XXL Nutrition

Sticky Live News Topic

De religie van de vrede weer aan het werk....
LIVE. Twee Zweden omgekomen bij schietpartij in Brussel: dader op de vlucht, politie stelt perimeter in

https://www.hln.be/brussel/live-twe...e-vlucht-politie-stelt-perimeter-in~a6922587/

Dit heeft een gestoorde gek gedaan die denkt de religie te volgen door hen te doden; verschrikkelijk en mag absoluut niet, hij is sowieso niet goed in zijn hoofd door dit te doen én dan ook nog eens zeggen dat het is om wraak te nemen voor gestorven Moslims. Belachelijk.

Hopelijk vinden ze hem voordat hij meer kwaad kan doen, maar laat even duidelijk zijn dat dit NIET een religie aan het werk is, maar een gestoorde terrorist.

Dit heeft een gestoorde gek gedaan die denkt de religie te volgen door hen te doden; verschrikkelijk en mag absoluut niet, hij is sowieso niet goed in zijn hoofd door dit te doen én dan ook nog eens zeggen dat het is om wraak te nemen voor gestorven Moslims. Belachelijk.

Hopelijk vinden ze hem voordat hij meer kwaad kan doen, maar laat even duidelijk zijn dat dit NIET een religie aan het werk is, maar een gestoorde terrorist.
Kan mij voorstellen dat er een groot gedeelte moslims zich er totaal niet in kan vinden .Maar om mijn maat Appie te citeren : " Europese moskee besturen zouden er goed aan doen om geen sawahisten en ander fundamentalistisch gespuis een podium te geven "

Wel slechte propaganda als ze zelf klagen over wster. Ze kunnen moeilijk zeggen dat het Iraanse import is, oh wacht...

Je kan van Hamas vinden wat je wilt, maar het zijn geen "debielen". Ze hebben wel, ongetwijfeld met hulp van de Iraanse Republikeinse Garde, deze aanval kunnen voorbereiden, geheim houden en uitvoeren.
Ja, maar goede raketten maak je echt niet door wat kruit in een afgedopt stuk waterpijp te proppen.

Dit was een religieus geïnspireerde aanslag in naam van allah. Cut the crap.

Niet de religie zelf nee, maar een volgeling van en uit naam van een religie.

Jaja Fatima we kennen je standpunt inmiddels wel.

Kan mij voorstellen dat er een groot gedeelte moslims zich er totaal niet in kan vinden .Maar om mijn maat Appie te citeren : " Europese moskee besturen zouden er goed aan doen om geen sawahisten en ander fundamentalistisch gespuis een podium te geven "
Die salafisten hebben zich allang ingekocht en bepalen wie er op dat podium staat, dat is het trieste.

In k volg regelmatig het witte konijn dat aanbevelingen op youtube heet :

FB_IMG_1697490211721.jpg

Zal wel te maken hebben met de recente koran verbrandingen in Zweden. Eerste wat in me opkwam in elk geval. Heel triest.
Klopt.
@Hell93 je mag mijn post disliken zoveel je wilt maar dit is de reden van de aanslag.
Omdat er een sprookjesboek in brand gestoken werd. Islamitische aanslag dus. Alweer.

Terug
Naar boven