- Waardering
- 21.437
Er is maar een manier om daarachter te komen.Als ik wat zou doen zou er ook niet 'Zweedse man' geschreven worden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is maar een manier om daarachter te komen.Als ik wat zou doen zou er ook niet 'Zweedse man' geschreven worden.
erger me kapot aan die politieke partijen die zonder enige toegevoegde aarde hun zegje komen doen.
"we leven mee, we leven mee"
En nu Rutte met een nietszeggend verhaaltje zonder enige toegevoegde informatie.
Mooi verhaaltje gemaakt, even ingestudeerd en nu aan het voordragen.
Wel interessant. Mag hij natuurlijk vinden. Maar als je dit al zegt over het "gedachtengoed" van een politicus wat betekent dit dan met betrekking tot andere gedachtengoeden Franske?Frans Timmermans (EU): ‘Gedachtengoed van idioten als Baudet kan tot geweld leiden’
'Mensen bang maken voor de ander was in Europese geschiedenis steeds aanleiding voor heel veel ellende'
Hij is premier, die moet in deze situatie iets zeggen.erger me kapot aan die politieke partijen die zonder enige toegevoegde aarde hun zegje komen doen.
"we leven mee, we leven mee"
En nu Rutte met een nietszeggend verhaaltje zonder enige toegevoegde informatie.
Mooi verhaaltje gemaakt, even ingestudeerd en nu aan het voordragen.
god***domme het niveau hier is echt soms lager dan laag.Hij is premier, die moet in deze situatie iets zeggen.god***domme het niveau hier is echt soms lager dan laag.