MuscleMeat

Sticky Live News Topic

Kan iemand mij uitleggen hoe het Darwin award waardig of eigen schuld dikke bult is, dat er in België random Zweden worden doodgeschoten omdat er ergens in Zweden een koran wordt verbrand.

Wat hebben die Zweden in België daar precies mee maken?
Darwin uiteraard niet maar ondanks dat het zou moeten kunnen is het wel een klein beetje dom om te doen en nu hebben 2 onschuldigen het met hun leven moeten bekopen.

• Like
Waarderingen: Vonk
Darwin uiteraard niet maar ondanks dat het zou moeten kunnen is het wel een klein beetje dom om te doen en nu hebben 2 onschuldigen het met hun leven moeten bekopen.
Maar wat hebben die (inmiddels) dode Zweden ermee te maken? niets.

Alsof ik boos ben op een Duitser in Berlijn en vervolgens op het strand in Scheveningen mensen die grote kuilen graven ga afschieten.

De dader is een fanatieke religieuze psychopaat. Een terrorist. Tegen de muur zetten en afschieten, zijn familie deporteren en de moskee die hij bezocht sluiten, de imam deporteren.

Kei
hard
aan
pakken.

• Like
Waarderingen: horn
Ja, omdat anderen dit impliceerden. Ik reageer alleen op. Maar dat mag alleen ik niet doen, maar anderen wel? Ffs, double standards.
Ga er gewoon niet op in.

Hoe vaak wil je nog dezelfde discussie starten? Het is onderhand wel duidelijk wat jouw standpunt is en wat de anderen hun standpunt is. Je kan ze toch niet op anderen gedachten brengen dus wat is je doel hier continu mee.

Ga er gewoon niet op in.

Hoe vaak wil je nog dezelfde discussie starten? Het is onderhand wel duidelijk wat jouw standpunt is en wat de anderen hun standpunt is. Je kan ze toch niet op anderen gedachten brengen dus wat is je doel hier continu mee.

Ik mag er niet op in gaan maar anderen wel? Toen ik een topicban had ging het gewoon door. Ondertussen is er beledigd en een soort doodswens naar mij uitgesproken en jij als mod doet er gewoon niks aan.

Ik mag er niet op in gaan maar anderen wel? Toen ik een topicban had ging het gewoon door. Ondertussen is er beledigd en een soort doodswens naar mij uitgesproken en jij als mod doet er gewoon niks aan.
Volgens mij ben jij toch echt degene die continu op iedereen inhaakt als ze iets zeggen over de religie. Als je dat gewoon negeert ontstaan deze discussies niet heel de tijd.
Ik ben niet de enige die over zo'n zaken beslist, dat gejank over wat de mods wel en niet moeten doen mag ook eens ophouden.

Niet voornamelijk. Je hoort er alleen meer over. Tel eens op hoeveel gestoorden binnen het christelijke geloof zitten? Als je alleen al kijkt binnen de Amerikaanse Scouting, val je denk ik al van je stoel af. Dan hebben we het nog niet eens over de Katholieke kerk, Mormonen die gemoord hebben en andere cults waar mensen gevangen zitten.
Ja, binnen elke vorm godsdienst zijn veel gestoorde mensen.

Ja, binnen elke vorm godsdienst zijn veel gestoorde mensen.
ik denk eerder:

Er zijn veel gestoorde mensen, ongeacht wel of niet gelovig. Maar wanneer een gestoord persoon zich volgas in een religie laat vallen, dan valt diegene eerder voor extremisme dan een 'normaal' iemand. Terwijl diegene zonder religie nooit(minder snel iig) was geradicaliseerd.

En met name de religie van de vrede heeft hier problemen mee. Lopen er dan meer gestoorden rond in de islamitische genenpool dan de christelijke? Of is de islam beter in het radicaliseren van gestoorden die hier vatbaar voor zijn?

Kijk bijv hoe fanatiek veel islamitische bekeerlingen zijn. Dat fanatisme zie je niet bij het christendom.

Terug
Naar boven