Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Burgemeester is als voorzitter Veiligheidsregio verantwoordelijk voor de crisiscommunicatie, premier en ministers niet. Het is op deze manier juist goed afgestemd.En een aanslag met een lullig handwapentje lijkt me ook niet echt de juiste combinatie.
Nu merk je ook hoe slecht de berichtgeving is afgestemd op elkaar. Premier en minister die zo min mogelijk willen zeggen, 5 minuten later de burgemeester die in een tweet wel zaken vermeldt.
Je zou haast zeggen gelukkig is het zo slecht georganiseerd, omdat het gelukkig nooit nodig is geweest.
Aangezien ze zijn naam zo snel naar buiten brengen kan je er donder op zeggen dat hij al geruime tijd onder de aandacht ligt. Mogelijk hadden ze naast hem ook anderen op het oog
Burgemeester is als voorzitter Veiligheidsregio verantwoordelijk voor de crisiscommunicatie, premier en ministers niet. Het is op deze manier juist goed afgestemd.
Rutte weet niet eens wat hij moet doen met z'n p**mel.Rutte en co. zitten bij het crisisoverleg dus neem aan dat die dan weten wat er naar buiten gebracht gaat worden
Found you. Lekker toeven daar in Portugal eh?Dat komt omdat er geen informatie is en in dit geval de boel gigantisch opgeblazen wordt, in overdrachtelijke zin ofc.
Daar ben ik het helemaal eens, wilde het enkel verklaren aangezien de taken en verantwoordelijkheden van verschillende spelers op dit veld vaak niet zo duidelijk zijn.dat snap ik, alleen de momenten zijn mijn inziens gewoon krom.
Eerst zitten allerlei instanties te profileren dat ze geen info willen geven, 1 minuut later wordt het bekend gemaakt.
Rutte en co. zitten bij het crisisoverleg dus neem aan dat die dan weten wat er naar buiten gebracht gaat worden
MartinvanderLinde 18 maart 2019 at 15:34
Levi, Dat is mooi omdat we daarmee aangeven dat we geen politiek slaatje willen slaan uit de dood van onschuldigen. Behalve FVD van wie ik niets anders verwachte. Zij wil dit incident gebruiken om te scoren. Het heeft niets met mond snoeren of de vrijheid van meningsuiting te maken te maken maar met respect. Dat FVD aanhangers dat respect niet hebben wisten we natuurlijk allang, want hoe kom je anders terecht bij het FVD. Jouw reactie laat dat glashelder zien.
Zedje, dank je. Maar het is geen verdienste, iedereen zou die wijsheid kunnen hebben, ook jij. Bovendien blijkt nu dat FVD niet mee wil doen aan een campagnestilte. Waarmee alles weer gezegd is.

Precies, zet m in een zwarte vlag en.. o wacht.jongens zet de Islam toch niet in een zwart licht , het is een religie van vrede