thumbs:
 
Gewoon veel later op bed gaan en lekker door blijven eten.
 
El Smurfo, kan je mij voor je operatie nog karma geven. Je weet nooit dat de operatie zou mislopen hé.:D
 
El Smurfo, kan je mij voor je operatie nog karma geven. Je weet nooit dat de operatie zou mislopen hé.:D

:roflol:

zal nog wel een paar keer langskomen tegen dan :p
nu komt erop dat ik nog moet verdelen :o
 
Lief dagboek,

Ik wou een nieuw topic openen maar wist niet waar mijn mening onder viel, dus ik stort mijn hart maar bij jou uit;

Heb zo'n spuughekel aan hangjongeren, dat ik sowieso de ouders het kwalijk neem. Maar moet wel toegeven dat bij buitenlandse jongeren ik gelijk denk aan dat de moeder 'niks' waard is en zoor zoon niet serieus word genomen en papa dan vaak 't t huis uit is, wat natuurlijk wel een groot vooroordeel is.

Vind gewoon dat het over het algemeen met de waarden en normen bagger gaat. Ik betrap me er nu zelfs al op dat ik het wel eens heb over 'eerder, toen ik 16 was hoefde ik dat niet te flikken'.

Maar vooral vind ik dat contante gezeik van de media over zinloos geweld en het overmatige gebruik van stille tochten enzo. Dan overlijdt er een camera man, of een duiker in 'the line of duty'. Ja noem mij maar 'hard' maar je weet dat er risico's zijn met je werkgebied, doe dan niet of die persoon een held is, want ze hebben er voor het overlijden genoeg extra risico-euro's voor gekregen.

Verder is er ook contact aangezengel van hoe slecht het kabinet het doet en naarmate het vertrouwen daalt richten wij 'het volk' ons meer en meer op de in ons oogpunt 'schuldigen'. Maar de enige schuldige is het kabinet.

Smoor je irritatie in de kiem dan zou er prima een multiculturele samenleving kunnen zijn. MULTIculturele dan hé. GEEN moslim-samenleving. Waarin iedereen gelijk is en ook gelijk word aangepakt met Zero Tolerance waarin er een limit moet zijn waarin wordt gesteld dat meermalig overtreders uiteindelijk het land uit worden gezet. Sowieso vind ik dat mensen recht hebben op één nationaliteit, belachelijk dat mensen wel voordelen van een dubbele nationaliteit en niet de nadelen hebben.

einde
 
@Sophiej:

laat hangjongeren ergens anders hangen...............aan een touwtje.
 
Back
Naar boven