Fitness Seller

Sticky Live News Topic

Bijna allemaal in de IDF gediend natuurlijk.

Laatst bewerkt:

Die vredelievende moslims toch he

1 medewerker. :dunno:

Maar misschien heb je gelijk en had Nederland, heel België plat moeten bombarderen na het Molenbeek fiasco.
Met uitzondering van een aantal moderatoren natuurlijk.
Ach, t was er maar 1tje, dan is het niet erg. Die leerkracht in Frankrijk ook. Wat maakt het uit he.

Laatst bewerkt:
Dan zijn zaterdag in Israel dus ook geen onschuldige burgerslachtoffers gevallen.
Alle burgers zijn per definitie onschuldig. Alleen kiezen terroristen, zoals Hamas, bijna altijd voor burgers als doelwit. Nu moet er mijns inziens niet verontwaardigd gereageerd worden dat er Palestijnse burgers omkomen. Iedereen is nu een doelwit in deze kwestie.

Alle burgers zijn per definitie onschuldig. Alleen kiezen terroristen, zoals Hamas, bijna altijd voor burgers als doelwit. Nu moet er mijns inziens niet verontwaardigd gereageerd worden dat er Palestijnse burgers omkomen. Iedereen is een doelwit in deze kwestie.
Alle joden boven de 18 gaan dienstplicht in, 3 jaar.
In Israël lopen geen burgers behalve de Palestijnen.

Alle burgers zijn per definitie onschuldig. Alleen kiezen terroristen, zoals Hamas, bijna altijd voor burgers als doelwit. Nu moet er mijns inziens niet verontwaardigd gereageerd worden dat er Palestijnse burgers omkomen. Iedereen is een doelwit in deze kwestie.
Zaterdag moest mijn er mijns inziens dan ook niet verontwaardigd gereageerd worden dat er Israëlische burgers zijn omgekomen.

In Israël lopen geen burgers behalve de Palestijnen.
Ongewapende burgers zijn geen IDF soldaten in dienst.
Zaterdag moest mijn er mijns inziens dan ook niet verontwaardigd gereageerd worden dat er Israëlische burgers zijn omgekomen.
Hamas heeft gekozen voor deze laffe aanval. De rest zal er nu de dupe van worden. Ze wisten goed genoeg waar ze aan begonnen. Anders zijn ze nog dommer dan ik al dacht.

Waarom niet? Je ziet het verschil niet tussen de terreur van zaterdag waarbaar Hamas burgers aanviel en uitmoordde en Hamas die zich nu verstopt achter burgers waardoor er daar nu ook slachtoffers vallen?

Die vermoorde babies zijn ook reeds militair dan?
Welke babies?
Want de link van GeenStijl werkte niet en ik heb nog steeds geen beelden kunnen vinden.
Alleen van palestijnse kindertjes, maar die bedoel jij vast niet.Of zijn dat Hamas strijders?

Man, ik verbaas me toch ook wel over de ongenuanceerde uitersten in dit topic hoor. De ene wil alle israëli's dood en de ander alle palestijnen geloof ik. Als er hier al zoveel lui volledig aan het uiteinde van beide spectra zitten zonder ook maar énig begrip voor de andere partij of de situatie als geheel en de achtergronden ervan, kun je je voorstellen hoe extreem mensen denken en doen die dáár wonen en elke dag in de shit zitten waarbij de raketten ze om de oren vliegen.

Terug
Naar boven