MuscleMeat

Sticky Live News Topic

ik als kijker vind het wel relevant waar de dader vandaan komt.

WTF. Volgens mij klopt dit niet maar goed.

Is dat de "je kont staat open" turk?

Bij de Christchurch schietpartij werd er nadruk gelegd op het feit dat die kerel uit Australië kwam, dus het zou altijd kunnen. Opzich wel handig om de afkomst te benoemen, met buitenlands komaf zie je er meestal wel iets anders uit dan een gemiddelde Nederlander.

Ok

DSOrpmLVoAEWC4a.jpg

Oh, even een rectificatie, het moet zijn halve kont.

Sywert :D real Sherlock

Als je de foto en beeld vergelijk is het het 99% zeker

Halve kontmeneer heeft wel een andere haakneus, haarlijn lijkt ook niet helemaal overeen te komen.

erger me kapot aan die politieke partijen die zonder enige toegevoegde aarde hun zegje komen doen.
"we leven mee, we leven mee"
En nu Rutte met een nietszeggend verhaaltje zonder enige toegevoegde informatie.
Mooi verhaaltje gemaakt, even ingestudeerd en nu aan het voordragen.

erger me kapot aan die politieke partijen die zonder enige toegevoegde aarde hun zegje komen doen.
En nu Rutte met een nietszeggend verhaaltje zonder enige toegevoegde informatie.

ja maar empathie en sympathie wint weer huismoeder zieltjes

Gister.
Frans Timmermans (EU): ‘Gedachtengoed van idioten als Baudet kan tot geweld leiden’
'Mensen bang maken voor de ander was in Europese geschiedenis steeds aanleiding voor heel veel ellende'
Wel interessant. Mag hij natuurlijk vinden. Maar als je dit al zegt over het "gedachtengoed" van een politicus wat betekent dit dan met betrekking tot andere gedachtengoeden Franske?

Hij is premier, die moet in deze situatie iets zeggen.:roflol: god***domme het niveau hier is echt soms lager dan laag.

Hij is premier, die moet in deze situatie iets zeggen.:roflol: god***domme het niveau hier is echt soms lager dan laag.

dat is jouw mening. 5 verschillende mensen aan het woord laten en allemaal niks zeggen, dat is pas een laag niveau.
Lullen zonder inhoud.
Kom iets zeggen als je daadwerkelijk iets te melden hebt, niet wat 4 voorgangers al gemeld hebben.
Om vervolgens in je verhaal allerlei deuren open te laten staan

Terug
Naar boven