XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

Iemand al wat meer informatie over de beschietingen van de vliegvelden?
Ik kijk met een nieuwsgierig maar ook zorgmakend oog naar de situatie.

Iemand al wat meer informatie over de beschietingen van de vliegvelden?
Ik kijk met een nieuwsgierig maar ook zorgmakend oog naar de situatie.

Welke? Syrië? Dat was gisteren dacht ik en is genoeg over te vinden?

Israël schiet met fosfor. Op burgers.
Wat denken ze daar nou. Dat de Islamitische wereld dit ook leuk vind, lichtgevende Palestijnen. :dunno:

Israël is zo fout bezig. Die helpen ons zo de derde wereldoorlog in. Moet maar eens afgelopen zijn met de steun aan dat racistische regime.

Dat grondoffensief is nou al zo vaak aangekondigd, de champagne slaat inmiddels dood en de nootjes worden taai hier van al t wachten

Wat denken ze daar nou. Dat de Islamitische wereld dit ook leuk vind, lichtgevende Palestijnen. :dunno:

Israël is zo fout bezig. Die helpen ons zo de derde wereldoorlog in. Moet maar eens afgelopen zijn met de steun aan dat racistische regime.
Hebben ze al terug licht. das weer een probleem opgelost, toch?

Iran is als land net als dat leuke intelligente meisje op school met veel potentie die 5 jaar later gestopt is met school, geen werk heeft en gesluierd rondloopt omdat dit moet van haar moslim vriendje.

Laatst bewerkt:

Er zijn geen burgers in deze oorlog. Verder heb ik niet de indruk dat de Islamitische wereld kan nadenken.

Waar komt dat WWIII geneuzel eigenlijk vandaan? :emo:

• Haha
Waarderingen: Vonk
Iran is al land zet als dat leuke intelligente meisje op school met veel potentie die 5 jaar later gestopt is met school, geen werk heeft en gesluierd rondloopt omdat dit moet van haar moslim vriendje.

Zelfs mijn brein snapt geen reet van deze zin na 5x proberen :dunno:

Voor wie live wilt meekijken naar de skyline. Net werden er nog wat raketten onderschept door Iron Dome.

Bombardementen van vannacht.

En POV beelden van het heroveren van een militaire post op 7 oktober.

IDF — What is your profession?

300 GIF

Die jongens van Hamas die deze moorden hebben gepleegd zijn natuurlijk opgegroeid met de dood van Farfour, de Palestijnse Mickey Mouse, die 16 jaar geleden werd vermoord door de Israëliërs. Zijn dood moest gewroken worden.

Terug
Naar boven