ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Trump.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trump.
De juiste hoeveelheid letters.
Iran hoeft geen oorlog met Israel te beginnen. Irak startte ook geen oorlog met Amerika.Een natiestaat die een oorlog start tegen Israël is mijns inziens gestoord. De IDF zijn geen koekenbakkers en ze hebben ook nog eens 300+ kernkoppen.
Steks!
Bij mij doet ie t nog.
Zelfs op het forum kan ik het filmpje zien.
En @Mentat dan?ah ik zie het al. Als je <100kg benched is de video niet beschikbaar.
Warm daarmee op dus daar kan het niet aan liggen.ah ik zie het al. Als je <100kg benched is de video niet beschikbaar.
Mogen of kunnen ze dat?Ik heb nooit begrepen dat een Palestijn met een beetje verstand niet immigreert uit die vervloekte Gazastrook en Westbank richting Jordanië. 40% van de bevolking aldaar is nota bene Palestijn.
Ik kan me niet voorstellen dat de Israëli's het erg zouden vinden.

Hoeveel?
Wat ik zo snel terugvind is dat je dan gedoemd bent om te verblijven in een vluchtelingenkamp. Dan ben je misschien nog slechter af.Ik kan me niet voorstellen dat de Israëli's het erg zouden vinden.![]()
@Mentat is een fucking beest irl. Hij curled @Schwarzeneggertje makkelijk
💪 I knowWarm daarmee op dus daar kan het niet aan liggen.
X is altijd zo. Ene keer kan ik alles zien andere keer niet. Misschien maar eens lid worden

Beter dan onder Hamas leven in mijn ogen.Wat ik zo snel terugvind is dat je dan gedoemd bent om te verblijven in een vluchtelingenkamp. Dan ben je misschien nog slechter af.
Mag het dan eigenlijk wel van Hamas?