- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tollenaere maakte vanmorgen een mountainbiketocht door de regio en nam in Dilsen een penetrante lijkgeur waar. Daarop verwittigde hij meteen de hulpdiensten en militairen die nog altijd ter plekke zijn voor de zoektocht naar Conings. Tollenaere zelf zag het lijk niet, maar alles wijst erop dat het om Conings gaat, bevestigen verschillende bronnen. Een autopsie en verder onderzoek ter plaatse zal officieel moeten bevestigen dat het om Conings gaat. In het gebied wordt al wekenlang gezocht.
Ah joh, door de covid ruikt ie toch niks meer.Moet je eens voorstellen dat hij met dit weer al zowat een week daar dood zou liggen. Je zal maar pathaloog anatoom dan zijn.
Ik vermoed Corona.Zelfmoord (zeggen ze).
Wat een anti-climax. Ik had een grote shootout verwacht.
And Epstein didn't kill himself.Hele zoekacties en uitgerekend de burgemeester vindt hem
Dat riep je al voordat hij is overleden.Ik zei toch dat de maden ondertussen uit z'n oogkas komen. Jullie luisteren niet.
Hoe weet jij wanneer hij is overleden?

Ik meende dat uit het nieuws te hebben meegekregen, of ik heb mezelf versproken...
Ik ben degene die Jürgen een panoramisch dak gaf. 😏
Welk schot?Hoe kan het dan dat niemand het schot heeft gehoord?
Dat gebied werd toch in de gaten gehouden. En wat een flut zoektocht is dat geweest.
Wilde ze hem eigenlijk wel vinden?