Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar maar maar multiculturalisme is toch onze kracht?
Daar zit op zich wel een kern van waarheid in. Diversiteit is een meerwaarde voor elke samenleving.Maar maar maar multiculturalisme is toch onze kracht?
Iemand al wat meer informatie over de beschietingen van de vliegvelden?
Ik kijk met een nieuwsgierig maar ook zorgmakend oog naar de situatie.
Die 300.000 man moeten allemaal pissen en de veters nog eens strikken. Wordt morgen.Dat grondoffensief is nou al zo vaak aangekondigd, de champagne slaat inmiddels dood en de nootjes worden taai hier van al t wachten
Hebben ze al terug licht. das weer een probleem opgelost, toch?Israël schiet met fosfor. Op burgers.
Wat denken ze daar nou. Dat de Islamitische wereld dit ook leuk vind, lichtgevende Palestijnen.
Israël is zo fout bezig. Die helpen ons zo de derde wereldoorlog in. Moet maar eens afgelopen zijn met de steun aan dat racistische regime.
Is toch niet normaal meer. Kzag hier ook al kerstbomen staan in een winkel. Het is gvd pas oktober.Dat de Islamitische wereld dit ook leuk vind, lichtgevende Palestijnen.![]()
Er zijn geen burgers in deze oorlog. Verder heb ik niet de indruk dat de Islamitische wereld kan nadenken.Israël schiet met fosfor. Op burgers.
Wat denken ze daar nou. Dat de Islamitische wereld dit ook leuk vind, lichtgevende Palestijnen.
Israël is zo fout bezig. Die helpen ons zo de derde wereldoorlog in. Moet maar eens afgelopen zijn met de steun aan dat racistische regime.

Iran is al land zet als dat leuke intelligente meisje op school met veel potentie die 5 jaar later gestopt is met school, geen werk heeft en gesluierd rondloopt omdat dit moet van haar moslim vriendje.

Sorry halverwege aangepastZelfs mijn brein snapt geen reet van deze zin na 5x proberen![]()