Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast."![]()
@Peter R.![]()
Peter R. de Vries neergeschoten in Amsterdam: drie verdachten aangehouden
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is vanavond neergeschoten in Amsterdam en is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis. Na de beschieting is een mogelijke vluchtauto op de A4 bij Breukelen aangehouden door de politie. Daarbij zijn twee aanhoudingen verricht, waarvan er een mogelijk de...www.ad.nl
²![]()
@Peter R.![]()
Peter R. de Vries neergeschoten in Amsterdam: drie verdachten aangehouden
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is vanavond neergeschoten in Amsterdam en is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis. Na de beschieting is een mogelijke vluchtauto op de A4 bij Breukelen aangehouden door de politie. Daarbij zijn twee aanhoudingen verricht, waarvan er een mogelijk de...www.ad.nl
Krijg daar net een foto van doorgestuurd via whatsapp, dat die op de grond licht met bloed uit zn hoofd. Hij was een keer aan de beurt in dat milieu."Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast."
Er zijn beelden. Lang uit op de grond met voorhoofd onder het bloed. Die beelden wil RTL nu niet vrijgeven.![]()
Peter R. de Vries vecht voor zijn leven na aanslag, twee verdachten nog vast
Peter R. de Vries vecht nog steeds voor zijn leven. De misdaadjournalist werd dinsdagavond neergeschoten in de Lange Leidsedwarsstraat. De politie heeft een Pool en een Rotterdammer aangehouden.www.parool.nl
Pm²
Krijg daar net een foto van doorgestuurd via whatsapp, dat die op de grond licht met bloed uit zn hoofd. Hij was een keer aan de beurt in dat milieu.
Zou dan al de 2e zijn die gaat hemelen die ik als profielnaam heb genomen.
Wil je mijn naam aub niet nemen?Zou dan al.de 2e zijn die gaat hemelen die ik als profielnaam heb genomen.
Neem iemand die Henk Krol feliciteert met de verjaardag, dan heb je daar geen last meer van.Zou dan al de 2e zijn die gaat hemelen die ik als profielnaam heb genomen.
Ziet er niet goed uit voor legendarische Pé.
Misschien was de dader wel John Wick.
In zn hoofd kennelijk, dan is 1 genoeg.