AndroidHealthClinic

Live News Topic

Bezoekers in dit topic

In anders nieuws. Kunnen we prins pils niet vervangen voor deze man?
:roflol:
De comments onder dit filmpje zijn goud.
Heerlijk als iemand zo boos is en dan nog zo goed articuleert. Die "motherfucker" rolt ook echt heerlijk. Prachtig.
 
Grenzen dicht van de een op de andere dag gaan meer Nederlanders dood aan dan als je corona zijn gang laat gaan.
Ik ben wel benieuwd naar jouw beredenering hierachter.
 
Dan nog zou het virus illegaal binnen gekomen zijn en de economische schade zou dan nog veel groter zijn.
Dat het waarschijnlijk alsnog binnen was gekomen ben ik het mee eens. Is afhankelijk van hoe strict de lockdown en grensbewaking zou zijn. Maar de spread hadden we kunnen minimaliseren. Dat de economische schade groter zou zijn ben ik het niet mee eens. Dit kan mogelijk nog jaren duren. De schade is velen malen groter dan in het begin de grenzen potdicht en een tijd desnoods een (gedeeltelijke) lockdown.


Wat ze nu hebben gedaan sloeg iig nergens op. Die vliegtuigladingen medische mondkapjes naar China was ook al zo'n fuck up.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Daar staat nergens dat alle virussen dat doen. Ze noemen dat vier coronavirussen zulke blijvende griep virussen zijn geworden, ik denk dat dat de menselijke coronavirussen zijn? Misschien komt sars-cov-2 daar bij zodat de paniekzaaiers gelijk hadden met hun nieuwe normaal. Maar het is geen gegeven. Sars-cov-1 is ook niet blijven hangen, misschien omdat het van een dierlijke variant komt?

Was wel feest geweest want die had een 10% case fatality rate. En er zijn nog veel ergere virussen. Als ze allemaal blijven hangen waren we er niet meer geweest denk ik zo.
 
Minstens 10 jaar is wat overdreven, 5 tot 10 jaar is eerder de realiteit. Maar voor SARS-CoV-2 hoeft men niet bij nul te beginnen, daarnaast kan je meerdere fasen die elkaar normaal opvolgen ook gelijktijdig uitvoeren en productie kan je al draaien voordat je weet of het vaccin (veilig is en) werkt. Meerdere testfasen gelijktijdig laten verlopen is wat riskant, vooral financieel, maar toch ook wel voor de testpersonen en alvast produceren is echt een groot financieel risico. Maar al met al zou één van de grote farmaceuten het wel binnnen 18 tot 24 maanden op de markt moeten kunnen brengen.
jij eerst , wij wachten wel ff een jaartje of 5 afgaande hoe het jou vergaat
 
jij eerst , wij wachten wel ff een jaartje of 5 afgaande hoe het jou vergaat
Ik zeg niet dat ik hem ga halen, maar ook niet dat ik hem niet ga halen. Tegen de tijd dat ik een vaccinatie zou kunnen krijgen zal ik er goed over na denken. Dat doe ik nu al jaarlijks wat betreft de griepprik, maar ook bij vaccinaties voor op reis of voor mijn kinderen.
 
Zijn het soms allemaal b-keus terroristen,waar zijn de echte toppers gebleven die meer kunnen dan een lullige 1 of 2 onthoofdingen ,dit is gerommel in de marge
 
  • Haha
Waarderingen: ACE
Goh wat een verrassing weer, zal op de een of andere manier wel weer recht geluld worden door alles wat links is. De islam haat ons, dus moet je jezelf daar tegen beschermen. Het zogenaamd meest moderne islamitische land ter wereld, Turkije, vindt ons al een stelletje fascisten, wat denk je wat de rest van de moslims van ons vinden. Ook de zogenaamd gematigde islam voegt niets toe.
 
Zijn het soms allemaal b-keus terroristen,waar zijn de echte toppers gebleven die meer kunnen dan een lullige 1 of 2 onthoofdingen ,dit is gerommel in de marge
Beetje oude vrouwen onthoofden.
Sick weak fuck
 
Zijn het soms allemaal b-keus terroristen,waar zijn de echte toppers gebleven die meer kunnen dan een lullige 1 of 2 onthoofdingen ,dit is gerommel in de marge
Die zijn blank

:trollface:
 
>A third man got arrested near Paris with a knife near the church "Saint-Martin" in Sartrouville, he was reported by his father he "wanted to do the same as in Nice"


>A fourth man armed with a long knife was arrested in the southeastern French city of Lyon on Thursday as he attempted to board a tram

 
Back
Naar boven