Fitness Seller

Sticky Live News Topic

Echt top die nieuwe censuur wetgeving in Europa. Wat zijn we toch een vrij en democratisch continent.

Jij bent veel te intelligent om dit soort vragen te stellen. Israël is nu het focuspunt van die haatbaarden. Die focus gaat zich verleggen indien Israël bezwijkt. Het is niet moeilijk om te bedenken dat die focus zich wel eens deze kant op kan verleggen gezien de enorme empathie en mogelijk zelfs steun hier is voor de Palestijnen en daarmee Hamas/AQ/IS/ weet ik veel welke organisatie daar nog meer zit.

Mooi man al die geïntegreerde paki's.

Als dit massaal een bivak op zet en een wijk intrekken met wapens wie houdt dat tegen? Helemaal niemand.

• Like
Waarderingen: horn
aff53adb5b_ampie.jpg
Tenzij je een Israëlische vlag draagt natuurlijk.

Coming out dag?

Als holibi zou ik dat tenenkrommend vinden.

Als dit massaal een bivak op zet en een wijk intrekken met wapens wie houdt dat tegen? Helemaal niemand.
Dat gebeurt al en het antwoord is idd; helemaal niemand.

Zie knive crimes London (met name machete's)
Motor theft London
Grooming gangs Rotherham

Als ik zeg wat ik denk over die Paki gangs dan krijg ik hier een instant ban, maar vrijwel iedereen denkt er hier hetzelfde over en weet precies wat ik bedoel.
(Inb4 @Steks o wat bedoel je dan precies?)

Vergeet wijken in Zweden niet waar politie/ambu niet durft te komen. Hoewel, was het Zweden die daar nu het leger tegen gaan inzetten?

Je vergeet nog de ouderwetse gewoonte om zuur in het gezicht van mensen te gooien. Denk maar aan Katie Piper die het boegbeeld werd voor slachtoffers van die gekkigheid. Criminelen hebben, voor zover die er al waren, totaal geen codes meer.

Jij bent veel te intelligent om dit soort vragen te stellen. Israël is nu het focuspunt van die haatbaarden. Die focus gaat zich verleggen indien Israël bezwijkt. Het is niet moeilijk om te bedenken dat die focus zich wel eens deze kant op kan verleggen gezien de enorme empathie en mogelijk zelfs steun hier is voor de Palestijnen en daarmee Hamas/AQ/IS/ weet ik veel welke organisatie daar nog meer zit.
Ik ben dan te dom om te snappen waarom ze eerst Israel willen vernietigen en niet nu al meer de focus op ons leggen. Ik zou denken dat de vernietiging van Israel er juist voor zorgt dat de VS er rechtvaardiging uit haalt om het middenoosten te vernietigen.

Dat gebeurt al en het antwoord is idd; helemaal niemand.

Zie knive crimes London (met name machete's)
Motor theft London
Grooming gangs Rotherham

Als ik zeg wat ik denk over die Paki gangs dan krijg ik hier een instant ban, maar vrijwel iedereen denkt er hier hetzelfde over en weet precies wat ik bedoel.
(Inb4 @Steks o wat bedoel je dan precies?)
Ik denk er net zo over, ik scheer alleen net wat meer bevolkingsgroepen of religies over dezelfde kam.

Ik ben dan te dom om te snappen waarom ze eerst Israel willen vernietigen en niet nu al meer de focus op ons leggen. Ik zou denken dat de vernietiging van Israel er juist voor zorgt dat de VS er rechtvaardiging uit haalt om het middenoosten te vernietigen.
Omdat mensen die hier nu nog pro Palestina zijn dat waarschijnlijk niet meer zijn zodra hun eigen dochter verkracht en gemarteld op Twitter of Telegram staat. Baby steps.

Ik hoop overigens inderdaad ook dat de VS het voor ons oplost. Maar ik weet niet of ik dat hier mag zeggen.

Omdatt 1. het draagvlak in de islamitische wereld daar het grootst voor is. (tot Europa kant kiest van israel en middelen levert, dan gaat het hier terug aanslagen regenen)
2. Het vernietigen van Israel zal de islamitische horden moed geven dat er mogelijkheden zijn.
3. Hamasleiders al meermaals gezegd hebben dat het niet de bedoeling is te stoppen met Israel

Terug
Naar boven