Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zijn zaterdag in Israel dus ook geen onschuldige burgerslachtoffers gevallen.
Ik zal ff in mijn glazen bol kijken voor je.is dit het volledige filmpje wat van YouTube was weggehaald of zijn er stukjes uitgeknipt?
Ach, t was er maar 1tje, dan is het niet erg. Die leerkracht in Frankrijk ook. Wat maakt het uit he.1 medewerker.
Maar misschien heb je gelijk en had Nederland, heel België plat moeten bombarderen na het Molenbeek fiasco.
Met uitzondering van een aantal moderatoren natuurlijk.
Geen idee. aangezien Rusland en China 1 pot nat is weet jij hier mss meer over? Aan ervaring aan strafkampen bij de vredelievende russen geen gebrek, toch?Alle moslims in China zitten toch in strafkampen? Of is deze er aan ontvlucht?
Je denkt dat de delen waarin hij aanstuurt op een vredige oplossing en vreedzaam samenleven eruit zijn geknipt?is dit het volledige filmpje wat van YouTube was weggehaald of zijn er stukjes uitgeknipt?

Alle burgers zijn per definitie onschuldig. Alleen kiezen terroristen, zoals Hamas, bijna altijd voor burgers als doelwit. Nu moet er mijns inziens niet verontwaardigd gereageerd worden dat er Palestijnse burgers omkomen. Iedereen is nu een doelwit in deze kwestie.Dan zijn zaterdag in Israel dus ook geen onschuldige burgerslachtoffers gevallen.
Alle joden boven de 18 gaan dienstplicht in, 3 jaar.Alle burgers zijn per definitie onschuldig. Alleen kiezen terroristen, zoals Hamas, bijna altijd voor burgers als doelwit. Nu moet er mijns inziens niet verontwaardigd gereageerd worden dat er Palestijnse burgers omkomen. Iedereen is een doelwit in deze kwestie.
Zaterdag moest mijn er mijns inziens dan ook niet verontwaardigd gereageerd worden dat er Israëlische burgers zijn omgekomen.Alle burgers zijn per definitie onschuldig. Alleen kiezen terroristen, zoals Hamas, bijna altijd voor burgers als doelwit. Nu moet er mijns inziens niet verontwaardigd gereageerd worden dat er Palestijnse burgers omkomen. Iedereen is een doelwit in deze kwestie.
Ongewapende burgers zijn geen IDF soldaten in dienst.In Israël lopen geen burgers behalve de Palestijnen.
Hamas heeft gekozen voor deze laffe aanval. De rest zal er nu de dupe van worden. Ze wisten goed genoeg waar ze aan begonnen. Anders zijn ze nog dommer dan ik al dacht.Zaterdag moest mijn er mijns inziens dan ook niet verontwaardigd gereageerd worden dat er Israëlische burgers zijn omgekomen.
Die vermoorde babies zijn ook reeds militair dan?Alle joden boven de 18 gaan dienstplicht in, 3 jaar.
In Israël lopen geen burgers behalve de Palestijnen.
Waarom niet? Je ziet het verschil niet tussen de terreur van zaterdag waarbaar Hamas burgers aanviel en uitmoordde en Hamas die zich nu verstopt achter burgers waardoor er daar nu ook slachtoffers vallen?Zaterdag moest mijn er mijns inziens dan ook niet verontwaardigd gereageerd worden dat er Israëlische burgers zijn omgekomen.
Welke babies?
Volgens mij heeft Israël er de laatste decennia keer op keer voor gekozen.Hamas heeft ervoor gekozen en de rest zal er nu de dupe van worden.