MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Gewoon uitleveren aan Kadyrov wanneer hij z'n straf hier heeft uitgezeten.

tenor.gif

Laatst bewerkt:
Aangezien ze zijn naam zo snel naar buiten brengen kan je er donder op zeggen dat hij al geruime tijd onder de aandacht ligt. Mogelijk hadden ze naast hem ook anderen op het oog
En een aanslag met een lullig handwapentje lijkt me ook niet echt de juiste combinatie.

Nu merk je ook hoe slecht de berichtgeving is afgestemd op elkaar. Premier en minister die zo min mogelijk willen zeggen, 5 minuten later de burgemeester die in een tweet wel zaken vermeldt.

Je zou haast zeggen gelukkig is het zo slecht georganiseerd, omdat het gelukkig nooit nodig is geweest.
Burgemeester is als voorzitter Veiligheidsregio verantwoordelijk voor de crisiscommunicatie, premier en ministers niet. Het is op deze manier juist goed afgestemd.

Aangezien ze zijn naam zo snel naar buiten brengen kan je er donder op zeggen dat hij al geruime tijd onder de aandacht ligt. Mogelijk hadden ze naast hem ook anderen op het oog

Burgemeester is als voorzitter Veiligheidsregio verantwoordelijk voor de crisiscommunicatie, premier en ministers niet. Het is op deze manier juist goed afgestemd.

dat snap ik, alleen de momenten zijn mijn inziens gewoon krom.
Eerst zitten allerlei instanties te profileren dat ze geen info willen geven, 1 minuut later wordt het bekend gemaakt.
Rutte en co. zitten bij het crisisoverleg dus neem aan dat die dan weten wat er naar buiten gebracht gaat worden

Laatst bewerkt:
dat snap ik, alleen de momenten zijn mijn inziens gewoon krom.
Eerst zitten allerlei instanties te profileren dat ze geen info willen geven, 1 minuut later wordt het bekend gemaakt.
Rutte en co. zitten bij het crisisoverleg dus neem aan dat die dan weten wat er naar buiten gebracht gaat worden
Daar ben ik het helemaal eens, wilde het enkel verklaren aangezien de taken en verantwoordelijkheden van verschillende spelers op dit veld vaak niet zo duidelijk zijn.

De verkokering tussen de bestuurslichamen is al jaren evident, vooral de digitalisering en mediatisering heeft hier enorm aan bijgedragen.
Iedereen eist direct antwoorden op, die er vaak nog helemaal niet zijn. Men kan ook geen onduidelijke, onvolledige of onjuiste informatie naar buiten brengen. De media en fb/twitter enzv. duiken hier natuurlijk direct bovenop.

Nederland kent (gelukkig) zo weinig rampen dat we hier nooit echt de benodigde ervaring kunnen opdoen. Als er iets misgaat verbetert het echt wel, maar het blijft telkens leren van oude fouten terwijl de nieuwe situatie verandert.

wil je echt walgen dan moet je op Joop.nl de reacties lezen ,

samenvatting :verkiezingscomplot - komt goed uit voor Wilders en Baudet - zielige moslims -eigen schuld - schuld van Baudet ,

bijna geen enkel medelijden voor de slachtoffers of veroordeling van de dader ,bevestigd voor mij alleen maar hoe ziek extreem linkse mensen zijn

MartinvanderLinde 18 maart 2019 at 15:34
Levi, Dat is mooi omdat we daarmee aangeven dat we geen politiek slaatje willen slaan uit de dood van onschuldigen. Behalve FVD van wie ik niets anders verwachte. Zij wil dit incident gebruiken om te scoren. Het heeft niets met mond snoeren of de vrijheid van meningsuiting te maken te maken maar met respect. Dat FVD aanhangers dat respect niet hebben wisten we natuurlijk allang, want hoe kom je anders terecht bij het FVD. Jouw reactie laat dat glashelder zien.
Zedje, dank je. Maar het is geen verdienste, iedereen zou die wijsheid kunnen hebben, ook jij. Bovendien blijkt nu dat FVD niet mee wil doen aan een campagnestilte. Waarmee alles weer gezegd is.

Laatst bewerkt:
MartinvanderLinde 18 maart 2019 at 15:34
Levi, Dat is mooi omdat we daarmee aangeven dat we geen politiek slaatje willen slaan uit de dood van onschuldigen. Behalve FVD van wie ik niets anders verwachte. Zij wil dit incident gebruiken om te scoren. Het heeft niets met mond snoeren of de vrijheid van meningsuiting te maken te maken maar met respect. Dat FVD aanhangers dat respect niet hebben wisten we natuurlijk allang, want hoe kom je anders terecht bij het FVD. Jouw reactie laat dat glashelder zien.
Zedje, dank je. Maar het is geen verdienste, iedereen zou die wijsheid kunnen hebben, ook jij. Bovendien blijkt nu dat FVD niet mee wil doen aan een campagnestilte. Waarmee alles weer gezegd is.

het moment kon voor sommige partijen en mensen niet beter uitkomen.
Over elk soort reactie valt wel wat negatiefs te berichten richting concurrerende gedachtegangen/partijen.

bij aanslagen in andere landen roepen ze op tot geen paniek en niet de angst de overhand te nemen. Doet de FVD dat, is het weer niet goed.
Deden ze het wel, zullen ze waarschijnlijk uitgemaakt worden voor slappelingen die zich laten leiden door angst.

Nederland, het land waar altijd wel wat negatiefs te vinden valt.

Iedereen is er stil van, maar het leven gaat door.

jongens zet de Islam toch niet in een zwart licht , het is een religie van vrede

Die verdachte is zojuist aangehouden, nice :)

blijkt toch om terrorisme te gaan ipv eerwraak ,anders hadden ze dat wel duidelijk ontkracht

in de persconferentie ,meerdere sporen die wijzen op terrorisme :dunno:

Het zwaarste wat ze hem zullen aanrekenen is het feit dat hij die Clio 3 uur lang onbemand heeft laten lopen. Verschrikkelijk voor het milieu

stijlloospeilloos | 18-03-19 | 18:31 :roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven