MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Bij de aanslagen in Sri Lanka zijn zo'n 100 mensen minder omgekomen dan de autoriteiten eerder meldden. Gisternacht werd nog gezegd dat er 359 dodelijke slachtoffers waren. Dat aantal is nu bijgesteld naar tussen de 250 en 260.

Hoeveel het er exact zijn, is volgens de directeur van de gezondheidsdiensten moeilijk te zeggen. "Er zijn zoveel lichaamsdelen en het is moeilijk om een precies beeld te geven", zegt hij tegen persbureau Reuters. Er liggen nog honderden gewonden in het ziekenhuis.

• Like
Waarderingen: mat
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.822
Ja, al die mensen in Sri Lanka met 3 hoofden en 5 benen... Moeilijk werkje.

Ja, al die mensen in Sri Lanka met 3 hoofden en 5 benen... Moeilijk werkje.
220px-Bhagavan_Vishnu.jpg

The following people are to be released from their captors : In Northern Ireland, the seven members of the New Provo Front. In Canada, the five imprisoned leaders of Liberte de Quebec... In Sri Lanka, the nine members of the Asian Dawn movement...

Asian Dawn Movement?

I read about them in Time magazine.

• Like
Waarderingen: mat
Dode en gewonden bij noodlanding vliegtuig in Moskou

a8c48-6f58-11e9-b16e-8e98a1cd0cc6_web_translate_-246.5863_-475.1954__scale_0.4812644_0.4812648__.jpg

Op de luchthaven Sjeremetjevo in Moskou is een vliegtuig zondag in brand gevlogen terwijl het een noodlanding maakte. Volgens bronnen van het Russische persagentschap TASS kwam één persoon om en raakten minstens tien anderen gewond. Ondertussen is het vuur geblust.

Het vliegtuig - een Sukhoi Superjet 100 - was op weg van Moskou naar Moermansk, in het noordwesten van Rusland, met 79 mensen aan boord: 73 passagiers en 6 bemanningsleden, zegt TASS. Het toestel maakte een tijdje na het opstijgen rechtsomkeer omdat brand was ontstaan in een van de motoren.

Volgens bronnen van TASS brak het vuur vermoedelijk uit na een blikseminslag, het persbureau Ria Novosti spreekt dan weer van een kortsluiting.

De piloten van de Superjet 100 hadden volgens het persagentschap Interfax twee pogingen nodig om de noodlanding te maken. Bij de tweede poging raakte de neus van het toestel de grond, waarna het hele vliegtuig in brand vloog.

Op videobeelden is te zien hoe inzittenden op de landingsbaan uit het brandende vliegtuig worden geëvacueerd.

Screenshot_20190506-210819.jpg

Bizar dit.. Blijkbaar tijd genoeg om beeldwerk te manipuleren..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.829
Het is een complot!

Was het een etnische Vlaming de dader?

Hoezo is dat bizar, ik snap al die heisa om het photoshoppen niet.
Dus jij vindt het oké dat gemanipuleerde foto's gecommuniceerd worden?
Zo breng je toch je geloofwaardigheid in diskrediet..
Dit is alleen maar weer voer voot complotdenkers :p

Onschuldig totdat het tegendeel is bewezen toch? straks had die man er niks mee te maken maar wordt zn hele leven verpest door die foto...

Verdachte is al 2x vervolgd voor verkrachting.. Er lopen een hoop veroordeelde gekken rond helaas

Tsja wat is manipuleren en waarom zou dat niet mogen? Het zal een still uit een filmpje zijn geweest, mag je dan wel een still laten zien ipv het filmpje, mag er ingezoomd worden, mag het beeld verduidelijkt worden? Mag je in andere situaties een compositietekening gebruiken?

Als ze z'n huidskleur maar niet aangepast hebben (ja dat gebeurt ook wel eens) en ze alleen dat mandje eruit gehaald hebben zie ik het probleem ook niet zo

Aangezien er zoveel aandacht voor is hier op DBB gok ik dat het een man met “Noord-Afrikaans uiterlijk” is. :o

Verdachte is al 2x vervolgd voor verkrachting.. Er lopen een hoop veroordeelde gekken rond helaas
Gerechtssysteem is helaas niet perfect, heb het er net met mijn vader ook nog over gehad. Wat ik wel een brug te ver vind is dat ik nu al politieke advertenties krijg van vlaams belang van stem voor ons want Koen Geens ( minister van Justitie in België ) heeft gefaald.

Terug
Naar boven