Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Aaah, dus powercafe is tegenover de fabofit? Ik zie die nooit als ik er voorbijrij. Heb wel nog een jaar lang een abbo lopen in wilsele, absoluut geen hardcoregym, maar wel aangenaam. De gewichten zijn te laag geworden voor mij, dus zoek iets stevigers. Dacht aan powercafe omdat die goedkoop is.
Aaah, dus powercafe is tegenover de fabofit? Ik zie die nooit als ik er voorbijrij. Heb wel nog een jaar lang een abbo lopen in wilsele, absoluut geen hardcoregym, maar wel aangenaam. De gewichten zijn te laag geworden voor mij, dus zoek iets stevigers. Dacht aan powercafe omdat die goedkoop is.
Ik ben vroeger in een paar Lifestyles gaan kijken omdat ik de mensen nogal goed kende die er werkten. Ik heb die van Mechelen, Overijse en Mechelen nog weten opengaan. Ik kende de baas van de lifestyle ook een beetje. Die van Mechelen is groot maar ik vind het echt niks. Toch niet voor diegenen die met gewichten willen trainen. Het staat er wel vol met cardiomateriaal. De Lifestyle van Leuven is de enigste die redelijk goed uitgerust is voor krachttraining.