AndroidHealthClinic

Sticky Live News Topic

Afschuwelijk, zulke gestoorde mensen geven Islam dus een hele slechte naam. Ben blij dat hij dood is..gatver.

Heel simpel. Wat hij deed is niet toegestaan in Islam. Hij kan best claimen dat het voor Allah was, maakt het nog niet toegestaan. Zo iemand gaat gewoon naar de hel :)
Als je in 2023 nog steeds gelooft in een sprookejsboek, de hemel en de hel met een god en duivel, mankeer je sowieso een paar vijzen.
De kerstman bestaat ook niet he, of ben je ook nog niet zo ver?

Als je in 2023 nog steeds gelooft in een sprookejsboek, de hemel en de hel met een god en duivel, mankeer je sowieso een paar vijzen.
De kerstman bestaat ook niet he, of ben je ook nog niet zo ver?

Er zijn bewijzen voor Allah zijn bestaan. Er is geen bewijs voor de kerstman zijn bestaan. Anyway, dat is een hele andere discussie en ik nodig je uit dit privé te doen, of gewoon niet.

Wel toevallig dat de Islam dan voornamelijk uit gestoorde mensen bestaat

Niet voornamelijk. Je hoort er alleen meer over. Tel eens op hoeveel gestoorden binnen het christelijke geloof zitten? Als je alleen al kijkt binnen de Amerikaanse Scouting, val je denk ik al van je stoel af. Dan hebben we het nog niet eens over de Katholieke kerk, Mormonen die gemoord hebben en andere cults waar mensen gevangen zitten.

Draag jij eigenlijk ook een hoofddoek?
Ze gedraagt zich hier op het forum wel als een voorbeeld voor de moslims.
1. Elke dag ontploft het wel ergens op het forum door haar.
2. Het is altijd een ander geweest
3. Het heeft nooit met de islam te maken.
4. Onze overheid (mods) doet er niks aan en geven andere punten🤣

Wel toevallig dat de Islam dan voornamelijk uit gestoorde mensen bestaat

Volgens mij spreekt onderstaande afbeelding boekdelen;

1697525213663.png

Er zijn bewijzen voor Allah zijn bestaan. Er is geen bewijs voor de kerstman zijn bestaan. Anyway, dat is een hele andere discussie en ik nodig je uit dit privé te doen, of gewoon niet.

Niet voornamelijk. Je hoort er alleen meer over. Tel eens op hoeveel gestoorden binnen het christelijke geloof zitten? Als je alleen al kijkt binnen de Amerikaanse Scouting, val je denk ik al van je stoel af. Dan hebben we het nog niet eens over de Katholieke kerk, Mormonen die gemoord hebben en andere cults waar mensen gevangen zitten.
Hahahaha ja uiteraard.
De noormannen verklaarden de aanwezigheid van Thor ook door een donderslag.

Israël: ga naar het zuiden, daar is het veilig!

Ook Israël:

Al Jazeera reports that the heaviest bombardments occurred in three areas in the south of Gaza: Khan Younis, Rafah and Deir el-Balah, and that many of those killed are families who had evacuated from Gaza City.

En gewoon meteen terug dezelfde discussie starten, godver zeg. :duh:

Kan iemand mij uitleggen hoe het Darwin award waardig of eigen schuld dikke bult is, dat er in België random Zweden worden doodgeschoten omdat er ergens in Zweden een koran wordt verbrand.

Wat hebben die Zweden in België daar precies mee maken?

• Haha
Waarderingen: Vonk
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan iemand mij uitleggen hoe het Darwin award waardig of eigen schuld dikke bult is, dat er in België random Zweden worden doodgeschoten omdat er ergens in Zweden een koran wordt verbrand.

Wat hebben die Zweden in België daar precies mee maken?

Dat ze Zweeds zijn? :dunno:

Je bedoelt dat anderen door blijven gaan over hetzelfde waar ik een topic ban voor kreeg? :)
Letterlijk je eerste bericht sinds je terug bent ging weer over "hoe dit niets met religie heeft te maken". Ffs
Dit heeft een gestoorde gek gedaan die denkt de religie te volgen door hen te doden; verschrikkelijk en mag absoluut niet, hij is sowieso niet goed in zijn hoofd door dit te doen én dan ook nog eens zeggen dat het is om wraak te nemen voor gestorven Moslims. Belachelijk.

Hopelijk vinden ze hem voordat hij meer kwaad kan doen, maar laat even duidelijk zijn dat dit NIET een religie aan het werk is, maar een gestoorde terrorist.

De mods zijn soms een beetje zoals Groenlinks politici. Keer op keer het monster toelaten in de samenleving en dan b**chen op alle reacties die er komen wanneer het monster zich keer op keer misdraagt.

Misschien kunnen we hier de Job Cohen award gaan uitrijken voor de meest theedrinkende mod.

Terug
Naar boven