Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd. laat ze twitter maar blokkeren. er is nog altijd vpn
Jij bent veel te intelligent om dit soort vragen te stellen. Israël is nu het focuspunt van die haatbaarden. Die focus gaat zich verleggen indien Israël bezwijkt. Het is niet moeilijk om te bedenken dat die focus zich wel eens deze kant op kan verleggen gezien de enorme empathie en mogelijk zelfs steun hier is voor de Palestijnen en daarmee Hamas/AQ/IS/ weet ik veel welke organisatie daar nog meer zit.
Elon is een free speech absolutist. Denk niet dat hij zal bezwijken onder de druk.Idd. laat ze twitter maar blokkeren. er is nog altijd vpn
Dat gebeurt al en het antwoord is idd; helemaal niemand.Als dit massaal een bivak op zet en een wijk intrekken met wapens wie houdt dat tegen? Helemaal niemand.
Ik ben dan te dom om te snappen waarom ze eerst Israel willen vernietigen en niet nu al meer de focus op ons leggen. Ik zou denken dat de vernietiging van Israel er juist voor zorgt dat de VS er rechtvaardiging uit haalt om het middenoosten te vernietigen.Jij bent veel te intelligent om dit soort vragen te stellen. Israël is nu het focuspunt van die haatbaarden. Die focus gaat zich verleggen indien Israël bezwijkt. Het is niet moeilijk om te bedenken dat die focus zich wel eens deze kant op kan verleggen gezien de enorme empathie en mogelijk zelfs steun hier is voor de Palestijnen en daarmee Hamas/AQ/IS/ weet ik veel welke organisatie daar nog meer zit.
Ik denk er net zo over, ik scheer alleen net wat meer bevolkingsgroepen of religies over dezelfde kam.Dat gebeurt al en het antwoord is idd; helemaal niemand.
Zie knive crimes London (met name machete's)
Motor theft London
Grooming gangs Rotherham
Als ik zeg wat ik denk over die Paki gangs dan krijg ik hier een instant ban, maar vrijwel iedereen denkt er hier hetzelfde over en weet precies wat ik bedoel.
(Inb4 @Steks o wat bedoel je dan precies?)
Omdat mensen die hier nu nog pro Palestina zijn dat waarschijnlijk niet meer zijn zodra hun eigen dochter verkracht en gemarteld op Twitter of Telegram staat. Baby steps.Ik ben dan te dom om te snappen waarom ze eerst Israel willen vernietigen en niet nu al meer de focus op ons leggen. Ik zou denken dat de vernietiging van Israel er juist voor zorgt dat de VS er rechtvaardiging uit haalt om het middenoosten te vernietigen.
Omdatt 1. het draagvlak in de islamitische wereld daar het grootst voor is. (tot Europa kant kiest van israel en middelen levert, dan gaat het hier terug aanslagen regenen)Ik ben dan te dom om te snappen waarom ze eerst Israel willen vernietigen en niet nu al meer de focus op ons leggen. Ik zou denken dat de vernietiging van Israel er juist voor zorgt dat de VS er rechtvaardiging uit haalt om het middenoosten te vernietigen.