AndroidHealthClinic

Liefste dagboek..

Liefste dagboek,

Ik stond vandaag op met een dikke ochtend odol en had moeite met pissen, ik ging tegen de muur hangen en piste de hele bril onder. Nadat ik dit had schoongemaakt krabte ik 3 keer aan me aars en liet ik een ruft.

Toen ik beneden kwam werd me moeder kwaad omdat ze me hoorde pissen en dat ik een aso scheet liet terwijl de raam open stond en de hele buurt me kon horen.

Ik ben goed aan het genieten van me vrije week, ik heb de hele dag niks gedaan en in me jogging broek rondgelopen en lui films zitten kijken terwijl ik met me me poten op tafel had gegooid.

Na het eten heb ik een uurtje bijgechilled om van het eetgevoel af te komen zodat ik kon gaan sporten.

Na 2 gezellige uurtjes op de sportschool kwam ik thuis en ging ik schijten. En toen ik eraf kwam bleef ik scheten laten waardoor me moeder weer kwaad werd.

En nu zit ik hier.

Dag lief dagboek.

Liefste dagboek,

Ik stond vandaag op met een dikke ochtend odol en had moeite met pissen, ik ging tegen de muur hangen en piste de hele bril onder. Nadat ik dit had schoongemaakt krabte ik 3 keer aan me aars en liet ik een ruft.

Toen ik beneden kwam werd me moeder kwaad omdat ze me hoorde pissen en dat ik een aso scheet liet terwijl de raam open stond en de hele buurt me kon horen.

Ik ben goed aan het genieten van me vrije week, ik heb de hele dag niks gedaan en in me jogging broek rondgelopen en lui films zitten kijken terwijl ik met me me poten op tafel had gegooid.

Na het eten heb ik een uurtje bijgechilled om van het eetgevoel af te komen zodat ik kon gaan sporten.

Na 2 gezellige uurtjes op de sportschool kwam ik thuis en ging ik schijten. En toen ik eraf kwam bleef ik scheten laten waardoor me moeder weer kwaad werd.

En nu zit ik hier.

Dag lief dagboek.

woon je op je 23e nog thuis?
:roflol:

ach beter dat je pas later t huis uit gaat. Denk aan het geld, zo heb je iig nog tijd zat om te sparen. En verder, alleen thuis is het ook eenzaam. Met het work, eat, train, sleep ritme. Komt het huis e.d. nooit aan kant.

De huizen liggen niet voor het oprapen, lieve schat. 't Is nou niet bepaald ieders eigen keus dat hij/zij pas laat het huis uit gaat.

De huizen liggen niet voor het oprapen, lieve schat. 't Is nou niet bepaald ieders eigen keus dat hij/zij pas laat het huis uit gaat.
klopt zekers te weten, daarom hou ik me al vroeg bezig met 'uit huis gaan'.. zodat als de gelegenheid zich aanbied ik kan kijken of het een optie is of niet.

lol @ Klus

Ben al een paar weken blij nu, nieuwe relatie begonnen, met een heel goeie klik tussen ons beide van in het begin. Trainen verloopt ook picobello, aangezien ik voel dat er spier gecreeerd wordt, of hoe moet ik dat zeggen. Het wordt allemaal wat breder, wat strakker gespannen, leuk dus :)
Ik mag niet klagen hehehehe :)

• Topic Starter Topic Starter
liefste dagboek,
ondanks het barre leven ben ik blij
ik kon in een betere familie geboren zijn, betere vrienden hebben, een betere mijzelf hebben zonder complexen maar op muzikaal gebied ben ik blij geboren te zijn in de tijd dat ik geboren ben en in het land dat ik geboren ben.
Ik heb zo goed als de hele evolutie van muziek meegemaakt al begon die misschien al wat voor mijn tijd maar die muziek is niet zo moeilijk op te halen als moest ik pas nu geboren worden. Wat met muziekliefhebbers die pas over 10 jaar de muziek kunnen beginnen kennen van hun tijd en al de verloren muziek van daarvoor nog moeten doorzoeken? Ik leer dagelijks nog nieuwe muziek kennen van vroeger en de tijd staat niet stil.
Zoveel nieuwe muziek om in te ploeteren, een selectie die mijn ziel raakt en mijn hersens prikkelt op nieuwe wegen vol emotie, de beelden en gevoelens die door mij razen bij het beluisteren van geniale muziek.
Ik wou dat ik dat gevoel kon overbrengen naar iemand anders want het is onbeschrijfelijk.
Als ik zie hoeveel mensen gewoon onbewust naar muziek luisteren heb ik iets van .. je zou eens moeten weten wat muziek in mijn leven betekend, maar vaak denken die mensen er ook zo over als je het ze zou vragen. Toch heb ik het gevoel dat dit onmogelijk is. Dan ben ik trots op de jeugd, de jeugd die bewust muziek download, lyrics opzoekt en zich bezighoud met de muziek op een niveau waarvan het zich bewust is van de muziek ongeacht het genre.
Soms wou ik dat ik kon zingen maar ik ben me bewust dat ik nog niet opkan tegen de achterachterachtergrondkoortjes van k3, waarmee ik niet wil zeggen dat de achterachterachterachtergrondkoortjes van k3 slecht zijn, integendeel, moesten er echt achterachterachtergrondkoortjes zijn ... ik wou gewoon nog even zeggen dat ik dankbaar ben voor het internet en zijn ondoorgrondelijke wegen van muzikale bestandsoverdracht.

een willekeurige ouwe omdat ik van het woord chiquitita hou (chica = meisje en tita = tètn) en omdat het een mooie lyric heeft
http://nl.youtube.com/watch?v=pwrwBDycQFs

Chiquitita, tell me what's wrong
You're enchained by your own sorrow
In your eyes there is no hope for tomorrow
How I hate to see you like this
There is no way you can deny it
I can see that you're oh so sad, so quiet

Chiquitita, tell me the truth
I'm a shoulder you can cry on
Your best friend, I'm the one you must rely on
You were always sure of yourself
Now I see you've broken a feather
I hope we can patch it up together

Chiquitita, you and I know
How the heartaches come and they go
And the scars they're leaving
You'll be dancing once again and the pain will end
You will have no time for grieving
Chiquitita, you and I cry
But the sun is still in the sky and shining above you
Let me hear you sing once more like you did before
Sing a new song, Chiquitita
Try once more like you did before

So the walls came tumbling down
And your love's a blown out candle
All is gone and it seems too hard to handle
Chiquitita, tell me the truth
There is no way you can deny it
I see that you're oh so sad, so quiet

Chiquitita, you and I know
How the heartaches come and they go
And the scars they're leaving
You'll be dancing once again and the pain will end
You will have no time for grieving
Chiquitita, you and I cry
But the sun is still in the sky and shining above you
Let me hear you sing once more like you did before

Vertaling

Chiquitita, vertel me wat er aan de hand is
Je zit gevangen in je eigen zorgen
In je ogen is geen hoop voor morgen
Wat een hekel heb ik eraan om je zo te zien
Er is geen manier waarop je het kunt ontkennen
Ik kan zien dat je o zo droevig bent, zo stil

Chiquitita, vertel me de waarheid
Ik ben een schouder waarop je kunt huilen
Je beste vriend, ik ben degene die je moet vertrouwen
Je was altijd zeker van jezelf
Nu zie ik dat je een veer hebt gebroken
Ik hoop dat we ze samen kunnen oplappen

Chiqiutita, jij en ik weten
Hoe de pijn in het hart komt en gaat
En de littekens die ze achterlaat
Ooit zul je weer dansen en de pijn zal ophouden
Je zult geen tijd hebben om te treuren
Chiquitita, jij en ik huilen
Maar de zon staat nog steeds aan de hemel en schijnt boven je
Laat me je nogmaals horen zingen zoals je vroeger deed
Zing een nieuw lied, Chiquitita
Probeer het nogmaals zoals je vroeger deed

Dus de muren kwamen naar beneden
En je liefde is een uitgeblazen kaars
Alles is weg en het lijkt hard om aan te pakken
Chiquitita, vertel me de waarheid
Er is geen manier waarop je het kunt ontkennen
Ik zie dat je o zo bedroefd bent, zo stil

Chiquitita, jij en ik weten
Hoe de pijn in het hart komt en gaat
En de littekens die ze achterlaat
Ooit zul je weer dansen en de pijn zal ophouden
Je zult geen tijd meer hebben om te treuren
Chiquitita, jij en ik huilen
Maar de zon is nog steeds aan de hemel en schijnt boven je
Laat me je nogmaals horen zingen zoals je vroeger deed
Probeer het nog eens zoals je vroeger deed
Probeer het nog een keer zoals je vroeger deed

Laatst bewerkt:
Lief dagboek, ik ben in gesprek op msn en dacht dit is wel leuk mee te delen, maar ben te lui om er een fatsoenlijk verhaal van te maken:

Sσρнιє says:
was een jongen jarig geweest en in dat kader gingen we na een kroeg..
Sσρнιє says:
dus ik en vriendin taart gebakken stiekum in de kaarsjes erop gedaan, en aangestoken en liedje gaan zingne
Sσρнιє says:
hele kroeg zong mee haha
Bert Sjaak says:
nice
Bert Sjaak says:
maar taart bakken in de wc?
Bert Sjaak says:
monster hygienisch
Sσρнιє says:
haha nee
Sσρнιє says:
die was al gebakken
Sσρнιє says:
jaa idd
Sσρнιє says:
en de kaarsjes moesten we in de taart duwen, want de houdertjes werkten niet
Bert Sjaak says:
ah oke, nice
Dit was op de vrijdagaaf. Had ook wegwerp gebaksbordjes gehaald en was iig wel tof.

Dag erna vroeg opstaan om te lessen, was leuk.. nu dat in 3keer keren geleerd. Appeltje eitje, ook langs 'de kuil' gekomen in Arnhem, was wel k*t.
Uurtje nadat ik thuis was de trein gepakt na Bilthoven, daar om 4u bij mijn opa op bezoek gegaan, toen we klaar waren met het etentje in een restaurantje gelegen bij de aanleunwoning ben ik vanuit Bilthoven naar Tiel gereisd voor het beruchte Appelpop.

Ik ken tiel zelf niet, dus ik volgde gewoon maar de meute, daar in het tumult aangekomen had ik nog mijn fancy kleding aan (van etentje opa) ik kwam mijn buurman tegen, met hem ff vest geshopt en de jongen was zo vriendelijk voor mij een tas te kopen van 10,- zodat ik mn zooi kwijt kon. Toen ff bij zijn vrienden gestaan.. waar ik wel om moest lachen want had altijd het idee dat hij van die sulletjesvrienden had, aangezien hij wel een vlotte babbel heeft maar niet echt een flitsende uitstraling, maar dit waren gewoon van die bikers hahaha was wel tof, toen weer vrienden gevonden, ff kane beluisterd, toen guus meeuwis en ondertussen aan de vodka (vodkaplus meen ik te proeven). Want dat was het duurste en we gingen al iets voor 12-en weer weg.

Viel vies tegen qua drank want moet eerlijk bekennen dat ik wel extra vrolijk werd van de drank. 1 wijntje bij het etentje, 1 van mn buurman en toen 3 rode vodka..

Toen kreeg ik een sms van een jongen waarvan ik 't nummer gewist had met de tekst 'hallo...'
aangeschoten smsverkeer
ik 'hoi?'
hij 'Hoe is het?'
ik 'Top, zodra ik weet wie jij ben.. Nummer heb ik niet meer'
hij 'Ow oké ik ben dus vergeten :('
ik 'je gebruikt een smiley.. Ben je niels?'
hij 'Nee ik ben geen niels Denk da als je weet wie ik ben dat je dan onterechtt boos ben'
ik 'Nou vertel eens eens martijn waarom is dat onterrecht.'
hij 'Verkeerd moment om te vragen. Ma hoe is het?'
hij '?'
ik 'Het is half 1, geen tijdstip om iets of iemand serieus te nemen afgezien van dat gaat het prima'
hij 'Oké daar ben ik bij om!'
en toen nog om half 3 gemiste oproep, maar lag om half 2 al te slapen.
Pff onterrecht, wat een eikel.. dat is diezelfde flip waar ik je eerder over had verteld lief dagboek.. vlak voor zn vakantie hoor ik niets meer van hem.. En dat terwijl ik voor meneer toen een dure zonnebril had gekocht die ik de volgende keer wou geven aan hem.. Heeft ie blijkbaar met zo'n 16jarig sletje zitten aanscharrelen(ja lang leve hyves, heb het krabbelverkeer eens gelezen en ze miste het saampies overnachten in de slaapzak in de duinen!:mad:) en dan ook niets op mn verjaardag van zich laten horen en dan nu wsch. in aangeschoten status SMSEN!!! jasdfjasiofuoasdf LUL:!. Zo pff dat lucht op.

Nou lief dagboek, ik ga nu lekker slapen.. slaap lekker.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
heb jij een dure zonnebril gekocht voor hem :o
haha hoe lief :D
en heeft hij iets teruggegeven?
doet mij eraan denken dat ik ook eens een brief terug moet sturen naar iemand :o
omg we hebben trouwens weer een weekje of misschien 2 weekjes niet meer gepraat tegen elkaar en vandaag weer ff en damn die heeft zo een vlotte babbel en is zo grappig dat het gewoon niet normaal is, bij mijn andere ooit-beste-vriendin ging het niet zo vlot maar ze is wel een leuke meid en omg ik gebruik het woord meid niet eens in het dagelijks leven.. elke dag op dit forum zitten is nefast voor mijn taalgebruik en nee ik gebruik het woord nefast ook nooit.. wtfuuuuuuck

de zijne lag in de auto en was helemaal bekrast enzo.. die zonnebril ligt nog hier.. omdat ik toen ineens nooit meer iets van hem hoorde, en ik dan niet achter zijn kont aan ga bellen.. tis graag of helemaal niet. Wat ik ooit van hem heb gekregen was een grootverpakking snoepjes omdat de winkels dicht zaten de dag na valentijnsdag --"

Laatst bewerkt:
de zijne lag in de auto en was helemaal bekrast enzo.. die zonnebril ligt nog hier.. omdat ik toen ineens nooit meer iets van hem hoorde, en ik dan niet achter zijn kont aan ga bellen.. tis graag of helemaal niet. Wat ik ooit van hem heb gekregen was een grootverpakking snoepjes omdat de winkels dicht zaten de dag na valentijnsdag --"

verder niks meer gebeurd?
;)

ik heb heb laatste nog gesmst waarom hij ineens contact zocht.. oorzaak: 'drank'
toen ik smste wis mn nummer maar, hebben we volgende keer dit misverstand niet meer negeerde hij het en vroeg of ik nog wel eens aan hem 'dacht'.. toen en wederom niets meer gehoord. maar maakt niet uit a.s. zaterdag ben ik 10mnd single :) waar mensen hun relatie om vieren vier ik mijn eigen feestje in Nijmegen.

ik heb heb laatste nog gesmst waarom hij ineens contact zocht.. oorzaak: 'drank'
toen ik smste wis mn nummer maar, hebben we volgende keer dit misverstand niet meer negeerde hij het en vroeg of ik nog wel eens aan hem 'dacht'.. toen en wederom niets meer gehoord. maar maakt niet uit a.s. zaterdag ben ik 10mnd single :) waar mensen hun relatie om vieren vier ik mijn eigen feestje in Nijmegen.

3alcohol41.gif

Terug
Naar boven